Keresés

Részletes keresés

18-09 Creative Commons License 2018.09.18 -14 15 127282

:DDD

 

Varsóban az MZA vezérigazgatója meg 2-3 éven belül járművezető nélkül a garázsba be és kiálló buszokat szeretne, mi meg akkor még mindig a D10-es Euro2-est basszuk. Balkán? Nem. Fekete-Afrika? Az sem. Semmihez nem hasonlítható a hazai helyzet. Még a háborús Szíriában is új buszokat vesznek. 

 

Ezt az országot, ezt a várost, ezt az egész telibe k'rt hóbelevancot el kell engedni............... az utolsó meg ne lekapcsolja a villanyt, ha nem köpjön egyet. 

Előzmény: MCA-001 (127281)
MCA-001 Creative Commons License 2018.09.18 -3 1 127281

Még két évig velünk lesznek a 200-as Ikarusok?

 

Rövid meghatározás:

 

Autóbusz és trolibusz fékalkatrészek beszerzése 8 részben, 24 hónapos időtartamra

1. rész: Csatlakozók, közcsavarok, elektronikák beszerzése

2. rész: Légszárítók, szenzorok, membránok és alkatrészeinek beszerzése

3. rész: Szelepek, fékkamrák és alkatrészeinek beszerzése

4. rész: Van Hool autóbusz fékpofák beszerzése

5. rész: Rába tengelyhez fékpofa vas beszerzése

6. rész: MAN fékbetétek beszerzése

7. rész: Rába fékbetétek beszerzése

8. rész: Mercedes autóbuszokhoz fékalkatrészek beszerzése

 

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:406749-2018:TEXT:HU:HTML&src=0

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.18 0 2 127280

Így van. Már csak a 878 nincs állományban, de ez is napok kérdése lehet.

Előzmény: Aron_son (127279)
Aron_son Creative Commons License 2018.09.18 0 3 127279

PXZ-880 @ 23/F3-on ketyegett ma, először (?).

Előzmény: Törölt nick (126748)
fberci Creative Commons License 2018.09.18 0 3 127278

Szkenneljem be a bérpapíromat? :)

 

Egyébként én is csak múlt héten olvastam Kelenföldön a garázsban kifüggesztve, pedig már a júliusi bérpapíromon rajta volt. Mivel ugye nem egy jelentős összegről van szó, és így is annyi tétel van, bár feltűnt akkor is, de nem igazán tudtam mire vélni, ezért nem is foglalkoztam vele.

 

A délelőttös pótlékot, amikor először megláttam, nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. :) Nem igazán látom az értelmét, és nem csak a gyakorlatilag 0 összeg miatt, hanem mert ha minden műszak után jár pótlék, akkor mi értelme a pótléknak, miért nem része az alapbérnek.

Előzmény: John Howard (127275)
John Howard Creative Commons License 2018.09.18 0 2 127277

A kezdők alapórabérét tekintve (1400valahány Ft körül), szóló kocsival, állandó nagydélutánban (~15-16 órától éjfélig), havi egy-két elvont szabadnappal, kijöhet ennyi. Tehát havonta 22-23 szolgálattal. Buszosoknál állandó éjszakai járat elvont nélkül is elképzelhető szólóval. De az azért kezdőnek nem igazán kerül a beosztásába állandóra...

Előzmény: norbee601 (127276)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 127276
A hirdetett bruttó 400-ert mit kell bevállalni ?

Előzmény: John Howard (127275)
John Howard Creative Commons License 2018.09.18 0 2 127275

Igen, az elsőajtós jegyellenőrzési jutalék (és a minden vonalon érvényes jegyeladási jutalék) valóban kimaradt a felsorolásomból, valamint a délelőttös és a kétrészes pótlékok is; ez utóbbiak viszont annyira elenyészőek az összbérhez képest, hogy nem tartom említésre méltónak. ;-)

 

Erről a "vonalpótlékról" viszont annak ellenére nem értesültem, hogy minden nap bent vagyok a telephelyen, beszélgetek kollégákkal, és hozzájutok (=elolvasom) az éppen újként meghozott, és/vagy érvényes rendelkezéseket. Tudsz erről valami konkrétabb forrást adni? Mert addig még "zuhanyhíradónak" sem tudom tekinteni, hiszen a sofőrjeink már napok óta ragyogó arccal erről beszélnének, hogy milyen jó is ez, mégsem esik szó róla...

Előzmény: fberci (127273)
430 322 Creative Commons License 2018.09.18 -2 3 127274

A T. topiktárs még a múltban él, amikor valóban figyelembe vették, ki hol jár. Jobban megfizették, aki egész nap a bucira tömött 7-esen járt, mint aki egész nap annyi embert vitt el a 13-ason, mint a 7-es egy megálló alatt.

Előzmény: KápCity (127272)
fberci Creative Commons License 2018.09.18 0 0 127273

De, igen. ;)

 

Nemrégiben, teszt jelleggel bevezett intézkedés, hogy bizonyos belvárosi vonalakon (70, 78, 15/115) rendkívüli forgalmi pótlék jár az ott levezett órák után (bruttó 100 Ft). Illetve, ami még nem szerepelt a felsorolásban, az a jegyellenőrzési jutalék, ami az elsőajtós járatokon jár (bruttó 50 Ft vagy 100 Ft talán).

