Keresés

Részletes keresés

BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.21 0 2 127321
A 168E viszonylaton 1 egész menetet teljesít, majd átszerel 92-es viszonylatra.
Előzmény: D Carlos (127319)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.09.21 -3 4 127320
Fennt maradt rajta valaki? Vagy netán az elsőajtós felszállást nehezítette meg a 3. ajtó hiánya?
Mégis mi a probléma vele?
Előzmény: D Carlos (127319)
D Carlos Creative Commons License 2018.09.21 -3 3 127319

168E-n reggel PHG-639 2 ajtós!!!, gratula Cinkotának

Törölt nick Creative Commons License 2018.09.20 0 1 127318

Az Erzsébet hídon Most jött el velem szemben egy kékes lila Mercedes C1 külföldi(svájci?) vám rendszámmal

MCA-001 Creative Commons License 2018.09.20 0 3 127317

Nyílt nap a Kelenföldi autóbuszgarázsban (2018.09.29)

 

https://www.facebook.com/events/328158731074459/

trizs77 Creative Commons License 2018.09.20 -8 9 127310

 

 

Buszok terén én sem vagyok megelégedve, de a kiszervezés részben ezért volt, hogy a járműpark fiatalodjon.

 

 

 

 

---------------------------------

 

Ha ez a kettő összefügg, akkor a következő UITP kongresszuson, nagy, világra szóló bejelentés (vk.tudományos felfedezés) várható.

 

Bármely város saját autóbusz flottájának, fiatalítása végrehajtható:

        - saját, új, autóbuszok vásárlásával,

        - kiszervezéssel.

 

Tehát egy flotta modernizációjának NINCS okozati összefüggése a tulajdon viszonnyal.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

A politikai akarat, a régi lebontása igényének  lelki gyökerei pedig itt OFF témák.

 

 

 

 

 

norbee601 Creative Commons License 2018.09.19 0 15 127306

Villamosnál a 60 éves (!!!) iparikat reszelgetjük

 

 

Apróság, de csak 50 évesek :D  Jó, majdnem mindegy :D Sőt a téma szempontjából teljesen.

 

Az UV-k 60 évesek, azoktól pont 50 évesen búcsúztunk el...  Szóval valóban lassan ideje lenne az iparinak is.. :)

Előzmény: KápCity (127300)
08-73 Creative Commons License 2018.09.19 -5 16 127305

A topiktárstól már megszokhattuk a mindent átható pesszimizmust és az olyan kocsmai szintű fikázást, amit egy újpalotai krimóban is megirigyelnének...

Előzmény: Dr.V.ker. (127298)
6243 Creative Commons License 2018.09.19 0 1 127304

Óbudára megy a 219-esre.

Előzmény: Alexander Pistoletov (127302)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 0 0 127303

Nem, Sprinter ez is. Viszont mintha a hosszabb kivitel lenne.

Előzmény: Alexander Pistoletov (127302)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.09.19 0 0 127302

Ez a Vehixel véletlenül nem Renault alvázas ezúttal?

Előzmény: Törölt nick (127225)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.09.19 -2 18 127301

Nem vitatom, hogy vannak bajok a budapesti tömegközlekedéssel, itt élek, látom, tapasztalom. De az olyan baromságokkal, hogy Afrikában meg Albániában jobb a helyzet, csak hiteltelenné teszik a normális érveket, megállapításokat. Mint a bezzegszlovákia, bezzegrománia olyanoktól, akik a körúton kívül még nem jártak, és azt sem tudják, mi az a Lunyík IX.

 

"Így nem nagyon lesz narancs színű a főváros, már ha van erre egyáltalán akarat"

 

Van, bár én pl simán elengedném inkább, de tényleg van akarat erre, ezért én sem értem, miért nem lehet legalább mézesmadzag szintjén tolni valamit Budapestre. Nem tartom jónak ezt én sem, legalább annyi meglehetne, hogy nincs magas padlós busz és troli, valamint kidobják az összes ICS-t, ez bele kellett volna férjen szerintem is.

