Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2018.09.08 0 3 126968
A CNG motor egy otto-motor , köze nincs a dizelekhez. A karakterisztikája miatt a váltó is más...

Sokmindent azokból nem használnak... max ajtók kasznielem beltér satöbbi...

Előzmény: MCA-001 (126965)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126967

Teljesen más a padlóváz és a motor is. Maximum a Cívisekhez lehetne a gépészetből alkatrészeket felhasználni, de ugye azok nem BKV tulajdonban vannak.

Más alkatrészek viszont kompatibilisek lehetnek (futómű, utastér egyes elemei, karosszéria egyes elemei, ajtók...)

Előzmény: MCA-001 (126965)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 2 126966

Kérdés, mi kompatibilis belőlük a BKV Volvoival (ugyebár ezek már a faceliftes szériához tartoznak, amiknek több alkatrésze sem kompatibilis a BKV régebbi Volvoival).

Előzmény: Törölt nick (126960)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126965

A CNG-s Volvók megvásárlása megérthető.

Dp-re megy a tartály, a többi alkatrész pedig talán felhasználható a szóló Volvókhoz.

 

Mondjuk nem tudom a gépészet mennyiben tér el a BKV-s példányokhoz képest.

(A BKV-s csuklósok is eltérnek pedig azok között csak két év van)

Pont ezen okok miatt nem értem a frankfurtiak megvételét?

Előzmény: Törölt nick (126963)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126964

A frankfurti kocsikat 11mHUF környékén hirdették - értelemszerűen a gázbuszokat, bár azok hirdetését már nem érem el. BTW, jó egy éve összesen több, mint 100db B9L-t hirdettek, igaz, a CNGkkel együtt, de csak négy helyről. Bezzeg a hibridek meg az MANek kellettek... ¯_(ツ)_/¯

Előzmény: Törölt nick (126963)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126963

A CNG-s Volvók esetén szerintem érthető, mivel ha belegondolsz csak Délpestre kerülhetnének. Ott pedig van elég gond a jelenlegi kocsikkal, és inkább azokat akarják összekaparni, mint még egy újabb típussal boldogítani a garázst. Mivel a CNG-s Volvókat a BKV feltudja használni jelenlegi kocsijuk fenntartására, emiatt nem volt rossz vétel. Bár árukat nem tudom, de CNG-s kocsik lévén biztosan kedvező volt. Szerintem nem kell sajnálni, mert mindenki jobban jár, ha nem kerülnek közforgalomba. 

 

A frankfurti kocsikról semmit sem hallottam, hátha valaki nyilatkozik velük kapcsolatban. 

Előzmény: MCA-001 (126962)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 0 4 126962

És a frankfurtiak?

Biztos, hogy azokat el kell bontani?

Amíg lassan nagykorú ap. szóló buszok közlekednek Budapesten.

Előzmény: Törölt nick (126960)
49-es villamos Creative Commons License 2018.09.08 0 2 126961

A 21-21A vonalon miért járnak mostanában Óbudai használt Citaro (LYH, MMM...) buszok hétvégén? 

 

Hétköznap mindig kelenföldi PKD Modulo M108d-k járnak, hétvégén viszont többször Óbuda segít be.

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 3 126960

Eddigi forrásaim szerint alkatrészbányának jöttek. CNG-s kocsik lévén a BKV olcsón hozzájuthatott hozzájuk, mint anno ugye a CNG-s VH-k esetén. Egyrészről a CNG-s délpesti kocsikhoz a tartályt ki lehet belőlük menteni, másrészről a kelenföldi, kőbányai és cinkotai Volvókhoz tökéletes alkatrészbánya. Azért se verték nagy dobra a BKV részéről, mert nincs olyan céljuk, hogy ezek forgalomban szolgáljanak, amit elég könnyen meglehet érteni. 

Előzmény: MCA-001 (126959)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126959

Inkább az a kérdés, hogy mit akarnak kezdeni velük kezdeni?

Előzmény: Törölt nick (126956)
autro Creative Commons License 2018.09.08 -2 1 126958

Vajon mi a terv velük? Kapnak GVM hajtást és trolik lesznek? :D

Előzmény: MCA-001 (126934)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126957
2006-7es még facelift előtti lenne nem?
Előzmény: Törölt nick (126956)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 3 126956

Utánanéztem, és ezek a CNG-s Volvók Malmöből jöttek. 2006/2007-ben is jöttek CNG-s Volvók a városba, illetve 2011/2012-ben is. Jó kérdés, hogy a Kelenföldön tartózkodó darabok mikoriak. 

Előzmény: MCA-001 (126934)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.08 0 6 126955
Nem adják 5osre mióta lefotoztam :D
Előzmény: nemeza (126954)
nemeza Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126954

Én úgy láttam(földről) mind a helyén volt - a furcsa állás ellenére - 7-esen volt délután.