Előzmény: John Howard (127271)
KápCity Creative Commons License 2018.09.18 0 2 127272

Ezt a hülyeséget még is hol hallottad? Gyorsan felejtsd el inkább.. ;)

Előzmény: Törölt nick (127270)
John Howard Creative Commons License 2018.09.18 0 3 127271

Nem így van.

 

Órabér van, ami figyelembe veszi a "tengelyen" töltött éveket. Ezen kívül van pótlék a csuklósra (20%), a délutános (14h-22h) és éjszakai (22h-06h) műszakra (20% illetve 40%), valamint a törvényes munkaidőt (napi 8 órát*) meghaladó időszakra, túlóra-pótlék képében. Ennyi. Az órabér személyre szól, ha ugyanaz a vezető a 70-esen vagy a 74A vonalon dolgozik, azonos hosszú start után pontosan ugyanannyi munkabért kap.

 

* Ez így nem teljesen pontos, a túlóra onnan számít, amikor a havi ledolgozott óraszám meghaladja az adott hónapban a törvényes munkanapok száma szorozva a napi 8 órával értéket. Tehát ha egy hónapban van 20 munkanap, és ebből 10 napon keresztül 7 órát, 10 napon keresztül pedig 9 órát dolgozik az illető (szélsőséges, elméleti eset!), akkor pont egálban van, nincs túlórája.

Előzmény: Törölt nick (127270)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.18 -3 0 127270

Trolisoknál a 70-esre tuti, hogy magasabb a bér, mert belvárosi járat.

Előzmény: trizs77 (127260)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.18 -1 4 127269

Nyugodtam megállhat mindenhol a 99-es, csak első ajtózni kell munkanap is, ha hétvégén megy, menni fog máskor is, negyed annyi utas , a menetrend se sérül. Sokáig ellene voltam az első ajtózásnak, belátom, mindenhol kéne, a szarszagú csöves legalább nem szállna fel. 

Előzmény: norbee601 (127268)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.18 -1 1 127268
Én inkább nyomnek egy 5-ost egész nap, mint az unalom van megfogadni egy ilyen minibusszal óránként 10 percet vezetve.

Persze megértem hogy aki 30 éve ezt csinálja az örül inkább egy ilyennek...

Hát igen, a 99-es. Annál egyszerűen azt kéne hogy Konyves Kalman után Blaha a következő :)

Előzmény: torqmatic (127265)
Villámhetes Creative Commons License 2018.09.18 0 2 127267

Ott a körforgalom 200 méterre.

Előzmény: 18-09 (127266)
18-09 Creative Commons License 2018.09.18 0 0 127266

Ez már csak részben lesz így. Színesnél a forduló megszűnt pár napja. 

Előzmény: Villámhetes (127258)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.18 0 0 127265

Hát egyáltalán nem mindegy a vonalvezetés, az utazóközönség összetétele, elsőajtós-e vagy összajtós, a busz típusa, a menetidő, a pihenőidők... Nem véletlen, hogy például a 99-esre kb mindig van szabad hely...

Előzmény: norbee601 (127262)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.18 0 3 127264

Nekem nem volt mindegy.

 

10 óra 41 perc a 158-son (Moszkva tér-Zugliget) sohasem fárasztott úgy ki mint egy rövid délután (kb. 6 óra)  a 25-ön.

 

Vagy egy 10 óra 30 perc csuklóssal a 10-sen (Móricz Zs.körtér-Építész utca) mint 8 óra a fekete 7-sen.

tom sawyer Creative Commons License 2018.09.18 0 6 127263

Ezt komolyan kérded?

Előzmény: norbee601 (127262)
norbee601 Creative Commons License 2018.09.18 -18 2 127262
Nem mindegy hol vezetsz? Egy buszvezető miért stresszelne a forgalmon? Neki tök mindegy , munkaidő munkaidő.



Előzmény: trizs77 (127260)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.09.18 0 6 127261

Annyit nem,de annyit mint szolón.Nincs tipussonkénti bér.

Előzmény: trizs77 (127260)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.18 -3 0 127260

Egy ilyen 269-es busz vezetője annyit keres mint aki a 7-est nyomja ?

 

 

08-73 Creative Commons License 2018.09.18 -3 3 127259

4 év után ideje...:) Mint ahogy a többi rákosmenti TE-s dolgot alkalmazni, legalábbis ami az M3 déli szakasz TE-jében volt tavaly februárban.

Előzmény: Villámhetes (127258)
Villámhetes Creative Commons License 2018.09.18 0 2 127258
Előzmény: 08-73 (127257)
08-73 Creative Commons License 2018.09.18 -1 0 127257

Na, szuper! Rákosmentén belül hol fog közlekedni?

Előzmény: 18-09 (127252)
7705H Creative Commons License 2018.09.18 0 1 127256

Típushomogenitás címszóval... ;)

Előzmény: nemeza (127255)
nemeza Creative Commons License 2018.09.17 -1 3 127255

C1G-re tippelnék..

Előzmény: 7705H (127254)
7705H Creative Commons License 2018.09.17 0 0 127254

Lehet tudni, milyen típussal pályáztak?

Előzmény: Törölt nick (127245)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.17 0 1 127253

Mondjuk az ezredforduló után jó pár évvel azért nem az Ikarus 266-osnak kellett volna az etalonnak lennie, de szerintem még azok sem rohadtak ilyen rövid időn belül ennyire 40 évvel ezelőtt.

Előzmény: trizs77 (127235)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!