Keresés

Részletes keresés

Irisbus Creative Commons License 2018.08.31 0 1 126503

Mivel ITK rendelkezésre állással vannak itt, és nem a BKV a tulaj, így pláne telibeszarják, hogyha széthullanak.

Akkor fizetnek az ITK-nak, ha az X buszból az X-2 ki van adva, és mennek. Nemdebár? 


Ha széthullottak, akkor majd nem fizetnek.

 

Csoda, hogy az ITK ezt így vállalta, viszont úgy van lezsírozva (mint a VB - Color kötbérezések), akkor semmin nem csodálkozom.

Előzmény: kamionoszoli (126502)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126502

Biztosan igazad van,jobb döntés százmilliós buszokat tönkrevágni...mire vége lesz a pótlásnak kb mehetnek a bontóba mert még a 13-14 éves volvoknál is rosszabb állapotban lesznek.

Előzmény: toto92 (126499)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126501

Egyelőre úgy néz ki hogy az a hatalmas kivonás egyetlen 280-as lesz, a BPO-429.

Előzmény: Törölt nick (126440)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.31 0 5 126500

Csak amennyit kiiktatásban a 7-esen. :D

 

zsig: 2018.08.23.-án, a 18:14-es indulást (FLR-724) Te le tudod kérni részletesen minden adattal.

Újpalotáról mire átértem Albertfalvára, 8 perc késést szedtem össze úgy, hogy utólértem az előző kocsit.

Biztos tényleg annyira jók ezek a menetrendek?

Előzmény: Portwest (126493)
toto92 Creative Commons License 2018.08.31 -2 3 126499

Ne zavarjon, hogy a vidéki volánoknál két kezüket összeteszik, ha akár csak egyetlen új csuklóst látnak, nemhogy tömegesen dobják ki a 280-asokat. Másrészt biztos jó lenne egy tizenöt helyről összeszedett flotta. Harmadrészt meg esélyes, hogy egy selejtezésre váró buszra sokat költenek - Miskolcon a cng-k érkezésekor kb ott tartottak, hogy éppenhogy kiizzadták a napi kiadást.

 

Szóval valószínűleg van oka, hogy nem te ülsz döntéshozói pozícióban. 

Előzmény: kamionoszoli (126491)
trizs77 Creative Commons License 2018.08.31 -5 11 126498

A pártkatona behívatja a minisztériumba, vagy a pártközpontba Kispista Jóska közlekedési társasági vezetőt.

 

Közli vele, hogy itt van 2610 millió forint, fogd és vidd.

Ebből megrendelsz 30 db, Kékestető 166 típusú csuklós buszt.

Megértetted ?

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

 

 

Különben is volt otthon a párna cihájában éppen felesleges 2610  millió forintja, nem tudta mire költeni. De éjjel álmában megjelent az angyal és azt súgta neki : vegyél rajta Kékestető 166 típusú csuklós buszokat.

 

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

 

Jó-jó elismerem, hogy a mai fiatalok felkészületlenségéért, mi, egykori tanáraik is felelősek vagyunk.

 

De tényleg ennyi elvarázsolt él közöttünk felnőtt személyi igazolvánnyal?

 

 

MCA-001 Creative Commons License 2018.08.31 0 4 126497

Áll két darab ex. svéd Volvo Kelenföldön az udvaron.

 

Lassan ki lehetne írni a BKV garázsokra, hogy „busz bontó”

Portwest Creative Commons License 2018.08.31 0 1 126495

igen

Előzmény: MCA-001 (126494)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126494

10-44 vázjavítás miatt van Kelenföldön?

 

Portwest Creative Commons License 2018.08.31 0 5 126493

5-ösön nem feszes a menetrend? Az év vicce!!! Hányszor dolgoztál mostanában az 5-ösön? 

