A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Tényleg hihetetlen, hogy azért kell szurkolni, persze emberéletek kockáztatása nélkül, hogy ezekből a hulladékokból legalább egy gyulladjon már ki végre!
Jó is az, egy kis ártalmatlan busztűz, amikor a jármű az üzemének 95%-a alatt tele van utasokkal, és gyakorlatilag egész idő alatt forgalmas helyen közlekedik.
Amikor azt gondolom, hogy elértél egy mélypontra, akkor mindig tudsz nyitni egy új dimenziót - lefelé.
Én is. Nekem akkor mondták, hogy majd ott lesz, amikor átkerült. Ha ki volt adva, akkor lehet eleve így tervezték iskolakezdésre, de az is lehet, hogy a 61VP miatt jött jól pluszként.
A tegnapi- részben jogos felháborodást okozó -klímás szellőzéses hozzászólásomhoz kiegésztés:
1. Valóban, mindegyik járművön teljes körűen a klímák stabil és folymatos üzeme nem garantálható. Ez legfőképp valóban a használtan beszerzett kocsikra vonatkozik. Az újaknál elvárható és jogos elvárás is az üzemkészség.
2. Ugyanakkor az elfogadható szellőzés elvárható a klíma esetleges működőképetelensége esetén. Mivel 2019 közepéig nagyobb mennyiségű effektív lebonyolódó járműcsere nem lesz (azaz optimálisesetben sem tud addigra nagyom mennyiségű kocsi beállni), ezért személyesen vállalok felelősséget azért, hogy 2019 május 1 után csak olyan autó megy ki amin elfogadható mennyiségű elhúzható ablak van. Ha kell akkor értelmszerűen ezeket beépítjük.
Nem lett volna egyszerűbb a fogalomba állítás előtt beépíteni azokat az elhúzható ablakokat?
Nemcsak te, mások is mondták köztük én is. 136E full ap-s kiadása? Már az elejétől egy rossz vicc volt. Most még csak első tanításii munkanap zajlott le, lesz ennél sokkal rosszabb is majd idővel. Tényleg nem értem, hogy ilyen kiadások terén miért erőltetik azt, amit nem lehet. Mentek is bőven 280-asok cserére Délpest által 23/23E-től kezdve 85/85E, 136E, 202E-ig. Néhány kétrészes számot nyugodtan lehetne 280-assal megrendelni, mert Délpest nem tudja ezt sajnos tartani. Már reggel 6 körül 2 LOV lerohadt, aztán a nap teltével tudhatjuk a tendenciát.
"Tényleg hihetetlen, hogy azért kell szurkolni, persze emberéletek kockáztatása nélkül, hogy ezekből a hulladékokból legalább egy gyulladjon már ki végre! Hátha vége lesz ennek a rossz álomnak és végre visszakerüljenek a buszok a feladóhoz!"
Igaz a racionalitás ez lenne, de ismerjük a BKV-t, hogy mennyire nem akarja kiengedni a PMP-ket a kezéből. Lassan már pezsgőt bontana sok ember akkor is, ha legalább ideiglenesen kivonnák forgalomból, és hátha tudnának valamit is orvosolni, de látszik sajnos, hogy a BKV csakazértis sz@rik az utas fejére, és amíg komolyabb tragédia nem történik addig kint lesznek akár ilyen áron is. Egyébként ahogy nézem PMP-917 még mindig kint van az 5-ösön, még véletlenül sem jutott senki eszébe sem lecserélni a kocsit. Nem baj, néhány ember úgyis kijelentette nemrég itt fórumon, hogyha lesz rá lehetőség még szeretnének a kelenföldi sufniban további PMP-ket csinálni.
Tényleg jó lett! ki a fene gondolta volna, hogy ez lesz? Pláne úgy, hogy Zahnrad ezt megjósolta pár hete. A BKV kendács szakág újra összedughatja a fejét és kitalálhat valami újat. (Gondolom amilyen okos ötleteket szoktak megvalósítani, majd vastagabb csöveket szerelnek fel.)
Tényleg hihetetlen, hogy azért kell szurkolni, persze emberéletek kockáztatása nélkül, hogy ezekből a hulladékokból legalább egy gyulladjon már ki végre! Hátha vége lesz ennek a rossz álomnak és végre visszakerüljenek a buszok a feladóhoz!
Tehát a probléma megoldására tett kísérlet tiszavirág életű volt. De ne aggódjatok, biztos forgalomban lesz tartva a kocsi így is. Ez kell a BKV buszágazatának...
Valószínű azért, mert szerintem nem a legfrissebb adatbázis van fenn a gtfs-ben. Nemcsak a 30-asra nem ír forgalmit, hanem a 44-esre, 46-osra, 244-esre sem. Utóbbi 3 járatnál a tereléses változás okozhatja a gondot.