Előzmény: norbee601 (126927)
g86 Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126953

A szóló Conectókon sincs. 

Előzmény: MCA-001 (126941)
FKU-942 Creative Commons License 2018.09.08 -4 8 126952

Egyetértek veled. De tényleg muszáj ilyen stílusban? Ugye hogy nem.

Zárjuk is le, mert ugye a topic címe a BKV buszai.

Szép estét mindenkinek.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (126951)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 -3 14 126951

Részben megértem a te álláspontodat, mert valóban Kristóf néha ok nélkül beleköt akármibe/akárkibe. Viszont jelenleg a PMP-s Modulók kapcsán nem egy alaptalan vádaskodásról van szó. Érdemes lenne megnézned, hogy az elmúlt néhány hétben miket írt, mert abban eléggé igaza van neki. Sok ember közül ő is csak egy választ szeretne kapni néhány jogos kérdésre. Az meg továbbra is érdekes, hogy PMP-917 napok óta milyen állapotban van utasforgalomban. 

Előzmény: FKU-942 (126950)
FKU-942 Creative Commons License 2018.09.08 -18 14 126950

Te egy roppant idegesítő "gyerek" vagy. Jellemzően csak a kritizálás, kötekedés, és nem veszed észre magad. És nem is fogod, ez a baj.

 

 

1:"Addig kérdezgetem, amíg nem válaszol végre valaki, valami értelmeset."

 

2:"Várjááá, várjááá! Még találtam két las vegasi Civist is! Az már összesen 38 kocsi! nem alapítunk ketten valami kétes hátterű céget? Tuti biznisz! A BKV-nak úgyis mindegy, mi meg meggazdagszunk! :-P :-)"

 

3:"No, de hogy ne csak a fikázás menjen, pár napja észrevettem egy érdekes dolgot, aminek nagyon örülök.

 

Korábban írtam már, hogy nagyon tetszik a BKV 50-es logója, egyszerű letisztult és egyértelmű. Végre ezek a logók megjelentek a járműveken is, jól mutatnak a buszokon, de a legjobban a Combinókon tetszik! :-)

 

(Még mindig azt mondom, hogy az új villamosokon megjelenő dinnyesárga színezés, egy másik színnel, nagyon jó kis flottaszín lenne az összes járműre.)"

Le is írtad >No, de hogy ne csak a fikázás menjen.

 

Jó lenne, ha keresnél valami hasznos elfoglaltságot és nem itt osztanád az észt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: kristoof (126949)
kristoof Creative Commons License 2018.09.08 -8 16 126949

Addig kérdezgetem, amíg nem válaszol végre valaki, valami értelmeset. Mit keresnek ezek még mindig forgalomban?

 

Minek kell történnie ahhoz, hogy a BKV végre kivonja ezeket a kocsikat a forgalomból? 

 

Amúgy jól látom, hogy most valami kengyelféle :-) :-) van most a kocsin, az eddigi gáz/hidraulika hengerek helyett, vagyis jobban mondva ez egy újabb kísérlet? Kísérleteznek tovább a kocsival? Akkor miért nem csak ez az egy van forgalomban? 

Előzmény: Zahnrad (126925)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 3 126948

Takarásban van, tényleg 3 áll ott. A másik oldalról látszik, hogy 2 áll egymás mögött.

Előzmény: 7705H (126947)
7705H Creative Commons License 2018.09.08 0 1 126947

Hol van a harmadik ex-frankfurti? Csak kettőt látok.

Előzmény: MCA-001 (126934)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126946

Ez egyre jobb...

Előzmény: MCA-001 (126934)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126945

Műhelyben nem láttam őket, szerintem külsős partnereknél lehetnek.

Előzmény: MCA-001 (126928)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126944

Igen.

Előzmény: MCA-001 (126941)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.08 0 3 126943
Igen.
Előzmény: KápCity (126942)
KápCity Creative Commons License 2018.09.08 0 3 126942

Az ami a legutóbbi Óbudai nyílt napon egy csupasz kocsiszekrényként ki volt állítva?

Előzmény: norbee601 (126940)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.08 -2 1 126941

Urak.

 

A PMP918-on utazva most tünt fel, hogy a tetőn nincs szellőző, menekülő nyílás.

 

Ez így szabályos?

 

Köszi

norbee601 Creative Commons License 2018.09.08 0 8 126940
Nem, a váz az étkező busz volt ( első szériás 280 ) , a 86-67 adta a korabeli dolgok egy részét, a lövész busz a motort praga váltót , a 18-51 még a műszaki sallangokat .
Előzmény: KápCity (126939)
KápCity Creative Commons License 2018.09.08 0 0 126939

Akkor ha jól értem a BPI-851 lesz az új BU 86-67 alapja, az eredeti meg el lesz bontva, mint a 156-os troli esetében is (283 az alap, eredeti elbontva)?

Előzmény: MCA-001 (126935)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!