Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 2018.08.30 0 2 126426

Sokat beszélgetünk arról, hogy milyen légköri viszonyok kellenek a járműre, egy igen intenzív példa arra, hogy ez korántsem annyira egyértelmű kérdés mint sokan gondolják.

 

https://index.hu/belfold/2018/08/30/nyitva_volt_az_ablak_okollel_utott_meg_egy_idos_not_egy_ferfi_a_trolin/

kristoof Creative Commons License 2018.08.30 0 2 126425

Csak megtaláltam a helyes adatot: 36,5 liter olaj a tartály kapacitása.

Előzmény: norbee601 (126423)
kristoof Creative Commons License 2018.08.30 0 1 126424

Olyan 25-30 liter biztosan. Az Ariesbe 33 liter kell.

Előzmény: norbee601 (126423)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.30 0 1 126423

Hány liter olaj van egy ilyen motorban?

Előzmény: kristoof (126419)
gorcher Creative Commons License 2018.08.30 0 4 126422

Lesz kint 4 is. 225-ösön lesz 2 tuti és ha jól rémlik, akkor 1-1 a 131/231-en és a 144-esen.

Előzmény: 13-33 (126410)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.30 -1 7 126421

Ennyit erről, hogy mennyire vannak megfelelő állapotban . Az a bosszantó, hogy már kb 1 hónapja beírtam ide, de szerintem más is, hogy mit művelnek (Astoriánál és más helyeken állandóan odaverik magukat). Amíg ezt a 11 kocsit nem tudják megfelelő állapotba hozni, addig miért kell ezeket kiadni. Mi lesz itt 2-3 év múlva, ha már néhány hónap után ilyen hibákkal találkozunk. 

Előzmény: kristoof (126419)
kristoof Creative Commons License 2018.08.30 -1 11 126419

Nem ez volt az első ilyen eset, hanem legalább a második. Mikor lesznek már végre kivonva ezek a hulladékok a forgalomból? Most akkor megvárja a BKV, hogy valami tényleg nagyon súlyos dolog történjen az egyik  kocsival? Kell a balhé? 

 

"Friss hír a terepről: az első Pimp (PMP-911) kicsit odaverte magát valahol még Budán, onnan végigfolyatta az olaját a fél városon, végül Zugló vasútállomásnál szóltak a sofőrnek, hogy félre kellene állni, ahol már dőlt belőle az olaj. Az olajtócsájában motorosok és kerékpárosok is elestek. A síkosságmentesítés folyamatban, a Rákóczi út már végig fel van szórva.
Reméljük ilyen busz több nem készül, ami készül, az ennek az elődjén, a prototípuson fog alapulni és a gányolásipar végleg eltűnhet, azokkal a kóklerekkel együtt, akiknek ezt a helyzetet köszönhetjük."

 

(via: VEKE FB) 

trizs77 Creative Commons License 2018.08.30 0 1 126418

Elméletileg nem.

 

Persze ha a vezénylő tudja mikor jár le?

Szintén elméletben, a vezénylő tudja.

 

 

Előzmény: Irisbus (126417)
Irisbus Creative Commons License 2018.08.30 0 0 126417

Kérdezem a hozzáértőket:

 

Az üzemorvosi vizsgálat amint lejárt, onnantól kezdve kaphat beosztást?

Előzmény: LoviGabi (126416)
LoviGabi Creative Commons License 2018.08.29 0 4 126416

Idézve az idézetből:

"Igaz, azt az Örsre kérte, mert mindenképpen be akarta hozni a kocsit."

"Mindig akkor ment szabadságra, vagy kórházi kezelésre, amikor az üzemorvosi vizsgálat következett volna."

Ez önmagában kettő(nél több) kérdést is felvet... 

De: nyugodjon békében...

Előzmény: BX 59-76 (126395)
08-73 Creative Commons License 2018.08.29 -3 1 126415

A tavaly is ugyanígy-re a 33 hétvégi csuklósítását értettem (már akkor is szóló volt alapjáraton hétvégéken). Az tiszta sor, hogy NCA-s Conecto-k voltak, és valszeg idén is azok lesznek.

Előzmény: L45H (126414)
L45H Creative Commons License 2018.08.29 -1 0 126414

OFF Nehezen lehetett tavaly is ugyanígy, mondjuk Modulok hiányában... ON

Előzmény: 08-73 (126381)
Oli99 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 126413

Na, tök jól néz ki! Remélem, minél hamarabb forgalomba áll! :-) 

Előzmény: Aron_son (126406)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.29 0 1 126412

Tudom,bő 20 éve is így volt,senki se foglalkozik a problémával.

Előzmény: attah (126378)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 126411
Azért ennek a hősiességnek (mindenképp beviszem a buszt) elég komoly a veszélyfaktora, másokra.... Bár a lelkiállapotot valahol megértem.
Előzmény: BX 59-76 (126395)
13-33 Creative Commons License 2018.08.29 0 1 126410

Üdvözletem! Érdeklődni szeretnék, hogy a 415-ösök kiadása szeptembertől hogy alakul? 

nemeza Creative Commons License 2018.08.29 0 1 126408

inával végződik? XD

Előzmény: torqmatic (126386)
Aron_son Creative Commons License 2018.08.29 0 16 126406

Az első állományba vett Volvo 7905H (PHG-649) tanulójáratként:

 

gorcher Creative Commons License 2018.08.29 0 4 126402

Meg lehet nyugodni, az indexesek kérdezték, hogy milyen típus volt. Leírták, így foglalták cikkbe, mert azt az egyszerű utas a hajára kenheti, hogy egy szóló Conecto-n történt az eset. Ennyi történt, nem kell többet belelátni, mint ami.

