Keresés

Részletes keresés

7705H Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126699

Oh, most már értem. :D

Előzmény: Zahnrad (126696)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -9 10 126698

Amikor azt gondolom, hogy elértél egy mélypontra, akkor mindig tudsz nyitni egy új dimenziót - lefelé.

 

Úgy látom te sem panaszkodhatsz!

 

Egyrészt tipikus BKV-s választ adtál, csak a lényegre nem mondtál semmit és olyat próbálsz sugallni, amit nem is mondtam. Persze azt még mindig nem tudjuk, hogy milyen megfontolásból vannak forgalomban ezek a kocsik? Miért szopatja az utasait és saját magát is a BKV?

 

Másrészt meg nagy baj lehet nálad a szövegértéssel, mert még be is másolod a hozzászólásom ominózus részét, miszerint: 

 

 ...persze emberéletek kockáztatása nélkül...

 

A busz kigyulladhat a tárolótéren is éjszaka úgy, hogy nincs a környéken senki. Ráadásul az még tiszta haszon is lenne, ugyanis jó eséllyel átterjedhet a tűz a többi ilyen hulladékra is.

 

Megint kár volt billentyüzetet ragadnod.

Előzmény: nohab (126688)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.03 -1 1 126697

És miért azokból számoltak, ha tudják, hogy nem jó? Számoltak egyáltalán?

Előzmény: norbee601 (126692)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -1 1 126696

0-1

Full fék, full gáz, vagy semmi. Tök mindegy mennyire volt piros a k. járművezetők előtt a lámpa.

Előzmény: 7705H (126693)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.03 -4 6 126695

Ki felel az alatta állók testi épségéért?

 

A politika, a körülmények, vagy valaki más, mint mindig. De közben Laci néni tiszteleg a próbálkozások előtt.

Előzmény: Zahnrad (126690)
7705H Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126693

Mit jelent, hogy "digitálisan" kezelte a pedálokat?

Előzmény: Zahnrad (126690)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 6 126692

Mondjuk ha a gyári tömegadatok eleve hazugság, akkor nyilván a BKV-nál azokból számolt méretezés sem lesz jó...

Előzmény: Zahnrad (126687)
18-09 Creative Commons License 2018.09.03 -1 9 126691

Cége??? Mik ki nem derülnek! :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Előzmény: norbee601 (126689)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -4 7 126690

Én sem értem a BKV-t. Mennyi a csuklókeretnek a teherbírása? Volt engedély erre az átalakításra? Ki adta ki? Mi alapján?

 

Lehet ekézni kristoofot a beírásaiért, de azért amit a Modulókkal művel a gyártója és ezt forgalomban megteheti, az úgy gondolom a lenti esetet látva minimum érdekes. Persz kényelmes elterelni a figyelmet másra, a szomorú, hogy ehhez még ő maga aszisztál is.

 

Az olajfolyatás se semmi, el lehet játszani, hogy a sofőr a hibás, de akkor felmerül, hogy az ATÜI vezetősége milyen gyakran utazik autóbusszal. Ugyanis elég felülni egy csuklós Conectóra hétvégén akár a 3-as metrópótlón, akár a 9-esen. Nem semmi rodeót levágnak azokkal a kocsikkal és mégis mennek, nahát. A 9-esen ezen a hétvégén kettő vezér is digitálisan kezelte a fék és a gázpedált a szó legrosszabb értelmében. És? Mégse szakadt le a busz alja, mégse szakadt ketté.

 

Mi van, ha forgalomban eltörik a csuklókeret? Ki felel az alatta állók testi épségéért? Hmm?

Előzmény: nohab (126688)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 -2 9 126689

Mondjuk Krisi cége Localojának van 2 halottja az elcseszett ajtó miatt....  Szóval valóban óvatosabban.

