Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 0 5 128209

FKU-931 éppen jelenleg Nova-Busznál van, és ő is kap egy 20 millás felújítást. De ugye nem kapnak semmit ezek a szegény kocsik... 

Előzmény: Örök Kétkedő (128201)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 -1 0 128208

Az egy külön történet hogy éjszaka jut Conectó a 914re de nappal 85re nem... (egy kicsit fontosabb járat)  

Előzmény: Törölt nick (128203)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128207

Ez igaz sajnos. Ezért érdemes mondjuk a metrópótlón, 282E/284E-n, vagy valamilyen éjszakai járaton kifognod, ha van lesz rá alkalmad. 

Előzmény: kerTTi (128205)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 0 9 128206

Javaslom nézz körül a városba, és nézd meg melyik FKU mit kapott. Hiába jössz ezzel a szöveggel, mert magadat égeted le. Idén is, és ezelőtti években is az FKU-kat rendre viszik felújítani külső partnerekhez, és bizony egy kis 20+ milliós felújítást kapnak. Nem állítom, hogy az összes, és messze vagyunk még attól, de az hatalmas nagy hazugság, hogy egy-két darab kapott rendes felújítást. Szinte az összes Volvo kapott már motorfelújítást, ezért felesleges itt olyanokat írni, hogy nem nyúlnak semmihez. 

Előzmény: Örök Kétkedő (128201)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 0 2 128205

Azt nem tudom hogy viselkedik sima úton, mert a 85ön nincs 100 méter sima út... 

Előzmény: Törölt nick (128203)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 -1 3 128204

Egyébként felesleges arról vitázni hogy melyik a jobb (FKU-MUT/MUU) mert ebben a percben is 5 LOV és 1 MUT van a 85ön. 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (128198)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 -4 7 128203

Eleve alulmotorizáltak, és sokat fogyasztanak. Az az állításod, hogy jobban haladnak az nagyon nem igaz, mert a new AG-k teljesítménye sokkal erősebb a Volvókhoz képest. Mondtam is korábban, hogy az éjszakában a 914-esen, ahol a Conectónak is húzós a menetrend, ott a new AG-k tökéletesen helytállnak. Szóval teljesítmény terén a Volvo eléggé gyengén teljesít. 

 

Úthibákon lehet nem üt akkorát, ellenben a kocsi állandóan rezonál, és csörög-zörög bennük valami az utastérben. Hosszútávon az is nagyon élvezhetetlenné teszi az utazást, illetve bizony a Volvók is tudnak érdekes hangokat produkálni, emiatt ilyen téren semmivel sem különbek a new AG-khoz képest. Sima úton pedig a new AG sokkal jobban viselkedik, mint a Volvo, és az utastér minősége is sokkal jobb. Komfortra is egyértelmű, hogy az utasnak melyik a kedvezőbb. 

Előzmény: kerTTi (128200)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.11 0 2 128202

A különbségeket a karbantartás mikéntje okozza:(

Előzmény: kerTTi (128200)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.10.11 -9 8 128201

Egy frissítő fényezés és a végletekig leharcolt üléskárpitok cserélésekor - járműtípustól teljesen függetlenül - is pénzt költenek rájuk. Nem is feltétlenül keveset, mégis fényévekre van egy felújítástól. Attól a motor még füstölni, a váltó rángatni, a hajtott tengely meg zörögni fog. 

 

Na, pont ezt kapta az FKU széria jelentős része. De te azért dédelgesd magad a félresiklott álmaid között. 

Előzmény: Törölt nick (128197)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 -2 0 128200

Jobban ellehet férni rajta (A Volvó sem tökéletes) Valahogy mindig jobban halad (A Volvó sem villám...) Nyáron több Volvóban ment a klíma.

Az út hibáknál nem "üt" akkorát. 

Előzmény: Törölt nick (128198)
abauj Creative Commons License 2018.10.11 0 4 128199

Akkor tegnap elég gyakran megváltoztatta a veleményét. 5-6 percen belül kétszer is. Első páros egyszerre.Harmadik,negyedik busz külön,következő kettő egyszerre nyitott ajtót. Ez így senkinek nem jó. Utasnak főleg nem.

Előzmény: BX 59-76 (128163)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 0 3 128198

Mivel jobb egy FKU-s Volvo egy new AG-hoz képest? 

Előzmény: kerTTi (128195)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 -3 8 128197

Pénzt költöttek rájuk, akkor ezt minek nevezzük? Listát kérsz, hogy az 50 FKU-ból melyik milyen felújítást kapott? Mert nem hiszem, hogy ebben a városban élsz, ha olyan kijelentéseket teszel, hogy egy-két példány kapott felújítást. Amikor csak idén több délpesti, és kőbányai FKU átesett felújításon. Szinte egyetlen egy kocsi van, amely tényleg nem kapott semmit esztétikailag, csak külsőre ő FKU-920. 

Előzmény: Örök Kétkedő (128196)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.10.11 -9 6 128196

Mikor fogod már megérteni, hogy az FKU-s kocsik nem lettek felújítva? Legfeljebb egy-két példány. 

Előzmény: Törölt nick (128193)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 0 1 128195

Ezért írtam hogy jó is rossz is. A napi 4-5 FKUból itt is cserélni kell napi szinten 2-3 darabot...

Jah és az utakra ne fogjuk. Az egész városban siralmas az utak állapota...

Előzmény: Törölt nick (128193)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.10.11 -11 4 128194

Ennyi sok sületlenséget összehordani...

