A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Csoda hogy még nem omlott össze a gyáli vonalcsoport (ugye az a hibridek fő felségterülete) közlekedése. Állandóan gond van a hibridekkel. A VB ugyan bekészített egy vészmegoldást (a helyközibe átkerült 7900A-k egy része maradt kék, így vész esetén csak vissza kell bele szerelni a Futárt), viszont ha erre sor kerülne, akkor meg helyközibe nem lenne mit kiadni (a régi Ikarus, Mercedes és Neoplan buszok, amiket váltottak, viharos gyorsasággal elbontásra kerültek gyöngyösi és miskolci hulladékfém-telepeken).
Azokat a kocsikat nagy szerencse, hogy végül nem a BKV bérli. Sokszor 8-9, néha több, kocsi is bent van a Volvóban. (Mondjuk nem kell nagy jóstehetségnek lenni, hogy a 40 szóló hibriddel is ez lesz.)
Biztos vagy te ebben? Mert tudtommal vannak olyan típusok, amik úgymond kompatibilisek egymással (tehát nincs belőle kötbér, ha az megy a másik helyett), csodálkoznék, ha 3 ajtós nem mehetne 2 ajtós helyett...
A BKK adja meg már a konkrét típust is. Kötbér jár már azért is, ha 2 ajtós hibrid helyett 3 ajtós Hibrid megy ki. A BKK-nál kell kopogtatni, ahol már semmi más nem lényeg, csak a kötbérből befolyó bevételek.
Igen, de ha mindenki megáll a kétajtós kocsi második ajtajában a 168E-n, aki vonatra akar átszállni, vagy éppen a 28-as villamosra, akkor sokan ott maradnak a megállókban, miközben a busz hátulja teljesen üres marad. Egyetlen forda, oda nem kéne kétajtós kocsit adni. Oldja meg a tisztelt diszpécser, ez a dolga.
Van egy rakás Omnicity Lengyelországban, ideje lenne elgondolkozni azokon is, mert olyan busza még nincs a BKV-nak... aztán jöhetnek az Agorák is. Ez utóbbiakat Romániában is elkezdték selejtezni, jöhetne pár darab onnan is.
Csalóka, de az eredeti méretű képen látszik, hogy hátul a motor környéki dobogók, elől pedig a vezetőfülke alatti dobogó tűnik a kicsinyített képen lépcsőnek.