Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.09.01 -3 18 126578

A megfordulással kapcsolatban csak az nyilatkozzon aki legalább harminc évet letöltött a buszok volánjánál pesten.

Én 36-ot de mindegy is.

A többi nagyokosnak nincs semmilyen joga itélkezni!!!!!!

 

---------------------------

 

Amikor az emberi butaság indulattal párosul..................................:-(((

 

Te pedig csak akkor egyél rántottát, ha előtte megtanultál tojást tojni.

 

 

Előzmény: bus-os (126563)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.01 -1 0 126577

Szerintem érezni kell a buszt. Mind az homlokfalnál, mind a hátfalnál és mind a szélességénél.

 

Ez pedig nem gyakorolható. Vagy van hozzá érzéked, vagy nincs.

Előzmény: 18-09 (126565)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.01 -1 1 126576

Neked nem, mert Te Irisbus vagy, de a többi embernek és kollégának azért szükséges. Sok olyan hely alkalom van, amikor meglepődik az ember, hogy mennyire jól megfordul.

Előzmény: Irisbus (126574)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.01 -1 1 126575

De.

Nem tudom, miért írtam 516-ot.

Előzmény: .BPO-346. (126569)
Irisbus Creative Commons License 2018.09.01 -3 5 126574

Oké.

 

A kolléga agysebésznek készül, bizonyára azért nem tudta hetek/hónapok/évek buszvezetői tapasztalata alapján felmérni, hol tud megfordulni a Volvo csuklóssal.

 

Már megbocsáss, de nem kell autóbuszt vezetnem ahhoz, hogy ezt meg tudjam állapítani.

Előzmény: bus-os (126563)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.01 0 2 126573

A Futár rendszerének van navigáció funkciója. Az egy érdekesebb kérdés, hogy milyen alapon gondolták azt, hogy fölösleges megvenni.

Előzmény: torqmatic (126551)
zoli07 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 126572

Legalább 7 forgalmi sáv kellene a megforduláshoz.Lásd Lehel tér metrópótló 

 

Előzmény: 18-09 (126567)
rm40 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 126571

> Arra írt a kivitelező Colas, hogy: 

 

A munkaterület átadása március 19-én történt meg, a projektet szűk határidővel, feszített munkavégzéssel kellett május 28-ig befejezni.

 

Öööö, amiről én írtam, az most, ezen a héten történt...

Előzmény: 18-09 (126476)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.01 -4 8 126570

Mindig annak van a legnagyobb pofája, akit gyereknapon egyszer már odaengedtek a kormány mögé játszani.

Előzmény: 18-09 (126565)
.BPO-346. Creative Commons License 2018.09.01 0 0 126569

Nem az 517 ment az 516 helyett?

Előzmény: BX 59-76 (126562)
Portwest Creative Commons License 2018.09.01 0 2 126568

+ FKU-916 Dp -> Kf

Előzmény: BX 59-76 (126562)
18-09 Creative Commons License 2018.09.01 0 0 126567

A fele kb... 1-1 forgalmi sáv, meg a vágányzóna. 

Előzmény: zoli07 (126566)
zoli07 Creative Commons License 2018.09.01 -1 6 126566

A Volvo busz Fordulókör átmérője 23m-er.  Szerintem ez az út nincs 23m széles.

18-09 Creative Commons License 2018.09.01 -2 10 126565

Semmilyen összefüggés nincs a levezett évek és a vezetni tudás között. 

 

Ha valaki évtizedek óta vezet és egy ilyen bakit lő, az iszonyat gáz és hálát adhat az égnek az eddigi szerencse faktorjáért.

Ha alig pár éve vezet, ugyanez.

 

 

Előzmény: bus-os (126563)
rusenuxu Creative Commons License 2018.09.01 0 1 126564

A Kerepesire csak a bal sávból lehet menni. A Fiumei felé mindkettőből. Az kétségtelen, hogy a 20-as és 30-as család buszai sokszor kanyarodnak a jobb sávból, mert úgy kényelmesebb, de mindenképp szabálytalan.

Előzmény: BX 59-76 (126560)
bus-os Creative Commons License 2018.09.01 -12 5 126563

A megfordulással kapcsolatban csak az nyilatkozzon aki legalább harminc évet letöltött a buszok volánjánál pesten.

Én 36-ot de mindegy is.

A többi nagyokosnak nincs semmilyen joga itélkezni!!!!!!

BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.01 0 3 126562

Közben Kelenföldről Cinkotára vándorolt:

MFW-514, MFW-515, MFW-516, MFW-518, MFW-531

 

BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.01 0 3 126561

A külső sávban egy.ás mögött 3 autóbusz műszaki pihenőjét töltötte/átfordultva a vonal.