Előzmény: zsig (126469)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.31 -2 7 126492

Ülj le fiam, egyes. A fő mondandó nem az alacsonypadlós járművek létjogosultságának a megkérdőjelezése volt (bár a kikényszerített műszaki megoldásokkal kapcsolatos véleményem fenntartom), hanem az ,hogy nem áll meg a föld forgása ,ha magaspadlós jármű kerül kiadásra, akár mennyire is úgy van kommunikálva. Ugyanis ha 100 évig fel tudtak rá szállni az utasok, akkor most se legyen megoldhatatlan probléma, ergo még mindig jobb egy magaspadlós busz mint a semmi. 

Előzmény: kristoof (126484)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.31 0 8 126491

Aki kitalálta hogy a metrópótlón a szinte új buszokat kell nullára irni pár év alatt azt még takaritani sem engedném a cégnél,nemhogy ilyen döntéshozói pozicióba.Irtam már,ha énrajtam múlt volna 280asokkal lenne a makadámútakon a pótlás,akárhonnan összekukázva(mvk,kaposvár meg ahonnan éppen kivonták őket nemrég) a szükséges darabszámot,és néhány volvo 7000rel,azok úgyis kohóbavalók lennének,nem a cég legmodernebb buszait tenném tönkre.

Előzmény: Hernyofan (126464)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -2 4 126490

Háát, figyelj. Régóta követem az eseményeket és beszélgettem minden részvevővel már a témában. Arra jutottam, hogy mindenki hazudozik össze-vissza. :-)

 

(Persze az könnyen előfordulhat, hogy valami utolsó senki odatelefonált Bollának az NFM-ből, hogy ezeknek a buszoknak a választások előtt forgalomba kell állniuk és mondjuk a BKV vezetése ettől megijedt, de hidd el a politikusok nagy ívben leszarják ezt az egészet. Jól bizonyítja ezt az, hogy a választások óta buszügyben nem sok minden történt, csak annyi, hogy Gulyás bevallotta, hogy ezt is elkúrták, nem kicsit, nagyon.) 

Előzmény: MCA-001 (126486)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126487

Jó, hát mondjuk azokban a tenderekben, meg, hogy ilyen szerencsétlen lett a kialakítás bőven benne van a BKK keze. Sőt! Konkrétan ők cseszték el az egész busz kialakítását... :-(

Előzmény: EsztergomiZoltán (126483)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.31 0 6 126486

Akkor én emlékszem rosszul?

Lacus egyik nap még azt írta itt, hogy ők egy darab rövid M168D-t sem vesznek át, mert sz*rok.

Pár napra rá mégis megtörtént az ünnepélyes átadás Kelenföldön.

 

Mi ez ha nem nyomásgyakorlás?

Előzmény: kristoof (126477)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -5 0 126485

Ha lenne neki, már rég kivonta volna őket... :-(

Előzmény: Törölt nick (126467)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -3 0 126484

Gyártottál már buszt? Na ugye! :-) :-D

 

(Egyébként már ezerszer ki lett itt vesézve a téma és számos tanulmány, ide is be voltak linkelve, szól az alacsonypadlós buszok előnyeiről. Egyébként biztos baromi jók lennének a padló alatt elhelyezett Euro 6-os motorral szerelt járművek, azok égnének még csak igazán és rengeteg probléma lenne velük. Szóval továbbra is úgy gondolom, hogy nagy debilség újra és újra felemlegetni ezt a témát.)

Előzmény: tom sawyer (126475)
EsztergomiZoltán Creative Commons License 2018.08.31 0 4 126483

Amennyiben az itt OFF Solaris trolikról van szó, akkor azért azok nem olyan túlzottan tisztességes vétellel kerültek ide. Harmadik tender, az első érvénytelenítése valami mondvacsinált ok miatt, a második megtámadása olyan gyártó által, aki nem is indult egyiken sem, aztán "váratlanul" az már érvényes harmadikat megnyeri, és pont olyan konstrukcióval, aminek a kizárólagos előírását megkifogásolta a másodikon...

