A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Tizensok evig utaztam napi szinten mindket szolgaltatoval, ne mutasd be... Mindketto egyforman fos volt, most a futar miatt a BKV valoban pontosabb, de a sofor ugyanugy kepes eltevedni. Vezetesi stilus, a BKV-sok sem szentek... Ha sok ajto kell, akkor vegyen a ceg csuklos SOR-t, azon ot ajto van...
A masik operatort is lehet presszionalni, akkor esetleg szolgaltatna rendesen... De ahogy a masik off szolgaltatonal is sz*rnak bele, csak a BKV-t basztatjak, itt sincs maskepp...
Alapvetően ez a BKV buszai topik uh kit érdekel hogy mi van a nagy Londoniába? Tudom, ott minden szuper. Nem érdekel.
on téma:
Inkább a BKV pótoljon.
Miért?
Utazz napi szinten a két szolgáltatóval (sokszor mindkét esetben Volvoval). Éveken át éltem úgy hogy a sok városi szídta a BKV-t. Na utazzon az off céggel és megtanulja hol lakik a jó Isten. A menetrend? Na az egy fakultatív program a VB-nél. Vezetési stílus? Hagyjuk.... Emellett a BKV buszai négy ajtósak - minnél több ajtó, annál jobb utas csere. VB sofőrök a saját útvonalakon se tudnak menni néha nemhogy OFF területen. Az hogy kell-e alacsonypadlóssal pótolni? Nem. De inkább egy BKV-s Ikarus mint némelyik off roncs ahol vezetéken lóg a sofőr felett az izzó (valamelyik érdi 435-ősöm nevettem fel néhány hónapja - gratulálok nekik). Futár.
Futár.
Igen tudtunk nélküle létezni. Van. Jó. Nincs négy napja hogy ~70-es néni a fapad Huawein nézte. Idős édesanyám is használja. Mindenki aki körülöttem él és tközleked! 50 éve sokminden nem volt ami nélkül a mai élet fura lenne. Mi nemszuperlondoniak hagyj használjuk már a rendszert ha már létezik.
Szóval először is magasról nem érdekel hogy a csatornán túl mi van, másrészt ezerszer inkább az on cég buszai (mindegy hogy Ikarus, Volvo, Vadnyúl, Karsan, csacsi) pótoljanak, mint a mindent lesz@ró, borzalmasan igénytelen más operátor aki az életre is alkalmatlan...
Meglepődsz majd szerintem, de egyre többször látom, hogy le töltötték/használják. Az én ismeretségi körömben is szinte mindenki használja. Ajánlom, hogy töltsd le te is (ha még nincs), mert sokkal jobb, mint gondolnád.
Remélem valami munkásszállítós havercég nyeri meg, ahol még a tetőablakra is fel van celluxozva a partfis, nehogy kinyithasd. Utána visszasírják a Rába Contactot, illetve a Volvokat. :)
Karacsonykor otthon leszek, oda fogok menni emberekhez a megalloban, megkerdezem, h. hasznaljak-e a futar appot... szerintem ha ezer emberbol talalok szazat, aki hasznalja, az mar jo arany...
A VB-nak is vannak negyajtos buszai, a VB-nak is vannak kulso-belso kijelzokkel felszerelt, hangos utastajekoztatassal ellatott buszai. A mentalitast meg hagyjuk, a BKV-sok se szentek...
Az eddigi 1 év tapasztalata nem ez. A HÉV pótlókra a VB által adott kocsik kb 20-30%-a volt MOS, az összes többi valami 3 ajtós Volvo, Rába Contact, de C80-as is előfordult.
Mondjuk azt ne felejtsük már el, hogy a VB nem könyörgés árán kezdett HÉV-et pótolni, ha nem szépen megnyert egy erre a feladatra kiírt közbeszerzést anno. Ez lejárt, így most újra a BKK-s megállapodás él amíg nem ír ki a MÁV egy új közbeszerzést.
Nem kell vennie, bérel. De ha meg két Karesz vagy két Süsü jön, mint egy atlag Rákospalota - Fót pótláson, akkor kezdi itt a topik közönsége előröl a lemezt.
"egyedul a szent futar appod nem lehet megoldani (anelkul is hogy tudtunk letezni, istenem) minden mast igen"
Mobiltelefon, laptop nélkül is tudtunk létezni. De a világváltozásával egyes dolgokhoz hozzászokunk, és annak igényéből nem akarunk lemondani. Most van FUTÁR, amit az utas szeretne használni, ha már havi 10 ezerért megvesz egy havibérletet. Ez az érv roppant gyerekes, és gyenge.
Aki itt él az tudja, hogy a H5-ös, H7-es HÉV pótlóról a 3 ajtós buszokat tilos lenne rá tenni, mert alkalmatlanok. A FUTÁR nagyon sok mindenre jó, nemcsak arra, hogy az utas tudja mikor jön a kinézett járműve. A VB nem fog 4 ajtós kocsikat beszerezni, külön belső kijelzőket felszerelni, és az akusztikus utastájékoztatást is megoldania, csak azért, hogy HÉV-et pótoljon. Ahogy a VB-s mentalitás sem fog változni, amit előbb már említettek. Szóval ha VB pótol HÉV-et, akkor értsd meg, hogy nem javul(na) a színvonal, míg a BKV esetében teljesen más.
Londonban nagyon sok olyan dolog van, amitol te helyben hidegrazast kapnal, h. marpedig ez lehetetlen... A tobbi "problemara" is elmondtam mit kellene tennie A MEGRENDELONEK (aki nem en vagyok), egyedul a szent futar appod nem lehet megoldani (anelkul is hogy tudtunk letezni, istenem) minden mast igen.
Jó, akkor a BKV-t is "szarrá" lehetne büntetni a múlthét pénteki random 14V-n, mert a Volvon nem volt csak Villamospótlás kiírás (pedig egy 14-es számot ki lehet erőszakoni), s még a sofőr se mondta be a következő megállót. :D
Pedig a vita szerint a BKV ezt tudja, uh ezért jó :D
Londonból ezt különösen érdekes hallani. 200 éve busz nélkül is tudtak létezni az emberek. Az ilyen érvnek semmi értelme nincs... Hiába adod ki feladatnak, úgyse fogják bemondogatni. A többi problémára meg továbbra sincs normális érved.
Akkor buntessek meg, hidd el, rogton mondani fogja... Ennyi... Mint ahogy a kijelzok felprogramozasa is csak hozzaallas kerdese lenne... De Magyarorszagon mindenre megvan a magyarazat, h. miert NEM lehet megcsinalni...