Előzmény: KápCity (127300)
KápCity Creative Commons License 2018.09.19 -19 26 127300

Ha nagyon sarkosítva nézzük akkor igen így van... 300 busz új csuklós ment a levesbe hála a fityesz és barátainak.. e helyett busznál is lehet lapát helyett markolóval tolni a szart.. Trolinál be volt ígérve a 61 kocsira az EU forrás.. Lesz 21.. Nem baj 10 vagy 20 GVM még átmehet egy főjavításon. Villamosnál a 60 éves (!!!) iparikat reszelgetjük a metróremízbe hányat is, 20-at, 30-at? Hát ez mi a fasz?? A klíma nélküli hármas metró meg a jég hegy csúcsa, még Demszky is rakatott klímákat utólag a Combinokba, nem hogy az Alstomokat klíma nélkül rendelje.

 

Így nem nagyon lesz narancs színű a főváros, már ha van erre egyáltalán akarat. Azzal pedig nem lesz senki meggyőzve, hogy kibasznak újabb 10 milliárdot a Sargentini jelentés fikázására... ;)

Előzmény: Dr.V.ker. (127298)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.09.19 -3 9 127299

Na, hogy ne csak OFF-oljak az albán falvas meg fekete-afrikás orbitális faszságokra, itt van egy kis ON téma, a két hete még fő témát jelentő nyolc Citaro!

 

http://karpatbusz.blogspot.com/2018/09/fiumei-buszok-budapesten.html

Előzmény: Dr.V.ker. (127298)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.09.19 -6 10 127298

Fekete-Afrikánál is rosszabb, igen, ne hagyjátok abba kérlek. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Előzmény: 18-09 (127282)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.19 -1 0 127297

Konkrét vonalakról nem esett szó akkor, kvázi legyintettek rá, nem hittem, hogy lesz belőle egyáltalán valami. Én a forgalom mellett a vezetési és állásidő arányából indultam ki, mert nem mindegy, hogy szinte ki se tudsz szállni (nagyon nincs megbecsülve, honorálva stb.) egész nap, vagy viszonylag lazán elvezetgetsz és minden kör után van bőven pihenő. Dél-pesti vonalakkal tudnék erre példákat, mire gondoltam én. Az, ami lett belőle az másnak a sajátja.

Előzmény: fberci (127294)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 0 2 127296

Fenntartásokkal kezelem én is, és alapvetően arra gondoltam én is alkatrész bányának sok kocsit megtartottak ill. amit értékesítenek is, minden használható cuccot kiszedtek belőle.

Előzmény: Törölt nick (127295)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 -2 7 127295

Nehogy elhidd ezt a hülyeséget. Ha így lenne, akkor már nem lenne Ikarus Budapesten. Ikarusok terén az könnyebbséget jelent, hogy elég sok kocsi leállításra került, emiatt vannak tartalék alkatrészek a garázsokban. A 200-asok meghibásodási rátája sem egyenlő egy 7700-as Volvókhoz képest. 200-ast alapvetően olcsó és egyszerű üzemeltetni, és sajnos pontosan ez nem mondható el a használt ap-k többségéről. Ahogy azt is meg kell jegyezni, hogy az ap-s kocsik eleve sokkal több törődést igényelnek, illetve a 200-asok kevesebbet fogyasztanak.

 

Összességében ha objektívok akarunk lenni, akkor tetszik nem tetszik a nagy ellenzés közepette az Ikarusok mellett fel kell sorolni, és el kell fogadni jó pár olyan dolgot, amely mellettük szól. Ahogy az ap-s kocsiknál is el kellene ismerni, hogy nem feltétlen lesz attól valami jó színvonalú, mert ap-s. Sok esetben ezért téves, hogy az ap vs mp ellentétet akarjuk kiélezni, mert nagyon nem mindegy, hogy egy C2G-t hasonlítunk egy 280-ashoz, vagy egy LOV-t egy 280-ashoz. 