Előzmény: Törölt nick (126478)
nohab Creative Commons License 2018.08.31 -1 1 126482

Ilyen szempontból alma és körte, persze; én csak arra céloztam, hogy volt már olyan, hogy egy teljes sorozat egy tollvonással megállt - nem is régen.

Előzmény: Törölt nick (126478)
nohab Creative Commons License 2018.08.31 -1 2 126481

Igen, erre célzok az előzőben, a mai járműveket nem ilyen utakra tervezik-gyártják :(

Előzmény: Hernyofan (126464)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -5 2 126480

Teljesen jogosak az észrevételeitek, ahogy az eggyel fentebbi kollégának is. Tényleg mindegy, hogy milyen buszokat nem tud üzemeltetni a BKV, legyen az hibrid, dízel, elektromos... stb. El kéne kezdenie a BKV-nak K+F-ben gyártani a 200-asokat újra, alacsonyplatós hátsórésszel. :-D :-)

Előzmény: Hernyofan (126464)
nohab Creative Commons License 2018.08.31 -1 1 126479

Úthiba az bármikor kialakulhat. Ha ez az úthiba a közlekedésre veszélyes (márpedig ha jelentős sebességcsökkentés kell, akkor az) miért nincs kitáblázva? Nem a járművezetőt kell elővenni ilyenkor, ha nem a közút kezelőjét, jelen esetben a Budapest Közutat. Mivel ez az állítólagos úthiba (hol is van ez?) miatt keletkezett be a sérülés és eddig nem volt probléma, akkor érdekelne, hogy a Budapest Közút rendszeres útellenőrzése során ez miért nem tűnt fel? Vagy miért nem gondoskodtak a kitáblázásról, a balesetveszély elhárításáról?

 

Ilyenkor az az érzésem, hogy egy másik bolygón élek. Nyilván túlzás, de én meg azt érzem, hogy kevés kivétellel a teljes budapesti úthálózat egymás után következő úthibák millióiból áll, amivel kapcsolatban a rendszer összességében tehetetlen, még a szintentartás is reménytelen.

Előzmény: 18-09 (126458)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -4 13 126477

Nem kéne olyan nagy meggyőződéssel állítani olyan dolgokat, amiről fogalmad sincs.

 

1./ Nem vették kapták. Mint más a náthát.

 

Igenis vették, sőt! A BKV kardoskodott amellett, hogy nekik jusson néhány a 180 darabból. Tarlós tényleg nem támogatta ezt a beszerzést, ahogy a korábbit sem.

 

2./ Igen. Így van. Ez Magyarország 2018-ban. Egy közlekedési szolgáltató kénytelen átvenni ha a politika úgy parancsolja.

Ha rossz, akkor is.

 

Nem kéne mindent a politikára fogni. Senki nem erőltette rá a BKV-ra ezeket a buszokat, hiába állítod olyan nagy meggyőződéssel ezt. (Mert ugye a politikának aztán már ugyan mindegy, hogy az 55-ösön vagy a 240-esen megy a bilikék Volánbusz feliratú busz, vagy a 7-esen megy a bilikék BKV feliratú busz.)

 

4./ Amennyiben a Voláné lett volna az első 10 db, azokat ők is, ugyanúgy "önként" átvették volna mint most a BKV.

Csak akkor most Szigethalom és Makád között szívnának vele az emberek nem a Rákóczi úton.

 

Tévedsz. Nem vették volna át, már csak azért sem mert az első busz bizony sárgának készült, de a minőségi átvételt (a félkész busznál) a Volán megtagadta, ezért előrehozták a bilikékeket. (Ráadásul a Volán megmondta, hogy csak úgy veszi át a buszokat, ha 15-öt tud átvenni egyszerre. Igen nekik sokkal több eszük volt.) 