Előzmény: W25 (126384)
nohab Creative Commons License 2018.08.29 -3 8 126400

Ezeket a témákat valami otthoni Glücksradon sikerül így teljesen random kipörgetni?

Előzmény: kristoof (126396)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.29 -3 5 126399

Menj ki Gyálra, vagy reggel a Népligetbe. Annyit láthatsz, hogy meg is unod.

Előzmény: kristoof (126396)
nohab Creative Commons License 2018.08.29 0 1 126398

Ezek tök jogosak, de rengeteg szakmának megvannak a hasonló, vagy éppen teljesen más, de hasonlóan embert próbáló ismérvei. Sajnos kevés olyan szakma van, amelyik így vagy úgy nem veszi igénybe a szervezetet akár fizikailag, akár pszichikailag.

Előzmény: torqmatic (126393)
kristoof Creative Commons License 2018.08.29 -5 10 126396

Láttunk még ebben az évtizedben 7900-as hibridet az utcán vagy már nem? Azért az elég jól látszik, hogy ebbe is elég nagy beleszarás van, mert teljesen biztos vagyok abban, hogy senkinek sem igazán érdeke, hogy ezek a buszok minél hamarabb forgalomba kerüljenek. Végül is a szerződések alá vannak írva, a pénzeket megkapta mindenki aki megérdemelte, az utas meg persze magasról le van szarva... 

BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.29 0 7 126395

"Részvétem a családjának és a BKV nagy családjának, mindig borzalmas amikor egy munkatársunkat munkaidőben, a munkahelyén veszítjük el :'(

36 év szolgálat, és nem érte meg a nyugdíjat. Szolgálat közben érte a halál, nyugodjon békében.
Karcsi bácsi a 161-es buszt vezette, már menet közben érezte hogy baj lesz és mentőt kért. Igaz, azt az Örsre kérte, mert mindenképpen be akarta hozni a kocsit. Ezen a mentők nem kicsit csodálkoztak. A kollégák a defibrillátorral hamar odaértek hozzá és megpróbálták visszahozni de ez még az időközben odaérő mentőknek sem sikerült.
Karcsi bácsi rettegett attól, hogy az üzemorvos nem engedi többet kocsira, mert több betegséggel is küzdött. Mindig akkor ment szabadságra, vagy kórházi kezelésre, amikor az üzemorvosi vizsgálat következett volna. Magának való, idős édesanyjával élő kolléga volt, akinek az élete volt a buszvezetés, és életét teljesen ki is töltötte a buszvezetés. Nem tudott volna élni nélküle. Szó szerint élete utolsó pillanatáig vezetett. Kassai Károly, nyugodj békében.

A BKV saját halottjának tekinti :'("

 

Facebook-os bejegyzés. Itt éppen az orvosi alkalmasságiba kötöttek bele...

Előzmény: 18-09 (126389)
rm40 Creative Commons License 2018.08.29 0 2 126394

Tedd még hozzá, hogy egy ülőmunkáról van szó, ami a legújabb kutatások szerint önmagában sem a legegészségesebb.

Előzmény: torqmatic (126393)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.29 0 9 126393

Nyilván sokkal kellemesebb egy új, könnyen kezelhető, csendes, fűtött, klimatizált busszal dolgozni, de szerintem az egészség szempontjából messze nem ez a prio 1. Ami igazán igénybe veszi a szervezetet:

- korai kelés vagy későn fekvés, esetleg ezek vegyesen (nem sok olyan szám van, ami egy átlagember munkaidejéhez hasonlítana)

- nem lehet normálisan étkezni sem, ezért a többség mindenféle szendviccsel vagy junk fooddal tömi magát, ami hosszú távon rendkívül káros

- egész nap zötyögsz. Nem tudom, hogy valaha, valaki végzett-e valamilyen vizsgálatot erről, de szerintem ez az állandó gyorsítás, lassítás, kanyarodás, rázkódás is megviseli a szervezetet ilyen mennyiségben

- nincs alibizés, egész nap koncentrálni kell, ami szívja az ember energiáját rendesen

- ezekre jönnek még ugye az időjárási körülmények (főleg a dög meleg nyáron, télen fűtés azért csak-csak van)

Előzmény: norbee601 (126390)
08-73 Creative Commons License 2018.08.29 -2 1 126392

Szpmbaton Karsannal van kiadva a 158.

Előzmény: tirdi (126391)
tirdi Creative Commons License 2018.08.29 -1 1 126391

Miért lenne Karsan? Az még tanszünet, így Localo, nem?

Előzmény: W25 (126383)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 126390
Ha 1982 óta vezetett (csak prágás ifa üléses 260/280 minimum 10 éven át, megint minimum 10 éven át 415/435/412 ami aztán minden csak nem komfortos, utána jobb esetben 10 év volvozás ami úgy ahogy elfogadható és pár éve max Conecto.


És ez még a legjobb életpálya.
Előzmény: Törölt nick (126382)
18-09 Creative Commons License 2018.08.29 -9 9 126389

off

 

Szinte nincs olyan hozzászólásod, ahol ne legyenek megemlítve ezek az oldalak. 

 

Orvos látott már? Esetleg olvasd át ezeket is. Aggódom, lehet komoly a baj... 

 

A kényszerbetegség komplex pszichoterápiája

http://semmelweis.hu/klinikai-pszichologia/files/2012/06/Dr.-Csig%C3%B3-Katalin-A-k%C3%A9nyszerbetegs%C3%A9g-komplex-pszichoter%C3%A1pi%C3%A1ja.pdf

 

A specifikus fóbia felnőttkori kezelése

https://vikote.blog.hu/2017/01/25/a_specifikus_fobia_felnottkori_kezelese

 

stb

 

on

Előzmény: W25 (126384)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!