Keresés

Részletes keresés

Levi9562 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126534

http://indafoto.hu/vamoslevi/image/26012254-d27e56e3/user

Motorolaj után már más is folyik a csuklós modulokból :/

norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 1 126533

Mostanában nem tanítják a fordulókört? :D

Előzmény: KEd99 (126528)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.08.31 0 1 126532

Csak érdekességképpen mondanám, hogy a 90-es évek elején a BVG pont a szakadt, kifutóban levő 280-asait használta pótlásokra.

Előzmény: toto92 (126530)
toto92 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126531

Ezt így hogy és miért? 

Előzmény: KEd99 (126528)
toto92 Creative Commons License 2018.08.31 -4 1 126530

Mert metrópótlóra olyan busz a jó, amit valahogy életben tartasz, nem? Mert biztos hatékonyan lehet karbantartani úgy, hogy az egyik Prága váltós, a másik manuális, a harmadik franctudjamilyen, az egyiken ezt alakították át az elmúlt 30 évben, a másikon azt.

 

Külön megnéznén annak az arcát, akivel közöd, hogy akkor tessék, nyomjon le egy a metrópótló egy műszakot botváltós busszal.

 

Az a baj, hogy te csak a földutat látod. Itt viszont sokkal fontosabb, hogy el kell érni a vonatot, különben elkésel a munkából és kirúgnak. És bármennyire nem használ neki, de a vadonatúj Merci biztosabban indul reggel, mint a szakadt Dacia. 

Előzmény: kamionoszoli (126510)
MIHI Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126529

Mi van ott a C tengely előtt a vágányon?

Előzmény: KEd99 (126528)
KEd99 Creative Commons License 2018.08.31 0 3 126528
Előzmény: zoli07 (126526)
FKU-911 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126527

Az a 18-51 lehet a sorban.

Előzmény: norbee601 (126514)
zoli07 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126526
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126525

Ezzel csak egyetérteni tudok, a 14-es nagyon szar helyen van elvágva, egy megállóval a körút előtt, de ez már nagyon OFF.

Előzmény: norbee601 (126524)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 -1 7 126524

Amúgy előtte meg kellett volna építeni a villamossínt a Bajcsyn és az Üllőin..  Nem lenne hülyeség a pesti fonódó hosszabb távon sem. Megélne az a 3-as metró mellett is. 

Előzmény: Dr.V.ker. (126523)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.08.31 -1 1 126523

Gondolom azért, hogy a sajtónak az a része ne legyen tele vinnyogással, sírással, hogy roncsderbi megy a metrópótlón. Nem tudom, mennyire emlékeztek még rá, a pótlás előtti napokban, hetekben nagyon ment a hergelés egyes helyeken, aztán az első nap még azt írták, rákészültek az első napra, és csak ezért sikerült jól + tele van az 1-es villamos, jajjj-jajjj. Azóta kuss van erről valamiért. Na ezért nem jár ott 280/435...

 

(Nem, ez szerintem sem jó, de nem a BKK-t tartom a hibásnak ezért)

Előzmény: norbee601 (126508)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 1 126522

A BU 86-67. Az 1000. 280. Az lett kibelezve a projekthez.

Előzmény: nemeza (126521)
nemeza Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126521

Van egy régi azonosítós ráncajtós trilexes rossz állapotú 280-as a Budaörsi úthoz közeli sarokban is..

Előzmény: norbee601 (126514)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126520

Akkor nem sok történt vele....

Előzmény: MCA-001 (126519)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126519

Nem hiszem.

Az múltkor vázig bontva állt bent a műhelyben. + 1db GVM is

Előzmény: norbee601 (126514)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 1 126518

Ha jól emlékszem az Agora lett még 2-3 éves korában úgy odaverve a Bosnyákon, hogy kiszakadt a motor.

Előzmény: nohab (126470)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126517

Akkor miért nem ezt írtad? :-) 

Előzmény: tom sawyer (126492)
kristoof Creative Commons License 2018.08.31 0 5 126516

Én azt gondolom ahhoz, hogy az állam legveszteségesebb bankja visszakapjon valamit a pénzéből erre volt szükség. Persze ettől függetlenül még megmentheti az állam az IEAG-ot (amúgy jó ez a rövidítés, így könnyebb megkülönböztetni a megboldogult Ikarus Egyeditől), de szerintem nem így lesz. Valamelyikünknek nagy valószínűséggel igaza lesz! ;-)

 

A konkrét esethez is hozzászólva pedig úgy gondolom, hogy a BKV-nak igenis sokkal jobban ki kellett volna állnia a munkavállalója mellett! Még akkor is, ha főként ő volt a hibás. Mint mondtam, valószínűleg mindketten tudjuk, hogy ez már legalább a második eset volt a tíz busznál, rövid idő alatt. Valahogy nem hallok tömegével ilyen esetet a 150 darabos Volvo flottával... Azért legalább egy kis tockost, egy kis utalást megérdemelt volna a gyártó is. Számomra az is elszomorító, hogy ezek az események simán jogalapot adhatott volna ahhoz, hogy a buszokat kivonja a BKV a forgalomból. Még, ha csak egy hosszabb időre is, amíg kendácsolja őket a BKV. 

Előzmény: nohab (126506)
torqmatic Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126515

Mi célból? Tavaly már volt egy ilyen Dél-Pesten, de arra akkor nem mutatkozott igény (szerencsére).

Előzmény: MCA-001 (126512)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 0 126514

Az lesz a retró 280-as?