Előzmény: Törölt nick (127293)
fberci Creative Commons License 2018.09.19 0 1 127294

Nehéz kérdés ez, mert nem könnyű igazságot tenni, hogy melyik viszonylat milyen nehézségű. A 15-ös például tényleg nem könnyű útvonalon megy, de mondjuk nem tartozik kifejezetten a zsúfolt viszonylatok közé. A fordulóideje is nagy, de ez meg valakinek pont bejön. Az viszont tény, hogy gyakorlatilag van egy közmegegyezés, hogy a 15-ös nem jó vonal. Ugyanakkor mindig felmerülhet, hogy valamelyik vonal miért marad ki. Például a 16-os kis busszal megy, így egyszerűbbnek mondható, de cserébe nagyon zsúfolt tud lenni, és nagyon le tudja fárasztani az embert a sok turistával való küszködés.

Előzmény: Közlekedésguru (127289)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 0 0 127293

"Annyira jók, hogy három évente újra kell őket építeni és már annyiba kerülnek az alkatrészek, mint egy 7700-ashoz. Ja tényleg minőség"

 

Nekem az a mondat jobban tetszik belőle, ahol egyenlőség jelet rak a 7700 Volvo és a 260/280 alkatrész árában. Nem tudom az ellenkezője igaz vagy sem. Ehhez pl. alkatrész árjegyzéket szívesen látnék. Addig csak szavak a levegőben.

Előzmény: Törölt nick (127291)
gorcher Creative Commons License 2018.09.19 0 1 127292

Na ilyet azért ne írj :) jó kocsik azok, csak hát az összeszerelési minőségük nem a legjobb.

Előzmény: Törölt nick (127288)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 0 10 127291

Kár volt ezt betenni, mert most néztem rá Omnibusz fb oldalára, és árasztják ezzel kapcsolatban a sok fake newst. Gondolom Kristóf írása, de olyan "hiteles" dolgokat írnak, minthogy 3 évenként újjá építik az Ikarusokat. Ha egy cseppet is szakmai oldalnak/blognak tartják magukat, akkor ilyet nem írnának le. 

Előzmény: MCA-001 (127281)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 0 25 127290

Ennél jobban nem indulhatott a mai reggel.

04-63 @ 110

Talán a hónap (top)pótlása címért is esélyes lenne, köszönet Kőbányának ezt az élményt! :) 

 

Közlekedésguru Creative Commons License 2018.09.19 0 0 127289

Tudom nagyképűnek fogok tűnni, de 3 éve én javasoltam, hogy legyen már valahogy díjazva az, hogy valaki zsúfolt viszonylaton pörög. Nem épp így gondoltam, de legalább történt valami előrelépés.

Előzmény: fberci (127273)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 -3 1 127288

98-ason mentem pár megállót az eggyikkel... ritka, igénytelen lelakott autóval mint ez a Connektor, már rég találkoztam még BKV-és viszonyok között is. Mint kb. 50 első Volvo tizen évesen a 7esen....

Előzmény: gorcher (127287)
gorcher Creative Commons License 2018.09.19 -1 3 127287

És már Concit sem sikerül kiadni eleget. Ez azért most egy kicsit meglepett... gondolom van egy rakat ezekből a török csodákból a Pappasban váz-, meg karosszériajavításon, vagy valami hasonló okból.

Előzmény: Törölt nick (127286)
Törölt nick Creative Commons License 2018.09.19 -1 1 127286

200-asokról jut eszembe, 68-as korrekt kis roncsderbi lett pár hete. 412, 260 abból is a szakadtak (vagy alapból ilyen mind). A többi meg ami nem ez, legalább meleg levegőt fúj a hideg helyett és meg lehet pusztulni.

Zahnrad Creative Commons License 2018.09.18 -3 5 127285

Azért elég jó tünete a bajnak, ha nem is kizárólagos.

Előzmény: torqmatic (127284)
torqmatic Creative Commons License 2018.09.18 0 4 127284

Bár az lenne a legnagyobb baja a budapesti közlekedésnek, hogy még 2 évig futnak a 200-asok...

Előzmény: MCA-001 (127281)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.09.18 0 1 127283

Euro 1 a d10-es,kivéve amik az ex hetes gyorsokba van,azok euro2.Házat asszonyt azért nem merném rátenni hogy 2-3 éven belül abból lesz valami hogy gkv nélkül engednének buszokat közlekedni.(A mini kerekes viccdoboz a vmax 20km/órával nekem nem busz.)

Előzmény: 18-09 (127282)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!