 

(A budatétényi nő, meg a Reitteren kiesett, bár utóbbi lehet nem halt meg)

Előzmény: nohab (126688)
nohab Creative Commons License 2018.09.03 -7 12 126688

Tényleg hihetetlen, hogy azért kell szurkolni, persze emberéletek kockáztatása nélkül, hogy ezekből a hulladékokból legalább egy gyulladjon már ki végre!

 

Jó is az, egy kis ártalmatlan busztűz, amikor a jármű az üzemének 95%-a alatt tele van utasokkal, és gyakorlatilag egész idő alatt forgalmas helyen közlekedik.

 

Amikor azt gondolom, hogy elértél egy mélypontra, akkor mindig tudsz nyitni egy új dimenziót - lefelé.

 

Előzmény: kristoof (126674)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -2 3 126687

Ó b+... Jól lehetett méretezve, ahogy a kocsi tengelyterhelései is...

Előzmény: norbee601 (126680)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126686

Én is. Nekem akkor mondták, hogy majd ott lesz, amikor átkerült. Ha ki volt adva, akkor lehet eleve így tervezték iskolakezdésre, de az is lehet, hogy a 61VP miatt jött jól pluszként.

Előzmény: Törölt nick (126685)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 4 126685

Köszi az infót, legalább Délpest őrülhet, mivel megszabadult tőle. Kíváncsi leszek mennyire fogja-e bírni. 

Előzmény: Közlekedésguru (126684)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.03 0 5 126684

Nem tudom kint volt-e, vagy csak tesztelték, de a 139-es (lesz) az új törzsviszonylata.

Előzmény: Törölt nick (126683)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 2 126683

Ezek szerint az Agorát megcsinálták már sokadjára, vagy csak FUTÁR hiba, mivel a 139-esen jelezte ma? 

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/IIG954

norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126682

Ha más nem, az azért csak feltűnik hogy hülyén áll a csukló.

Előzmény: MCA-001 (126681)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 0 9 126681

Lehet, hogy nem vette észre a busz vezetője?

 

Ezek szerint annyival nem javulhatott a jármű viselkedése ha nem lehet észrevenni a hiányát:(

Előzmény: norbee601 (126680)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 21 126680

 

Kezd sötétedni úgyhogy nem lettek a legjobb képek, de látszik.

Előzmény: kristoof (126674)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 0 4 126679

Lacus ezt írta pár hete:

 

A tegnapi- részben jogos felháborodást okozó -klímás szellőzéses hozzászólásomhoz kiegésztés:

 

1. Valóban, mindegyik járművön teljes körűen a klímák stabil és folymatos üzeme nem garantálható. Ez legfőképp valóban a használtan beszerzett kocsikra vonatkozik. Az újaknál elvárható és jogos elvárás is az üzemkészség.

2. Ugyanakkor az elfogadható szellőzés elvárható a klíma esetleges működőképetelensége esetén. Mivel 2019 közepéig nagyobb mennyiségű effektív lebonyolódó járműcsere nem lesz (azaz optimálisesetben sem tud addigra nagyom mennyiségű kocsi beállni), ezért személyesen vállalok felelősséget azért, hogy 2019 május 1 után csak olyan autó megy ki amin elfogadható mennyiségű elhúzható ablak van. Ha kell akkor értelmszerűen ezeket beépítjük.

 

 


Nem lett volna egyszerűbb a fogalomba állítás előtt beépíteni azokat az elhúzható ablakokat?

 

Előzmény: Törölt nick (126675)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 5 126678

Nemcsak te, mások is mondták köztük én is. 136E full ap-s kiadása? Már az elejétől egy rossz vicc volt. Most még csak első tanításii munkanap zajlott le, lesz ennél sokkal rosszabb is majd idővel. Tényleg nem értem, hogy ilyen kiadások terén miért erőltetik azt, amit nem lehet. Mentek is bőven 280-asok cserére Délpest által 23/23E-től kezdve 85/85E, 136E, 202E-ig. Néhány kétrészes számot nyugodtan lehetne 280-assal megrendelni, mert Délpest nem tudja ezt sajnos tartani. Már reggel 6 körül 2 LOV lerohadt, aztán a nap teltével tudhatjuk a tendenciát. 