 

Nem tudom miért tulajdonítasz ilyen nagy jelentőséget a politikának a hazai buszgyártás és buszközlekedés befolyásolására, amikor ez egyszerűen nem igaz! A politikus nagyon magasról leszarja ezt az egészet, mert egyrészt a választók is nagyon magasról leszarják, másrészt meg gyakorlatilag alig van benne pénz. Néha van egy-egy valakinek a valakije által összehozott egy-két milliárdos mutyi (soha forgalomba nem álló hibrid buszok, partiscium busz, a T&J tulajdonosváltása stb. stb. ...) aztán jó' van. A politikus egyszer-kétszer oda áll, pláne választási kampány idején, néhány átadott busz mellé és kész. Túl sokat képzelsz a hazai politikusokról, sokkal nagyobb trógerek ezek annál, hogy ezzel foglalkozzanak. :-) 

 

 

Előzmény: trizs77 (126456)
18-09 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126476

Arra írt a kivitelező Colas, hogy: 

 

A munkaterület átadása március 19-én történt meg, a projektet szűk határidővel, feszített munkavégzéssel kellett május 28-ig befejezni.

 

1,3 km... 

 

Varsóban 1,1 km-es utat 4 nap alatt újítanak fel. Aztán még bocsánatot is kérnek, hogy nem sikerült egy hétvége alatt... más dimenzió.

https://zdm.waw.pl/aktualnosci/ulica-starzynskiego-pod-frez/

 

Erősen ajánlott nézegetni a a varsói közútkezelő honlapját és végigpörgetni a híreket. Csak ne koppanjon nagyot az állunk... 

https://zdm.waw.pl/aktualnosci/

Előzmény: rm40 (126468)
tom sawyer Creative Commons License 2018.08.31 -3 5 126475

A munkásságodat figyelve neked egy picikét több baromságot sikerült összehordanod... Amit írtam szerintem fel se fogtad...

Előzmény: kristoof (126471)
nohab Creative Commons License 2018.08.31 -2 8 126474

A válaszom határozott igen. Anno a teljes Solaris-flotta le lett állítva egyik pillanatról a másikra egy tollvonással, mert előjött egy veszélyes járműhiba, pedig az egy elismert európai gyár terméke. Hiába csörgött a telefon az összes fontos embertől, hogy nem kéne.

Az M168D kevésbé jó tulajdonságai ismertek, de olyan járművezetők kerülnek beosztásra, akik ezzel tisztában vannak (alapvetően egyébként a járművezetőknek nincs problémájuk a típussal). Ha egy adott helyen előtte ugyanaz a típus áthaladt 5000 alkalommal talajérintés nélkül, akkor valószínűleg a busszal ez kivitelezhető és minden járművezetőnek az a feladata, hogy ezt megoldja, ezért kapja a fizetését.

Előzmény: Törölt nick (126466)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -6 2 126473

Nem. Az a hülye aki átvette ezeket a buszokat így, ki is fizette és még forgalomba is engedte! (Volt már egyébként egy ugyanilyen eset, nem is olyan rég.)

Előzmény: nohab (126449)
zsig Creative Commons License 2018.08.31 0 4 126472

Meg pl. a svábhegyi fogas-átjárón is leér az alacsonypadlós buszok fara, a PKD-kat ki kell emelni, a kis Volvók egy része (talán a berliniek?) nem emelhető ki eléggé, tehát ezek nem is mehetnek arra, stb. 

Előzmény: nohab (126470)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 -4 2 126471

Az hogy baromságokat írtál? Igen, az átjött.

Előzmény: tom sawyer (126451)
nohab Creative Commons License 2018.08.31 -1 2 126470

Más típusoknál fordult elő hasonl? Mert azért valahogy mindig látni tempósabban haladó vezetőket.

 

Hasonló korlátok előfordulnak, pl. Dél-Pesten van jó pár vonal, ahol a csuklósóknál típuskorlátozás van, mert egyes helyeken állandóan leverik a csukló alját.

Előzmény: Zahnrad (126450)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!