Keresés

Részletes keresés

seadxdx Creative Commons License 2018.09.07 -1 2 126908

Hát ugyanolyan tartályok, mint ami a vadnyulakban és az öngyújtókban vannak?A hatóság mit szól hozzá, ha másmilyen tartály kerül fel rájuk, mégis csak 200-220 bar nyomású a rendszer. Ilyen esetre hoztak rövid VanHoolt a tartályért meg alkatrésznek, talán torqmatic topictárs írta be egy hónapja az infót.

 

Alkatrésznek a meglévő Volvo állományhoz inkább el tudom képzelni őket.

Előzmény: 08-73 (126903)
nemeza Creative Commons License 2018.09.07 0 4 126907

Nem járnánk jobban a Volvokkal, mint az NJVkel?

Előzmény: MCA-001 (126906)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.07 0 3 126906

Vagy a tartályokat leszerelik és átviszik Dp-re.

A busz többi része meg ott marad Kelenföldön.

A szóló Volvókhoz ott minden felhasználható belőlük.

Előzmény: Törölt nick (126904)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.07 0 2 126905

Ami ma véget is ért.

Előzmény: sezo17 (126898)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.07 0 2 126904

Akkor szerintem egyből Dél-Pestre kerültek volna. Bár ki tudja, lehet hogy a tartálycserék egy részét Kelenföldön végzik majd.

Előzmény: 08-73 (126903)
08-73 Creative Commons License 2018.09.07 -1 0 126903

Esélyes, hogy a tartály miatt donorok lesznek a CNG-s VH-khoz és Mergákhoz?

Előzmény: norbee601 (126902)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.07 0 1 126902
Kelenföldön rendesen gyűlnek a zöld cng Volvok.
_illumination_ Creative Commons License 2018.09.07 0 0 126901

Láttam  már olyan csuklós buszt, ahol mindhárom tengelyen volt. Nem is egyet. Saját szememmel az aknából. Ha már tippmix, elférne mind a három tengelyen is :)

Előzmény: g86 (126852)
7705H Creative Commons License 2018.09.07 -4 2 126900

Aron_Sonnál olvastam, hogy Aachenben is lesz eladó AGG, ha édekel valakit. :D 

gorcher Creative Commons License 2018.09.07 -8 6 126899

Egyke kocsi, ami teljes pályafutásának több, mint a felét valamilyen hiba miatt állva töltötte. Szerintem a rá költött pénzből lehetett volna már olyan kocsit is venni, ami több időt tölt a forgalomban. De nem, mert csak. Szóval ezért gondolom úgy, ahogy.

 

Más: túllépve a biciklisen ez egy csodálatos videó arról, hogyan is fut a PiMP a forgalomban. Ha esetleg az urak még nem tapasztalták volna:

https://szeleslatoszog.blog.hu/2018/09/06/a_csuklosbusz_amokfutasa_az_epitkezesen

Előzmény: GOLAZ111 (126897)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.07 -2 8 126897

Szerintem nem. Én igazából drukkolok az Agorának és megértem, hogy valakinek a szívéhez nőtt.

 

 

Előzmény: gorcher (126896)
gorcher Creative Commons License 2018.09.07 -5 4 126896

Ez az Agora a bkv agóniájának egyik legfőbb szimbóluma...

Előzmény: GOLAZ111 (126895)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.07 -4 6 126895

Az Agorának mennyire jött be a 139 - es? Ott kevesebb a negatív energia mint a többi csuklós vonalon? Vagy elgurult a Széll Kálmántól a Déliig és ott azt mondta, hogy nyekkk?

nemeza Creative Commons License 2018.09.07 -3 0 126894

Inkább így adták ki mint sehogy, ami az anarchista vonal javaslata.

Ez a szemlélet szar, a döntsük be mivel jobb? Lásd BKV sztrájk pár éve. A nem buszfan ismerősök annyira nem lajkoltak

Előzmény: kristoof (126893)
kristoof Creative Commons License 2018.09.07 -9 8 126893

Jajjj, de érzékeny lett a BKV hirtelen az utasokkal szemben. Valahogy a nyár folyamán nem hallottam tőletek, hogy: "mi lesz az utasokkal" a légkondi és nyitható ablak nélküli buszokon.

Előzmény: nohab (126870)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.06 -7 5 126892

Aki minuszolgat az válaszolhatna, hogy miért teszi? Azon kívül, hogy néhány kocsi után érdeklődtem. 

Előzmény: Törölt nick (126891)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.06 -9 12 126891

Még augusztus végén érdeklődtem néhány kocsiról, és ahogy nézem a helyzet változatlan iskola kezdés ellenére is. A kiadásokat szerencsére ezek a kocsik nem veszélyeztetik, mivel van elég tartalék 200-as Délpesten. 

 

Az alábbi tartósan álló délpesti kocsik: 

LOV-854 -> 2018.07.23-a óta nincs kiadva 

MCA-009 -> 2018.07.26-a óta nincs kiadva  

MPW-617 -> 2018.06.20-a óta nincs kiadva   

MPW-632 -> 2018.02.14-e óta nincs kiadva  

MUM-641 ->  2018.06.26-a óta nincs kiadva  

NJV-170 -> 2018.07.06-a óta nincs kiadva 

 

Szeretnék érdeklődni, hogy az alábbi kocsik várhatóak még forgalomba? Voltak már hírek, hogy NJV-170 megkapta az S betűt, és hasonlók. Továbbá azt sem értem, hogy miért kell olyan kocsit állományába tartani, ami február óta utcán sem volt. Ezt a néhány kocsit lehet érdemes lenne kidobni, bár lehet jelenleg is alkatrészbányaként funkcionálnak. 

