Keresés

Részletes keresés

KápCity Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126939

Akkor ha jól értem a BPI-851 lesz az új BU 86-67 alapja, az eredeti meg el lesz bontva, mint a 156-os troli esetében is (283 az alap, eredeti elbontva)?

Előzmény: MCA-001 (126935)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 -3 3 126938

Hosszú idő után végre révbe ér. <3

Előzmény: MCA-001 (126935)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126937

Valami rémlik:)

Éppen a hozzászólást írtam:)

 

Ez is telefonos kép, de a felesleges részeket levágtam róla.

Így kisebb is lesz a kép és fel tudom ide tölteni.

Előzmény: Törölt nick (126936)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 2 126936

Akkor veled tekertem szemben (kockás ing, szürke bringa) :D 
Jó, hát nekem vagy mobilom van, ami nem tud ilyen erős digitális zoomot, vagy analógom, arra meg vár a fene.

Előzmény: MCA-001 (126935)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 -1 9 126935

Ami viszont a szembe fény miatt nem fényképezhető az a nosztalgia 280-as.

 

Fényezve áll kint a PMP-k mellett.

 

MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 0 7 126934

Fényképezhetőek azok is:)

 

3 darab ex. frankfurti Volvo.

 

Előzmény: Törölt nick (126932)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126933

A VJSZ hátsó udvarán áll az is. (mióta is?)

Mellette áll az egyke ex.sioni Van Hool.

Előzmény: Törölt nick (126932)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 -1 0 126932

Azok is CNGsek, csak tartály nélkül. Ma már fotózhatatlanok voltak. A VJSz-es Volvo a BKV leendő e-busza.

Előzmény: balu2007 (126930)
FLR-700 Creative Commons License 2018.09.08 -1 4 126931

Korábban volt szó arról, hogy szervezett körülmények között a fórumosok tehetnek majd egy üzemlátogatást Délpesten. Ez volt az csak lemaradtam? :D És csak a fiatalok értek rá? :D

https://www.facebook.com/bkvzrt1/posts/1208731415936381


balu2007 Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126930

Helló.

Ma jártam Kelenföldön és nem csak cng Volvok álnak, hanem sima dízel is.

Mennyi várható?

Ez év elején a vjsz udvarán állt egy sárga fehér Volvo szóló busz erről tud-e valaki infót. (egy darab volt vagy több?)

18-09 Creative Commons License 2018.09.08 -3 9 126929

Kötelezően ki kell várni 9-12-18 hónap udvaron rohadást, csak ezután állhatnak forgalomba.

Előzmény: MCA-001 (126928)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 -1 0 126928

A lausannei Van Hool buszokkal mi van?

A VJSZ-ben vannak még vagy máshol rejtegetik őket?

 

Köszi

norbee601 Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126927
Most a bal első rúd szakadt?
Előzmény: Zahnrad (126925)
John Howard Creative Commons License 2018.09.08 0 2 126926

Sajnos nem feltétlenül. Akkor még nem. Ez a korszak a '60-es évek legvége, '70-es évek eleje volt. Az egyéni (autós) közlekedés addig soha nem látott mértékben futott fel. Ekkor épültek a felüljárók, az útszélesítések, a gyalogos aluljárók. Mind-mind a megnövekedett személygépkocsi-áradat elvezetését hivatottak szolgálni. A felszíni közösségi (akkori szóhasználattal tömeg-) közlekedés a metró átadása, és tervezett, folyamatban levő továbbépítése, fejlesztése miatt határozottan kezdett háttérbe szorulni: villamosvonalak felszámolása, buszjáratok megkurtítása, az utasok metróra terelése volt ekkor napirenden. Csak a hetvenes évek közepe-vége felé volt látható egy kicsi visszaváltozás; ekkor létesültek az első autóbusz forgalmi sávok, elsőként a Rákóczi úton, és kezdetben csak ideiglenes jelleggel: hétköznap este 8 után, valamint hétvégeken az egyéni közlekedés korlátlanul vehette igénybe a BUSZ-sávot. Csak a nyolcvanas-kilencvenes években lett aztán határozottabban a közösségi közlekedés felé fordulás; ez pedig már nem a Szépvölgyi-lorszak volt...