Előzmény: kerTTi (126671)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 -1 11 126677

"Tényleg hihetetlen, hogy azért kell szurkolni, persze emberéletek kockáztatása nélkül, hogy ezekből a hulladékokból legalább egy gyulladjon már ki végre! Hátha vége lesz ennek a rossz álomnak és végre visszakerüljenek a buszok a feladóhoz!"

 

Igaz a racionalitás ez lenne, de ismerjük a BKV-t, hogy mennyire nem akarja kiengedni a PMP-ket a kezéből. Lassan már pezsgőt bontana sok ember akkor is, ha legalább ideiglenesen kivonnák forgalomból, és hátha tudnának valamit is orvosolni, de látszik sajnos, hogy a BKV csakazértis sz@rik az utas fejére, és amíg komolyabb tragédia nem történik addig kint lesznek akár ilyen áron is. Egyébként ahogy nézem PMP-917 még mindig kint van az 5-ösön, még véletlenül sem jutott senki eszébe sem lecserélni a kocsit. Nem baj, néhány ember úgyis kijelentette nemrég itt fórumon, hogyha lesz rá lehetőség még szeretnének a kelenföldi sufniban további PMP-ket csinálni. 

Előzmény: kristoof (126674)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -10 10 126674

Tényleg jó lett! ki a fene gondolta volna, hogy ez lesz? Pláne úgy, hogy Zahnrad ezt megjósolta pár hete. A BKV kendács szakág újra összedughatja a fejét és kitalálhat valami újat. (Gondolom amilyen okos ötleteket szoktak megvalósítani, majd vastagabb csöveket szerelnek fel.)

 

Tényleg hihetetlen, hogy azért kell szurkolni, persze emberéletek kockáztatása nélkül, hogy ezekből a hulladékokból legalább egy gyulladjon már ki végre! Hátha vége lesz ennek a rossz álomnak és végre visszakerüljenek a buszok a feladóhoz!

Előzmény: Ohne Name (126658)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.09.03 0 13 126673

PDZ-832 kb 35 perce:

Ez pedig a PDZ-836 négy éve:

norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126672

Akkor jól láttam...

Előzmény: Ohne Name (126658)
kerTTi Creative Commons License 2018.09.03 0 3 126671

"Van egy javaslatom: nézem a szeptemberi kiadást, 85-85E-re 17 db autóbuszt fog kiadni Dél-Pest (3 db IK280, 9 db VH, 5 db Volvo)."

Erről beszéltem... Ez már az első nap nem sikerült!

Előzmény: attah (126199)
.BPO-346. Creative Commons License 2018.09.03 0 2 126670

A probléma orvosolva lett, az összes járat összes forgalmija ki lett hajítva a rendszerből kb. fél órája... :D

Előzmény: BPI-964 (126663)
KápCity Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126669

Óbudai 280-asból kotta szerint 30-asra kell 3-at, a 109-esre 2-t adni, ha nem variálták meg 17-e óta.

Előzmény: MCA-001 (126653)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126668

Ja és lemaradt, hogy bukóablakok vannak bennük mint a genfi Volvokban. Remélhetőleg a klímája jól fog működni.

Előzmény: Törölt nick (126667)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 7 126667

PDZ-830-at próbáltam a 9-esen.

-kívül az eredeti kijelzők maradtak és rendesen működnek, belül új kijelzők kerültek beszerelésre, még a luganoi csuklós Citaroknál is cifrább módon

-hármas ajtónál két üléssor, mint a luganoi csuklós Citarok esetében

-a belső remek állapotú, sajnos máris elkezdték összeszemetelni (9-es busz...)

-jól megy, meglepett hogy Voith váltós

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!