Keresés

Részletes keresés

Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126727

Hát, úgy látszik pontosan így. :)

Előzmény: Törölt nick (126721)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 4 126726

Nem lehetne a csillagkapcsolatot dákktéppel orvosolni két forduló között? Úgy tudom sok mindenre jó, mindig kéznél van, gyors megoldás. Menet se maradna ki.

Előzmény: Zahnrad (126714)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126725

Nekem is így rémlik...

Előzmény: norbee601 (126722)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -4 10 126724

Egy repülőgép az esetek nagy többségében úgy zuhan le, hogy valaki megsérül sajnos. (Ki beszélt repülőről amúgy?)

 

Az elmúlt tizenvalahány BKV-s busztűzben hányan sérültek meg? Egy busz kiéghet úgy, és az esetek nagy többségében így is van, hogy nem sérül meg senki. De ez csak kötekedés, amit művelsz, mert persze érdemi választ továbbra sem kapunk arról, hogy mi a francot keresnek forgalomban ezek a "járművek" még mindig? 

Előzmény: nohab (126719)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -4 13 126723

Van annak egy fura, elég erős bukéval fűszerezett, BKV-s bája, hogy repülők lezuhanásának kívánásával vádolsz másokat, miközben egy BKV-s busz, nevezetesen a PMP-917 utasok szállítására nem alkalmas állapotban, törött lengéscsillapítóval és deformálódott csuklókerettel a mostani percben is kint van a forgalomban. Mondd, a tükröt ismered?

Előzmény: nohab (126719)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126722

Mintha úgy futott volna itt a topicban, hogy a BKV dolgozta ki ezt a megoldást.

Előzmény: MCA-001 (126715)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 -1 8 126721

a gazdája mondta személyesen nekem, hogy az övé lesz majd állandóra.

 

Akarod mondani, ha havonta max 1-2x összevakarják és kitolják utcára, akkor ő fogja kivinni 2-3 körre, hogy utána kihozza az FJX-et. :D

Előzmény: Közlekedésguru (126708)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -2 12 126720

Látom a szájkarate jól megy, inkább arról regélj, hogy mit keres mint a kocsi?

Előzmény: nohab (126719)
nohab Creative Commons License 2018.09.03 -17 5 126719

Másrészt meg nagy baj lehet nálad a szövegértéssel, mert még be is másolod a hozzászólásom ominózus részét, miszerint: 

 

 ...persze emberéletek kockáztatása nélkül...

 

Persze, meg zuhanjon le a repülő, de senki ne essen nagyot.

Előzmény: kristoof (126698)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126718

Dél óta biztosan így megy.

Előzmény: Zahnrad (126714)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 0 5 126717

Ezt én is leírtam. Ahogy kinéz a helyzet holnap is kiküldik gond nélkül. Amíg nem rohad le, addig ne is várd, hogy cseréljék. Sajnos itt tartunk jelenleg...

Előzmény: Zahnrad (126714)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126716

Hú, ez durva. Mi lesz most?

Előzmény: MCA-001 (126712)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126715

A VEKE posztból

 

A PMP-917-esre még a gyártó gányolta fel a 280-as Ikarusokról ismert megoldást, amellyel a kilengéseket akarták csökkenteni. Toman Péter főkonstruktőr esküdözött, hogy ez működni fog. 

Előzmény: norbee601 (126711)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -1 8 126714

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/PMP917

 

Komolyan nem értem. Függetlenül attól, hogy a Modulók ilyenek meg olyanok, mit keres kint a forgalomban ilyen állapotban egy autóbusz? Hmm?!

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.03 -4 3 126713

Ezért sem értem miért kellett százegyedjére is ezt megcsinálni. Délpesten pontosan a hűtővízből is volt probléma, ahogy még más dolgok is előjöttek az Agoránál. Itt is felmerül a kérdés, hogy a BKV miért szívatja saját magát egy tök egyedi kocsival, aminek a megbízhatósága 0-hoz közeli egy 10-es skálán. Ezt az egy kocsit oly nyugodtan elengedhették volna, kíváncsi leszek mi lesz a jövőben vele. 

Előzmény: Bobeno23 (126706)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.03 -1 1 126712

A képeid már a VEKE posztjában virítanak...

Előzmény: norbee601 (126711)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126711

Onnantól hogy egy eltörik, a többi már tuti akkora terhelést kap amire nincs méretezve, nyilván azonnal el is hajlik a p..ba....

 

 

Én dél körül láttam ma először a buszt (gyalog voltam) már akkor láttam hogy jé 917, jé mégis hogy hullámzik, jé, hülyén áll a csuklója is... Utána került be az első kép is róla (lejjebb). Biztos hogy pár kört lenyomott már így az 5-ösön.

Előzmény: Cpt.Dave (126707)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -2 5 126710

Ritkán értek egyet Dornerral, de most teljesen igaza van:

 

