A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nem nagy ügy ez, 08-42 és 11-89 többször is megjárta a 118-ast, amin csúcsidőben is 3 ember van a sofőrrel együtt. Vagy ott volt pl. mikor a még friss PDB-kből a 704-est szintén oda adták ki cserére. Érdekelt ez valakit? A fanokon kívül senkit...
Az komoly hogy nemtudod hogy kb kevesebbet fogyaszt a 280as mint egy "modern" (leharcolt használtanbeszerzett rom)szóló?Gondolom KT volt.Vagy jobb lett volna ha semmi sem megy?
Ha nincs más, az fog menni. Lőtéri kutyát nem érdekli milyen az adott viszonylat forgalma. Ha a 121-esre épp lenne duplacsuklós és az jutna, az menne egész nap.
Milyen üzemanyagtakarékosság? Ki és mikor rendelte el?
Az komoly, hogy tegnap késő este IK-280 csuklós busz közlekedett Kőbánya-Újhegyen a kisforgalmú, midibuszra méretezett 117-es BKV járaton? Legközelebb mit küldenek az üzemanyag-takarékosság jegyében, négykéményes gőzhajót vagy zeppelint?
Sokat beszélgetünk arról, hogy milyen légköri viszonyok kellenek a járműre, egy igen intenzív példa arra, hogy ez korántsem annyira egyértelmű kérdés mint sokan gondolják.
Ennyit erről, hogy mennyire vannak megfelelő állapotban . Az a bosszantó, hogy már kb 1 hónapja beírtam ide, de szerintem más is, hogy mit művelnek (Astoriánál és más helyeken állandóan odaverik magukat). Amíg ezt a 11 kocsit nem tudják megfelelő állapotba hozni, addig miért kell ezeket kiadni. Mi lesz itt 2-3 év múlva, ha már néhány hónap után ilyen hibákkal találkozunk.
Nem ez volt az első ilyen eset, hanem legalább a második. Mikor lesznek már végre kivonva ezek a hulladékok a forgalomból? Most akkor megvárja a BKV, hogy valami tényleg nagyon súlyos dolog történjen az egyik kocsival? Kell a balhé?
"Friss hír a terepről: az első Pimp (PMP-911) kicsit odaverte magát valahol még Budán, onnan végigfolyatta az olaját a fél városon, végül Zugló vasútállomásnál szóltak a sofőrnek, hogy félre kellene állni, ahol már dőlt belőle az olaj. Az olajtócsájában motorosok és kerékpárosok is elestek. A síkosságmentesítés folyamatban, a Rákóczi út már végig fel van szórva. Reméljük ilyen busz több nem készül, ami készül, az ennek az elődjén, a prototípuson fog alapulni és a gányolásipar végleg eltűnhet, azokkal a kóklerekkel együtt, akiknek ezt a helyzetet köszönhetjük."
A tavaly is ugyanígy-re a 33 hétvégi csuklósítását értettem (már akkor is szóló volt alapjáraton hétvégéken). Az tiszta sor, hogy NCA-s Conecto-k voltak, és valszeg idén is azok lesznek.
Meg lehet nyugodni, az indexesek kérdezték, hogy milyen típus volt. Leírták, így foglalták cikkbe, mert azt az egyszerű utas a hajára kenheti, hogy egy szóló Conecto-n történt az eset. Ennyi történt, nem kell többet belelátni, mint ami.