Keresés

Részletes keresés

Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -4 13 126723

Van annak egy fura, elég erős bukéval fűszerezett, BKV-s bája, hogy repülők lezuhanásának kívánásával vádolsz másokat, miközben egy BKV-s busz, nevezetesen a PMP-917 utasok szállítására nem alkalmas állapotban, törött lengéscsillapítóval és deformálódott csuklókerettel a mostani percben is kint van a forgalomban. Mondd, a tükröt ismered?

Előzmény: nohab (126719)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126722

Mintha úgy futott volna itt a topicban, hogy a BKV dolgozta ki ezt a megoldást.

Előzmény: MCA-001 (126715)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 -1 8 126721

a gazdája mondta személyesen nekem, hogy az övé lesz majd állandóra.

 

Akarod mondani, ha havonta max 1-2x összevakarják és kitolják utcára, akkor ő fogja kivinni 2-3 körre, hogy utána kihozza az FJX-et. :D

Előzmény: Közlekedésguru (126708)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -2 12 126720

Látom a szájkarate jól megy, inkább arról regélj, hogy mit keres mint a kocsi?

Előzmény: nohab (126719)
nohab Creative Commons License 2018.09.03 -17 5 126719

Másrészt meg nagy baj lehet nálad a szövegértéssel, mert még be is másolod a hozzászólásom ominózus részét, miszerint: 

 

 ...persze emberéletek kockáztatása nélkül...

 

Persze, meg zuhanjon le a repülő, de senki ne essen nagyot.

Előzmény: kristoof (126698)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126718

Dél óta biztosan így megy.

Előzmény: Zahnrad (126714)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 5 126717

Ezt én is leírtam. Ahogy kinéz a helyzet holnap is kiküldik gond nélkül. Amíg nem rohad le, addig ne is várd, hogy cseréljék. Sajnos itt tartunk jelenleg...

Előzmény: Zahnrad (126714)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126716

Hú, ez durva. Mi lesz most?

Előzmény: MCA-001 (126712)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126715

A VEKE posztból

 

A PMP-917-esre még a gyártó gányolta fel a 280-as Ikarusokról ismert megoldást, amellyel a kilengéseket akarták csökkenteni. Toman Péter főkonstruktőr esküdözött, hogy ez működni fog. 

Előzmény: norbee601 (126711)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -1 8 126714

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/PMP917

 

Komolyan nem értem. Függetlenül attól, hogy a Modulók ilyenek meg olyanok, mit keres kint a forgalomban ilyen állapotban egy autóbusz? Hmm?!

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 -4 3 126713

Ezért sem értem miért kellett százegyedjére is ezt megcsinálni. Délpesten pontosan a hűtővízből is volt probléma, ahogy még más dolgok is előjöttek az Agoránál. Itt is felmerül a kérdés, hogy a BKV miért szívatja saját magát egy tök egyedi kocsival, aminek a megbízhatósága 0-hoz közeli egy 10-es skálán. Ezt az egy kocsit oly nyugodtan elengedhették volna, kíváncsi leszek mi lesz a jövőben vele. 

Előzmény: Bobeno23 (126706)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 -1 1 126712

A képeid már a VEKE posztjában virítanak...

Előzmény: norbee601 (126711)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126711

Onnantól hogy egy eltörik, a többi már tuti akkora terhelést kap amire nincs méretezve, nyilván azonnal el is hajlik a p..ba....

 

 

Én dél körül láttam ma először a buszt (gyalog voltam) már akkor láttam hogy jé 917, jé mégis hogy hullámzik, jé, hülyén áll a csuklója is... Utána került be az első kép is róla (lejjebb). Biztos hogy pár kört lenyomott már így az 5-ösön.

Előzmény: Cpt.Dave (126707)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -2 5 126710

Ritkán értek egyet Dornerral, de most teljesen igaza van:

 

Újabb Pimp mutatta be, hogy alapvető bajok vannak az Ikarus Egyedi csuklós Modulójának konstrukciójával. A PMP-917-esre még a gyártó gányolta fel a 280-as Ikarusokról ismert megoldást, amellyel a kilengéseket akarták csökkenteni. Toman Péter főkonstruktőr esküdözött, hogy ez működni fog. Nos, nem működött - ha hiányzik több tonna a B tengelyről, nem is fog semmi működni, ez alap fizika -, a függőleges irányban fellépő erők széttépték a csillapítót. Toman úr más remek műszaki megoldásai is hasonló színvonalúak, ezért is elég nagy bátorság a BKV-tól, hogy ezeket a kocsikat a forgalomban járatja. A múltkori esetnél az egyik elcsúszó motoros küldött fotót arról, hogy a motorjával a busz hátsó tengelye alá csúszott. Nem közöljük, csak jelezzük, hogy van. Szedlmajer úr és pár kollégája nem tudjuk, hogyan tud nyugodtan aludni, nem érzik a felelősséget? Esik az eső, jönnek a csúszós utak, fokozódik a probléma ezekkel a kocsikkal. Igaz, hogy nagy a kocsihiány, de az utasok és a közúti közlekedők biztonsága nem éri meg a kockázatot.
A fotók az index fórumról vannak, norbee601 felhasználó töltötte fel őket, így látatlanban is köszönjük.
Holnap, szeptember 4-én csődegyezségi tárgyalás lesz. Ha ott a hitelezők nem fogadják el az Ikarus Egyedi ajánlatát, akkor megindulhat a csődeljárás.

Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -1 6 126709

Miért van forgalomban a kocsi? Ha négy oldalról van megtámasztva a csuklókeret, akkor ideális esetben ki vannak egyenlítve az erők. De most? Miért van forgalomban úgy, hogy az első képek 5 órája kerültek ide? Mi van, ha eltörik a keret? A másik oldali gázrugóra most nagyobb terhelés hat, és az egész tákolmány rugalmassága is nagyon más, mint az eredeti állapotában.

Előzmény: nohab (126688)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.03 0 2 126708

Igen, a gazdája mondta személyesen nekem, hogy az övé lesz majd állandóra. Utóbbit meg sajnálom, pedig utasként szerethető kocsi lenne. Csak lenne megbízható...

Előzmény: Bobeno23 (126706)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126707

Ez mondjuk várható volt hogy maga a középső idom az csavarodhat jobbra-balra és teleszkóp azt az irányú csavarodást nem bírja. Látszik már a tört teleszkóp előtti tag is elég rendellenesen meg van hajolva. Mondjuk nem tudom hogy gondolták egyáltalán hogy az ujjaimtól alig vastagabb tag hogy fog ellenállni ekkora terhelésnek... Még a 280-ason is dupla olyan vastag kar van és ritkán az is megfárad.

Előzmény: norbee601 (126680)
Bobeno23 Creative Commons License 2018.09.03 0 3 126706

Gazdás lett, bár háromnegyed 6 után a Muskotály köznél lepakolt, folyt belőle a hűtővíz. Ott is maradt.

Előzmény: Közlekedésguru (126684)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 0 4 126705

Nem folytam bele a vitába, végig se olvastam, de:

 

- Ha szétrázódik, akkor össze is lehet rakni, főleg hogy már van buszgyártási tapasztalat is ;)

- Jól teszi, hogy ott közlekedteti, a garanciális időszak alatt kell kijönni a hibáknak -> mehetnek a metrópótlónak szánt Modulók is metrót pótolni. Oh, wait, alkalmasak rá? A jármű jellemzői és menettulajdonságai megengedik, hogy a csuklósbuszt, csuklósbuszként használja a vásárlójuk? Vagy?

Előzmény: rm40 (126701)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126704

Dévényi? :D

Előzmény: kristoof (126702)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126703

Tudták hogy nem jó? Csak sejtés volt itt a fórumon, hogy a tipbizes tömegadatok nem valósak.

 

Valamiből kellett számolni... Meg nyilván pár tömegadatból nem lehet annyit kihozni, mintha kezedben a teljes busz ismerete (oké, csináltak PKD-t, beleláttak, de azért mégis gyanítom erősen hiányos a dokumentáltság..)

Előzmény: torqmatic (126697)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 0 2 126702

Kár, hogy Tibi bácsi nem olvassa ezt a fórumot. Most biztos leesne a székéről! :-D :-)

Előzmény: norbee601 (126689)
rm40 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126701

> A 9-esen ezen a hétvégén kettő vezér is digitálisan kezelte a fék és a gázpedált a szó legrosszabb értelmében. És?

 

És majd jön itt a sírás, hogy a csúnyagonoszbékáká a metrópótlón szétrázatta a Conectókat, há'nézzétekmármosthogynéznekki.

Előzmény: Zahnrad (126690)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126700

Csöng-csuk-gáz kitapos a padlón-lámpa, megálló, akadály előtt satufék, majd ismétlés előlről.

Előzmény: 7705H (126693)
7705H Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126699

Oh, most már értem. :D

Előzmény: Zahnrad (126696)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -9 10 126698

Amikor azt gondolom, hogy elértél egy mélypontra, akkor mindig tudsz nyitni egy új dimenziót - lefelé.

 

Úgy látom te sem panaszkodhatsz!

 

Egyrészt tipikus BKV-s választ adtál, csak a lényegre nem mondtál semmit és olyat próbálsz sugallni, amit nem is mondtam. Persze azt még mindig nem tudjuk, hogy milyen megfontolásból vannak forgalomban ezek a kocsik? Miért szopatja az utasait és saját magát is a BKV?

 

Másrészt meg nagy baj lehet nálad a szövegértéssel, mert még be is másolod a hozzászólásom ominózus részét, miszerint: 

 

 ...persze emberéletek kockáztatása nélkül...

 

A busz kigyulladhat a tárolótéren is éjszaka úgy, hogy nincs a környéken senki. Ráadásul az még tiszta haszon is lenne, ugyanis jó eséllyel átterjedhet a tűz a többi ilyen hulladékra is.

 

Megint kár volt billentyüzetet ragadnod.

Előzmény: nohab (126688)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.03 -1 1 126697

És miért azokból számoltak, ha tudják, hogy nem jó? Számoltak egyáltalán?

Előzmény: norbee601 (126692)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -1 1 126696

0-1

Full fék, full gáz, vagy semmi. Tök mindegy mennyire volt piros a k. járművezetők előtt a lámpa.

Előzmény: 7705H (126693)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.03 -4 6 126695

Ki felel az alatta állók testi épségéért?

 

A politika, a körülmények, vagy valaki más, mint mindig. De közben Laci néni tiszteleg a próbálkozások előtt.

Előzmény: Zahnrad (126690)
7705H Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126693

Mit jelent, hogy "digitálisan" kezelte a pedálokat?

Előzmény: Zahnrad (126690)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!