Előzmény: MCA-001 (126512)
norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126513

Akkor jól láttam reggel a Flirtről... :D

Előzmény: MCA-001 (126512)
MCA-001 Creative Commons License 2018.08.31 0 3 126512

 

A két svéd CNG Volvo Kelenföldön + háttérben az egy PMP váz és egy majdnem kész busz


Előzmény: MCA-001 (126497)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.08.31 0 4 126510

Rendes piacgazdaságban igen,mivel ott 10-13 évesen lecserélik a flottát.Itthon nemigen,hanem használt romot vesznek.És menetkimaradásban messze nem a 200asok a legrosszabbak,sőt.Csak ezek a legfiatatlabb,legkorszerűbb csuklósosk,még 10+ évig futniuk kell majd,ha a metrófelújitás alatt leamortizáljuk utána érdekes lesz üzemeltetni,és főleg nem olcsó.Logikusabb venni 50 félrom 280ast+20at donornak(  tiz ilyen árából..),valahogy életbentartani a pótlás végéig aztán kuka,mint az újat tönkrevágni.De én nem értek hozzá,nyilván ha földúton laknék és egy daciam lenne meg egy új mercedesem a mercedessel járnék ki a vonathoz minden nap..

Előzmény: zsig (126505)
gorcher Creative Commons License 2018.08.31 0 3 126509

LOV-861-en meleget fúj be a klíma, de állítólag nem lehet kikapcsolni. Ha esetleg van kedvük és idejük, meg a szél is úgy jár, akkor esetleg ránézhetnének az illetékesek.

norbee601 Creative Commons License 2018.08.31 0 2 126508

Egyébként az M3 pótlóra miért jár alapból az akadálymentes busz? Hisz a metró sem volt az.

Előzmény: Hernyofan (126507)
Hernyofan Creative Commons License 2018.08.31 0 7 126507

Ne haragudj, de abszurd, amit írsz, mindenütt az új kocsik mennek a legdurvább vonalakra (mármint rendes piacgazdaságban), és ahogy ezek csúsznak szépen hátrafelé a ranglétrán (és az üzemeltetési költségeik ezzel együtt növekednek), úgy mennek a kevésbé forszírozott üzemet, vagy figyelmet kapó területekre. 

 

Ez elméletileg remek, csak ugye egyrészt nekünk van itt rengeteg buszunk, ami a ranglétra aljára való. Leginkább néhány kivétellel mindegyik.

 

Ezek után azt a néhányat, ami a ranglétra tetején van, nem szépen lassan lecsúsztatjuk, hanem leb*sszuk a létra aljára egyetlen határozott mozdulattal ( ezt a mozdulatot nevezzük metrópótlásnak ). Épp most jöttem megint egy ilyen Conectoval az M3-on, az első burkolatok itt is el voltak válva, baloldalt az első félig lenyílva. És most nem is mentünk olyan gyorsan, mégis két egymás mellett ülő utas hátraült inkább, mert a zörgéstől nem tudtak beszélgetni. 

 

Nekem mindegy igazából, csak ezt már-már fájdalmas látni/hallani. Alám jöhet a 280-as, nem fogok a magas padló miatt rinyálni ( cserébe van hely meg levegő ) - ahogy egyébként szinte senki nem tenné, ez szerintem is keményen túl van értékelve. Cserébe nem vernénk szét a zsír újat. Azok meg mehetnének nyugodtabb helyekre, ahol most 280-as szolgál. Gondolom, ezekből nincs már sok.

Előzmény: zsig (126505)
nohab Creative Commons License 2018.08.31 0 8 126506

de hidd el a politikusok nagy ívben leszarják ezt az egészet. Jól bizonyítja ezt az, hogy a választások óta buszügyben nem sok minden történt

A nagy ívben leszarás keretében a kormány az általad oly nagyra becsül IEAG-t stratégiailag kiemelt jelentőségű gazdálkodó szervezetnek minősítette, amely azért elég sok hitelezőnek okoz még hosszú ideig fejfájást a buszpiacon.

Előzmény: kristoof (126490)
zsig Creative Commons License 2018.08.31 -3 7 126505

Szerinted egy összeguberált, szedett-vedett roncstelep kevesebb meghibásodással menne a metrópótlón, mint a mostani, többé-kevésbé új kocsikból álló? Ne haragudj, de abszurd, amit írsz, mindenütt az új kocsik mennek a legdurvább vonalakra (mármint rendes piacgazdaságban), és ahogy ezek csúsznak szépen hátrafelé a ranglétrán (és az üzemeltetési költségeik ezzel együtt növekednek), úgy mennek a kevésbé forszírozott üzemet, vagy figyelmet kapó területekre. 

Előzmény: kamionoszoli (126502)
zsig Creative Commons License 2018.08.31 -1 2 126504

Aug. 23-án a Thököly - Bartókon közúti torlódás volt, ez az 5-ösöknek 10-12 percet hozott össze. (BAH felújítás, Szép utcai távhővezeték, stb.) A mezőnyhöz képest még jó is voltál. De amúgy végignézve a lefutásokat, +1+3 perccel érkeznek a kocsik a végállomásokra úgy, 

 

Ez amúgy iszonyú flame-elést szokott elindítani, de azt gondolom, nem az jelenti a feszes menetrendet, hogy +2-3 perccel érsz a végére. És saját tapasztalat is, illetve a FUTÁR adatok is alátámasztják, hogy annyira szoros a menetidő, hogy a Ferenciek terén, vagy a Keletinél rendszeresen álldogálni kell a részidő kivárása miatt. 

 

Én feszes menetrendekkel leginkább a végeken találkoztam, az elméletileg is tarthatatlan kategória címet a 157-es, a 114-es és az esti 212-es érte el eddig pályafutásom alatt, ezeket később sikerült is rendezni (nagyjából).  

Előzmény: BX 59-76 (126500)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!