A melletteblévő sávban is félreállt egy kolléga műszakizni és ráállt még 2db csuklós autóbusz és fizikailag nem lehetett megfordulni. Továbbiak pedig már ismertek.

Előzmény: 18-09 (126558)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.01 0 1 126560

Biztos vagy bwnne?

20E, 30, 30A, 230?

Előzmény: toto92 (126550)
Lucky76 Creative Commons License 2018.09.01 0 3 126559

Én azt gondolom, józan paraszti ésszel, ha necces dolgot készülök elkövetni, végiggondolom, mi lehet a lehetséges végkimenetelek közül a legrosszabb, és ehhez mérten döntök.

 

Hacsak nem egy baleset elkerüléséről volt szó, ahol olyan hamar kellett dönteni, hogy nem volt érdemi lehetőség mérlegelni. De nem gondolnám, hogy itt erről volna szó.

 

Másfelől, én nem török pálcát senki fölött - sem rámruházott, sem erkölcsi* - jogalapom nincs hozzá, majd kideríti a vizsgálat.

 

*: nem vezetek autóbuszt vagy egyéb ekkor méretű járművet, ez meghatározza egy ilyen beszélgetésben betölthető szerepemet is - legalábbis én így gondolom :)

 

Előzmény: MCA-001 (126556)
18-09 Creative Commons License 2018.09.01 -3 1 126558

El nem tudom képzelni mi olyan havaria lehetett ami miatt egyből meg kell fordulni... jött a tatár? Kergették a migránsok? Összedőlt a ház?

 

Elfelejtett vagy nem tudott megfordulni? És? Miért kell egyből a leglehetetlenebb helyen megfordulni? 

Előzmény: MCA-001 (126556)
toto92 Creative Commons License 2018.09.01 -3 4 126557

Így autóval se fordulok vissza. Busszal hivatásos sofőrnek eszébe sem szabadna jutnia. 

Előzmény: MCA-001 (126556)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.01 0 4 126556

A busz egész nap a 4VP-n volt kint, valószínűleg nem először fordult meg vele a cinkotai sofőr Újbudánál.

És ha valami rendkívüli történt?

 

Tény, hogy hibázott, de mással nem történt még ilyen?

Csak itt sokkal látványosabb lett a hiba a jármű mérete miatt.

Előzmény: Lucky76 (126555)
Lucky76 Creative Commons License 2018.09.01 -2 1 126555

Kellene, igen.

 

De azért a járműve adottságaival tisztában lévő járművezető nem feltétlenül kellene, hogy alapvetően efféle hibát kövessen el.

Előzmény: torqmatic (126551)
toto92 Creative Commons License 2018.09.01 -1 3 126554

Ahhoz navi kell hogy záróvonal-gömbsüvegsoron nem fordulunk vissza? 

Előzmény: torqmatic (126551)
Villámhetes Creative Commons License 2018.09.01 0 3 126553

Km kiegyenlítés?

Előzmény: .BPO-346. (126552)
.BPO-346. Creative Commons License 2018.09.01 0 0 126552

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy miért cserélgették egész nyáron minden szombaton és vasárnap a 30/30A/230- as forgalmikat a garázsok között? A forgalmi számok ugyan azok, de pl az F31- est egyik héten Cinkota, másik héten Óbuda, a harmadikon pedig Kőbánya adta, és az összes többi forgalmi is így pörgött..... ez mire jó?

torqmatic Creative Commons License 2018.09.01 0 6 126551

Mondjuk a Futárban igazán lehetne egy speciálisan a budapesti buszokra készült navi, és akkor jó eséllyel jóval kevesebb ilyen eset történne...

Előzmény: toto92 (126550)
toto92 Creative Commons License 2018.09.01 -3 5 126550

Nemrég állt keresztbe busz a Bécsi úton, azelőtt nem sokkal a Váci úton, pár hete egy kisvolvóba mentem bele majdnem kocsival a Baross téren,mert ő a felüljáró alatt a jobboldali sávból kanyarodott a Kerepesi, noha onnan csak a Fiumei út felé lehet menni... Kicsit alacsonyra kezd kerülni a mérce. 

Előzmény: Lucky76 (126549)
Lucky76 Creative Commons License 2018.09.01 0 3 126549

Vajon mi késztetheti egy csuklós  autóbusz felelős járművezetőjét arra, hogy itt megkísérelje a megfordulást? 

 

Tény és való, biztonságos és szabályos módon visszafordulni időigényesebb lett volna, de ennél a megoldásnál időigényesebb aligha. :( 

Előzmény: toto92 (126547)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!