Újabb Pimp mutatta be, hogy alapvető bajok vannak az Ikarus Egyedi csuklós Modulójának konstrukciójával. A PMP-917-esre még a gyártó gányolta fel a 280-as Ikarusokról ismert megoldást, amellyel a kilengéseket akarták csökkenteni. Toman Péter főkonstruktőr esküdözött, hogy ez működni fog. Nos, nem működött - ha hiányzik több tonna a B tengelyről, nem is fog semmi működni, ez alap fizika -, a függőleges irányban fellépő erők széttépték a csillapítót. Toman úr más remek műszaki megoldásai is hasonló színvonalúak, ezért is elég nagy bátorság a BKV-tól, hogy ezeket a kocsikat a forgalomban járatja. A múltkori esetnél az egyik elcsúszó motoros küldött fotót arról, hogy a motorjával a busz hátsó tengelye alá csúszott. Nem közöljük, csak jelezzük, hogy van. Szedlmajer úr és pár kollégája nem tudjuk, hogyan tud nyugodtan aludni, nem érzik a felelősséget? Esik az eső, jönnek a csúszós utak, fokozódik a probléma ezekkel a kocsikkal. Igaz, hogy nagy a kocsihiány, de az utasok és a közúti közlekedők biztonsága nem éri meg a kockázatot.
A fotók az index fórumról vannak, norbee601 felhasználó töltötte fel őket, így látatlanban is köszönjük.
Holnap, szeptember 4-én csődegyezségi tárgyalás lesz. Ha ott a hitelezők nem fogadják el az Ikarus Egyedi ajánlatát, akkor megindulhat a csődeljárás.

Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 -1 6 126709

Miért van forgalomban a kocsi? Ha négy oldalról van megtámasztva a csuklókeret, akkor ideális esetben ki vannak egyenlítve az erők. De most? Miért van forgalomban úgy, hogy az első képek 5 órája kerültek ide? Mi van, ha eltörik a keret? A másik oldali gázrugóra most nagyobb terhelés hat, és az egész tákolmány rugalmassága is nagyon más, mint az eredeti állapotában.

Előzmény: nohab (126688)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.03 0 2 126708

Igen, a gazdája mondta személyesen nekem, hogy az övé lesz majd állandóra. Utóbbit meg sajnálom, pedig utasként szerethető kocsi lenne. Csak lenne megbízható...

Előzmény: Bobeno23 (126706)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126707

Ez mondjuk várható volt hogy maga a középső idom az csavarodhat jobbra-balra és teleszkóp azt az irányú csavarodást nem bírja. Látszik már a tört teleszkóp előtti tag is elég rendellenesen meg van hajolva. Mondjuk nem tudom hogy gondolták egyáltalán hogy az ujjaimtól alig vastagabb tag hogy fog ellenállni ekkora terhelésnek... Még a 280-ason is dupla olyan vastag kar van és ritkán az is megfárad.

Előzmény: norbee601 (126680)
Bobeno23 Creative Commons License 2018.09.03 0 3 126706

Gazdás lett, bár háromnegyed 6 után a Muskotály köznél lepakolt, folyt belőle a hűtővíz. Ott is maradt.

Előzmény: Közlekedésguru (126684)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.03 0 4 126705

Nem folytam bele a vitába, végig se olvastam, de:

 

- Ha szétrázódik, akkor össze is lehet rakni, főleg hogy már van buszgyártási tapasztalat is ;)

- Jól teszi, hogy ott közlekedteti, a garanciális időszak alatt kell kijönni a hibáknak -> mehetnek a metrópótlónak szánt Modulók is metrót pótolni. Oh, wait, alkalmasak rá? A jármű jellemzői és menettulajdonságai megengedik, hogy a csuklósbuszt, csuklósbuszként használja a vásárlójuk? Vagy?

Előzmény: rm40 (126701)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126704

Dévényi? :D

Előzmény: kristoof (126702)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.03 0 1 126703

Tudták hogy nem jó? Csak sejtés volt itt a fórumon, hogy a tipbizes tömegadatok nem valósak.

 

Valamiből kellett számolni... Meg nyilván pár tömegadatból nem lehet annyit kihozni, mintha kezedben a teljes busz ismerete (oké, csináltak PKD-t, beleláttak, de azért mégis gyanítom erősen hiányos a dokumentáltság..)

Előzmény: torqmatic (126697)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 0 2 126702

Kár, hogy Tibi bácsi nem olvassa ezt a fórumot. Most biztos leesne a székéről! :-D :-)

Előzmény: norbee601 (126689)
rm40 Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126701

> A 9-esen ezen a hétvégén kettő vezér is digitálisan kezelte a fék és a gázpedált a szó legrosszabb értelmében. És?

 

És majd jön itt a sírás, hogy a csúnyagonoszbékáká a metrópótlón szétrázatta a Conectókat, há'nézzétekmármosthogynéznekki.

Előzmény: Zahnrad (126690)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126700

Csöng-csuk-gáz kitapos a padlón-lámpa, megálló, akadály előtt satufék, majd ismétlés előlről.

Előzmény: 7705H (126693)
7705H Creative Commons License 2018.09.03 0 0 126699

Oh, most már értem. :D

Előzmény: Zahnrad (126696)
kristoof Creative Commons License 2018.09.03 -9 10 126698

Amikor azt gondolom, hogy elértél egy mélypontra, akkor mindig tudsz nyitni egy új dimenziót - lefelé.

 

Úgy látom te sem panaszkodhatsz!

 

Egyrészt tipikus BKV-s választ adtál, csak a lényegre nem mondtál semmit és olyat próbálsz sugallni, amit nem is mondtam. Persze azt még mindig nem tudjuk, hogy milyen megfontolásból vannak forgalomban ezek a kocsik? Miért szopatja az utasait és saját magát is a BKV?

 

Másrészt meg nagy baj lehet nálad a szövegértéssel, mert még be is másolod a hozzászólásom ominózus részét, miszerint: 

 

 ...persze emberéletek kockáztatása nélkül...

 

A busz kigyulladhat a tárolótéren is éjszaka úgy, hogy nincs a környéken senki. Ráadásul az még tiszta haszon is lenne, ugyanis jó eséllyel átterjedhet a tűz a többi ilyen hulladékra is.

 

Megint kár volt billentyüzetet ragadnod.

Előzmény: nohab (126688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!