A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Szerintem jó ötlet. Ha vagyunk elegen, hogy gerilla akcióban megtámadjunk csavarhúzókkal, némi szigszallaggal és wd40-vel buszokat, akkor simán. Ha meg van egy vödör vizünk és 3 rongyunk is, akkor már lehet egyik másik garázs felszereltségét is hozzuk.
Nyílvánosság: elég légüres térben van mára ez a téma, miközben jó sok embert érint. Oldaltól függetlenül.
Bocs, de mindenféle fizikai számolgatás és adatok ismerete nélkül többen is leírták az első pillanatban, amikor meglátták azokat a csillapítókat és rögzítéseket egy fotón, hogy bizony édeskevés lesz, és hamar szét fog esni.
Megtörtént, amit nagyjából mindenki megmondott, vagy sejtette, hogy szét fog esni.
Szóval lehet számolgatni, lehet mutogatni a gyártóra, hogy hibás adatokat adott meg, mégis laikusok szemre egy homályos és nem túl közelről készült fotóról megmondták, hogy nem lesz jó.
Egy kérdés máris lenne. Vajon ennek megfelel a PMP-k tetején lévő csillagkapcsolat? Csak nem bűncselekmény történt?
239/A. § (1) Aki közúton, illetve közforgalom elől el nem zárt magánúton engedély nélkül vagy az engedélytől eltérően átalakított, a személyszállítási szolgáltatásokról szóló törvényben meghatározott közúti járművet vagy különleges személyszállító szolgáltatást nyújtó járművet vezet, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. (2) A büntetés két évig terjedő szabadságvesztés, ha a bűncselekményt iskolabusszal vagy különleges igényű - így különösen mozgásában korlátozott, idős vagy beteg - személyek szállítására szolgáló közúti járművel követik el. (3) Aki az e §-ban meghatározott járművet engedély nélkül átalakít vagy átalakíttat, vétség miatt elzárással büntetendő.
Az ötlet jó, csak félek attól, hogy nagyon hamar lenne az egyesület minden tagja homoszexuális soros bérenc ballib migráncssimogató. :(
ON
Önmagában az, hogy egyesületet hoznánk létre nem elég semmire, nyilvánosság kell, ahhoz meg politikai kapcsolatok. A téma meg annyira kínos lenne, hogy gyorsan tennének valamit ellene a politikusok.
Nem kell, hogy balesetveszélyes legyen, elég, ha olyan, mint vasárnap az egyik newAG volt a 200E-n.
Otthon vettem észre, hogy a világos nadrágomon fekete csíkok voltak végig, csak mert az egyik ülésre leültem.
A szívás az volt, hogy csak otthon vettem észre, így a repülőtéren totál mocskos nadrágban voltam. Így utólag még szerencse, hogy nem láttam a magam mögött lévők arckifejezését, biztos jót nevettek rajtam.
Amikor az ember azt hiszi, hogy tényleg nincsen lejjebb, akkor kiderül, hogy pontosan úgy van, ahogy írod van lejjebb és a BKV még szándékosan ássa is ki maga alól a talajt, csak szerintem nem normál markolóval, hanem valami ilyennel:
Én is mindig azt hiszem, hogy amikor újabb mélypontra jut a bkv buszága, akkor annál nincs lejjebb (VH-k, genfik, Agora, CNG, hibrid, PiMP, hol fog véget érni a sor?). Vagy az ablaktalan csuklós Citaro, igaz?
De úgy látszik, ti markolóval ássátok magatok alatt a talajt. Mindezzel semmi gond nem lenne, ha nem balesetveszélyes buszokat tartanátok direkt forgalomban, mert csak.
Nem lehetne a csillagkapcsolatot dákktéppel orvosolni két forduló között? Úgy tudom sok mindenre jó, mindig kéznél van, gyors megoldás. Menet se maradna ki.
Egy repülőgép az esetek nagy többségében úgy zuhan le, hogy valaki megsérül sajnos. (Ki beszélt repülőről amúgy?)
Az elmúlt tizenvalahány BKV-s busztűzben hányan sérültek meg? Egy busz kiéghet úgy, és az esetek nagy többségében így is van, hogy nem sérül meg senki. De ez csak kötekedés, amit művelsz, mert persze érdemi választ továbbra sem kapunk arról, hogy mi a francot keresnek forgalomban ezek a "járművek" még mindig?
Van annak egy fura, elég erős bukéval fűszerezett, BKV-s bája, hogy repülők lezuhanásának kívánásával vádolsz másokat, miközben egy BKV-s busz, nevezetesen a PMP-917 utasok szállítására nem alkalmas állapotban, törött lengéscsillapítóval és deformálódott csuklókerettel a mostani percben is kint van a forgalomban. Mondd, a tükröt ismered?
Ezt én is leírtam. Ahogy kinéz a helyzet holnap is kiküldik gond nélkül. Amíg nem rohad le, addig ne is várd, hogy cseréljék. Sajnos itt tartunk jelenleg...
A PMP-917-esre még a gyártó gányolta fel a 280-as Ikarusokról ismert megoldást, amellyel a kilengéseket akarták csökkenteni. Toman Péter főkonstruktőr esküdözött, hogy ez működni fog.
Ezért sem értem miért kellett százegyedjére is ezt megcsinálni. Délpesten pontosan a hűtővízből is volt probléma, ahogy még más dolgok is előjöttek az Agoránál. Itt is felmerül a kérdés, hogy a BKV miért szívatja saját magát egy tök egyedi kocsival, aminek a megbízhatósága 0-hoz közeli egy 10-es skálán. Ezt az egy kocsit oly nyugodtan elengedhették volna, kíváncsi leszek mi lesz a jövőben vele.
Onnantól hogy egy eltörik, a többi már tuti akkora terhelést kap amire nincs méretezve, nyilván azonnal el is hajlik a p..ba....
Én dél körül láttam ma először a buszt (gyalog voltam) már akkor láttam hogy jé 917, jé mégis hogy hullámzik, jé, hülyén áll a csuklója is... Utána került be az első kép is róla (lejjebb). Biztos hogy pár kört lenyomott már így az 5-ösön.