Ygor Creative Commons License 2018.09.06 -4 2 126890

Nem ez a fő téma, és nem is tűnt fel senkinek, de a kérem, köszönöm, legyen szíves használatával határozottan javítható lenne a vállalati légkör.

Előzmény: gepida09 (126781)
rm40 Creative Commons License 2018.09.06 -5 0 126889

> Az azért elég extrém eset, hogy se a buszon, se a megállóban nem lehet elférni, mert annyian vannak.

 

Az első hozzászólásodban tömött buszról írtál, ez bizonyos mértékig a megállók zsúfoltságával is korrelál. Nyilván vannak fokozatok, de szerintem minden, a járművezető kiszállását igénylő eljárás valahol kényszermegoldás.

Előzmény: torqmatic (126886)
Cole28 Creative Commons License 2018.09.06 -1 2 126888

Tegnap sikerült BPO-850-es kocsit elcsípnem, a belseje tiszta BPO842-re hasonlít. :) Az is ennyire lepusztult volt a végére.  Valószínűleg nincs sok hátra a pályafutásából.

 

A BPI-189 viszont nagyon jó, hogy visszatért Óbudára erre a kis időre, viszont C tengely körül nagyon recseg-ropog valami. Délpesten nem vigyáztak rá? :))

kristoof Creative Commons License 2018.09.06 -7 0 126887
torqmatic Creative Commons License 2018.09.06 0 5 126886

Hogy lenne már ugyanakkora szívás? Kiszállsz a fülkéből, leszállsz a buszról, hátrasétálsz, kihajtod, a kerekesszékes meg felgurul. Az azért elég extrém eset, hogy se a buszon, se a megállóban nem lehet elférni, mert annyian vannak.

 

Ezzel szemben mobilrámpa esetén először valóban el kell tessékelned az utasokat a a mobilrámpa környékéről, aztán a mocskos, berohadt tartójából nagy nehezen kivenni, majd összerakni, lehetőleg úgy, hogy ne essen szét alatta és persze saját magadat se sérts meg a "pontonhíd" építése közben. Ha felment, akkor szétszedni, és visszarakni a helyére, ami mellesleg néhány típuson ugyanott van, mint ahol a kerekesszékes helye... (Egy fokkal jobb a helyzet, ha a fülkében, de ez a művelet akkor is hosszú perceket vesz igénybe, megerőltető, kényelmetlen és balesetveszélyes.)

Előzmény: rm40 (126883)
rm40 Creative Commons License 2018.09.06 -2 1 126885

Ilyet mondjuk nem tudom, hogy az Üzletszabályzat mely részére hivatkozva tehet meg egy járművezető.

Előzmény: norbee601 (126884)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.06 0 0 126884

Volt már olyan hogy leraktak utasokat a kerekesszékes rovására...

Előzmény: rm40 (126883)
rm40 Creative Commons License 2018.09.06 0 1 126883

> Nem tudom, hogy pl ezt a mobilrámpát ki találta ki, de egyszer azért megkérném, hogy mutassa már be a használatát a tömött buszon, a vonal közepén

 

Szerintem forgalmas vonalon, tömött buszon a járművezető által kihajtható rámpa ugyanúgy tömény szívás (vas - ha van nála -elővesz, átverekszi magát az első ajtónál állókon, átverekszi magát a megállóban várakozókon, majd ugyanez visszafelé fordított sorrendben). Ráadásul nem csak a sofőrnek, hiszen ha álló utas sem nagyon fér már föl, akkor a jóval nagyobb helyigényű kerekesszék vagy babakocsi mégis hogyan - pláne, hogy nekik el kell jutniuk a kijelölt helyükre, ehhez pedig egy nagy halom álló utasnak kellene hirtelen szublimálnia.

Előzmény: torqmatic (126871)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.06 0 0 126882

Gyanítom nincs, hiszen még idén is forgalomba álltak olyan (igaz nem városi) buszok, amik nem alkalmasak rá.

Előzmény: toto92 (126881)
toto92 Creative Commons License 2018.09.06 0 0 126881

Van bármilyen jogszabályi kötelezettség, hogy pl. itthon forgalomba helyezett busznál biztosítani kell azt, hogy kerekesszékes is használni tudja? 

Előzmény: torqmatic (126871)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.06 -3 0 126880

Rijekában dugig tömött csuklós busz ?

 

El tudom képzelni, hogy az üzemidejük 5%-ban teli van a csuklós is, még álló utas is van.

 

 

Előzmény: norbee601 (126878)
rm40 Creative Commons License 2018.09.06 0 1 126879

Jól emlékszel, 2 milla/db

Előzmény: 7-es troli (126877)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.06 0 0 126878

Amikor a konkrét busz tele van, akkor:

 

-hót mindegy hogy mekkora a körülvevő város lélekszáma

-hót mindegy hogy az a tömött busznyi ember a 8%-ba, vagy az 50%-ba tartozik.

Előzmény: trizs77 (126874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!