Előzmény: trizs77 (126924)
Zahnrad Creative Commons License 2018.09.08 0 16 126925

PMP-917 tegnap este:

 

Ennek biztosan így kell kinéznie egyenes, sík úton? Haladás közben is ilyen volt és a megállás után is.

 

Más: Ha gyök kettővel megy, és lekésí a zöldet, akkor is odaveri a csukló alját a Kossuth Lajos utcán, de legalább a mögötte jövőket is feltartja...

trizs77 Creative Commons License 2018.09.08 -1 3 126924

Amikor a magyar fővárosban a közlekedési  eszközhasználat során, a

közösségi eszközök használata 75% volt vagy annál magasabb, (Szépvölgyi korszak eleje) akkor értelemszerűen a fővárosi politikai mind megszólalásaiban, mind döntéseiben, közösségi közlekedési eszköz pártú volt.

 

Most, hogy ugyanez az arány már csak 40-48% a közösségi eszközök javára, értelemszerűen és helyesen, a fővárosi politika figyelembe veszi a másik 50-60% (egyéni eszközt használók) érdekeit, szempontjait is.

 

Ez az élet rendje.

Sok-sok milliárd euro befektetésével, a fővárosnak lenne módja arra, hogy a mostani 40-50%-t, ismét felemelje 55-60%-ra.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Brüsszelben 1998-ra a közösségi közlekedési eszközhasználat aránya lecsökkent 28-33%-ra.

A belga kormány + a brüsszeli kormány (ez két különböző testület) úgy döntött, hogy befektet 20-30 milliárd eurót (belga frankot) a brüsszeli közösségi közlekedésbe 10 éven belül.

 

Megtették, pedig közben volt pár kormányváltás.

De ott az új kormányok nem törlik el az elődeik intézkedéseit.

 

Eredmény ?

Ismét majdnem 40% a brüsszeli modal splitben a közösségi közlekedési eszközt használók aránya.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 -1 1 126923

A legutóbbi 6+1 db-os használt csuklós buszokra kiírt tenderről van friss infó? Augusztus végén járt le az ajánlattételi határidő.

Itoérambolafoci Creative Commons License 2018.09.08 -1 7 126922

Magyarországon a politika annyira autós párti

 

 

Ezt nem tudom, honnan szeded.

 

A magyar politika legalább annyira "autóellenes" (magas adók, magas útdíjak, rossz úthálózat, nyíltan autóellenes közlekedésszervezés), mint amennyire "tömegközlekedésellenes".

 

Tehát szó sincs itt semmiféle "ellenességről".

 

Hanem csak végtelenül ostoba politikai rövidlátásról van szó.

 

Spórolnak az infrastruktúrán, mivel nem képesek felfogni, hogy ez a spórolás sokkal nagyobb veszteséget okoz, mint amennyit megtakarít.

Előzmény: etomcat (126918)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.08 -1 1 126921

Az hagyján, de nem tudom hol vannak a munkagödörbe boritott terelő táblák. Ha én vezettem volna, már mehetne bíróságra... tisztán látszik, hogy hozzá se ért. Nem tudom mire jó ez neki.

Előzmény: Törölt nick (126915)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126920

*NCV

Előzmény: Törölt nick (126919)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126919

NCB-296, azzal mentem én is. Tisztára IK405 feelingem volt.

Előzmény: etomcat (126916)
etomcat Creative Commons License 2018.09.08 -9 2 126918

> OK, bedől. Mi lesz másnap? Mi lesz az utasokkal?

 

Katonaság megoldja teherautókkal. Párizsban metró sztrájk idején a többi közl. ágazat szaksz. szolidáris volt a sztrájkolókkal, így a hadsereget kellett kirendelni metrót pótolni a szép zöld platós, fapados, ponyvás teherautóikkal. Menni ment a pótlás, gyerekek imádták, de egy pár nap után már morcosak voltak a városlakók (politikus szemmel választópolgárok), így hirtelen eredményesek lettek a régóta húzódó metró bértárgyalások.

 

Magyarországon a politika annyira autós párti és autógyártás imádó, hogy csak nagyon erős fellépéssel lehetne rákényszeríteni őket Bp. tömegközlekedésének tényleges finanszírozására. Állítólag most csak 1/3-ad annyi pénzt hagynak Bp-nél, mint 2010 előtt.

Előzmény: nohab (126870)
etomcat Creative Commons License 2018.09.08 -9 2 126917

Itt szeretném kérni, hogy a 85-ös buszjáratra ne küldjenek olyan tragacs állapotú IK-280 buszokat, amelyek nem állíthatják le a motorjukat, mert nem tudnák azt önerőből újra beindítani. Régebben ez a szégyenletes helyzet csak telente fordult elő, de most már nyár végén is fennáll. Emiatt a Köki-n az indulásra várakozó buszok folyamatosan fújják a fojtó, kékes-szürke dízelfüstöt 7-8-10 percen át a féltető alá, amiből a placcon lévő és az utastérben ülő emberek is bőven kapnak. A sofőr meg sajnálkozik, hogy leállíthatja, de akkor mindenki gyalog megy.

etomcat Creative Commons License 2018.09.08 -5 2 126916

Most péntek du. 17:10 körül a 27-es járaton olyan "Karsan Atak" típusú midi busszal utaztam a Czakó utcától a Móriczra, amelyiknek minden alkalommal amikor járó motor mellett ajtót nyitott, az egész utastere hatalmas dörgéssel borzasztó erősen rázkódott végig a megállói tartózkodások alatt, mintha földrengés lenne.

 

Ez a busz hogyan lehetett így hibásan forgalomban, hiszen nyilvánvalóan tönkre rázza magát a gép? Nem kellett volna kicserélni a kettős tömegű lendkerekét vagy micsodát? Lehetőleg persze gyártói garanciában, hiszen kvázi vadiúj buszokról van szó!

MCA-001 Creative Commons License 2018.09.07 -5 1 126914

Végre egy videó a hullámzó farú PMP911-ről.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=afgjws4cMio

Portwest Creative Commons License 2018.09.07 0 2 126913

Szinte semmi, már a műszefaluk is olyan, mint az FLR-eseké.

Előzmény: Törölt nick (126911)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.07 0 4 126912

De ha nem alkatrésznek jöttek, miért nincs rajtuk tartály?

 

Bár mondjuk nagy húzás lenne, ha inkább ezeken cserélnének tartályt és a tartálycserére szoruló rosszabb állapotú MPW-k/MUM-ok/NJV-k helyett forgalomba állítanák őket.

Előzmény: Törölt nick (126909)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.07 0 3 126911

Pláne hogy ezek már a facelift verzióból valók. Mondjuk attól még lehet kompatibilis több alkatrésze is az MFW-kkel, de elég kevés.

Előzmény: norbee601 (126910)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.07 0 0 126910
Sokmindent nem tudnak egy cng-ből egy dízelhez használni...
Előzmény: seadxdx (126908)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.07 0 5 126909

Látható hírek Kf-ről: Az NGC-024-en folyamatosan dolgozhatnak, most épp emelőn van a gép. Az ex. étkező vázmunka kész, ki van hajítva az udvarra, a két fél csuklós PKD mellé. Nyolc-kilenc CNG Volvo lehet már egymás mellett, igaz, legalább a harmaduk tartály nélkül - ez már nem feltétlen tűnik alkatrésznek beszerzésnek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!