 

Szerinted ki fogja azt felvállalni, hogy néhány hónapja rengeteg pénzért vásárolt nagyértékű eszközöket csak úgy kénye kedve szerint leállít? 

 

Aztán meg majd jössz te és azért vernyogsz, hogy az adófizetők pénze, meg hűtlen kezelés... 

Előzmény: kristoof (128180)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 0 9 128193

Azért a csuklós Volvók állapota is eléggé lesújtó manapság. A felújításon átesett darabok is 1-2 évvel azután, hogy a felújítás  végbement gyakorlatilag kezdenek ugyanúgy amortizálódni. Elég kinézni a 30-asra, és lehet látni, hogy az FKU-k milyen szinten adják meg magukat, illetve az állapotukat is meglehet tekinteni. Sajnos az FLR-s kocsik állapota is egyre rosszabb, némelyik felújítatlan FLR-s utasteret tekintve még a genfi Volvóhoz képest is leamortizáltabb. Aztán az FJX-s kocsikról nem is beszélve.

 

A new AG-k a BKV-s csuklósokhoz képest nagyon nincsenek rossz helyen. Főleg érdemes a velük egy idős FKU-s kocsikkal összehasonlítani, és minőség-teljesítmény terén nem is kérdéses, hogy melyik nyerne. 

Előzmény: kerTTi (128190)
HBweb hu Creative Commons License 2018.10.11 0 3 128192
Az 58-79 természetesen bolygóajtós és prágás, azaz 280.00 volt.
Előzmény: hol_itt_hol_ott (128183)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 -7 2 128191

legrosszabb: LOV

rossz: MUT-MUU

jó is rossz is: Volvó

legjobb: olyanról nem tudok nyilatkozni mert itt még nyomokban sem közlekedik...

Előzmény: Törölt nick (128189)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 -1 1 128190

Sajnos LOV több van itt mint MUT-MUU. Budapesten előforduló csuklós buszokból igen a rosszabik fajta....  

Előzmény: Törölt nick (128188)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 -1 9 128189

Jó helyen van ott a Kelenföldi sufniban, nem kell Délpestre erőltetni. Az Agora, és a az elektromos Modulók között nagyon jól mutatnak, és hát az ottani emberek egy része amúgy is örül neki. Amikor tükörsima úton is szintez-hullámzik állandóan, akkor mondjuk egy 85-ösön, vagy 23-ason pár hónap alatt szétesnének, ha napi szinten oda lennének kiadva. 

Előzmény: diamond way (128184)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 0 8 128188

New AG nagyon rossz busz, ugye? Ilyenkor mindig érdekelne, hogy az ilyen kijelentéseket mi alapján teszik meg egyesek. 

Előzmény: kerTTi (128186)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.11 -3 6 128187

Ha a BKV-nak új busz kell(ett), akkor miért is ne lenne/volt lehetősége új kocsit beszerezni? 

Előzmény: Jim1987 (128182)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.11 -7 2 128186

A 85re nem kérjük őket. :)  (bár az évek alatt mindig Budapest legrosszabb buszai kerültek ide)

Előzmény: diamond way (128184)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.11 -1 7 128185

Valamit kezdeni kell velük.

Próbálkoznak használhatóvá tenni.

 

A gyártó aki rájuk sózta ezeket a csodákat felszámolás alatt.

Visszaküldeni nincs értelme a buszokat, mert pénzt abból úgy sem látnának:(

Előzmény: Jim1987 (128182)
diamond way Creative Commons License 2018.10.11 -12 0 128184

Ez a csuklós busz úgy szánalmas ahogy van! Én már a legelején megmondtam ez egy elb@szott konstrukció  na és igazam lett! Délpestre pont jó lesz az a párdarab amit már legyártottak!

Előzmény: MCA-001 (128176)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2018.10.11 0 4 128183

Ajaj...

 

BX 58-79 Selejt: 1999.10.01 Kijelölve: BPO-012 Nem lett átrendszámozva. (Nem tudom milyen ajtaja volt sajnos.)

 

BX 59-63 Selejt: 1999.10.01 Kijelölve: BPO-013 Nem lett átrendszámozva. Elbontva: Cegléden

Ez a kocsi ráncajtós volt!

Előzmény: BX 59-76 (128128)
Jim1987 Creative Commons License 2018.10.11 -3 2 128182

a Modulós sztori mögött az is lehet, hogy új busz kell a BKV-nak és másra nem volt lehetőség...

hogy dobhatnák ki őket, mikor most is új buszok kellenének

nem értem a logikát...

g86 Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128181

Ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor a forgalmasságot utaskilométerben mérjük. :-)) A kihasználtságot pedig utaskilométer/férőhelykilométerben. :D

Előzmény: zsig (128153)
kristoof Creative Commons License 2018.10.11 -3 5 128180

Jójó, igazad van! ;-)

 

De nekem ez már tökéletes bizonyíték arra, hogy az illetékes elvtárs soha nem telefonált le a BKV-nak, hogy: Nektek vennetek kell 30 Modulót és nem mondom többször! Annyira szervilis a cég, hogy azért csinálták az egészet, ahogy igazából volt is, mert megpróbáltak felfele nyalni, hátha lesz új busz, és megakarták előzni az idézet, soha el nem hangzó telefont, mert azt gondolták, hogy ha nem ezt teszik maguktól, akkor elvtársak kérni fogják. Hiszen már a vak is látja, hogy bármikor elengedhetné a BKV a Modulók kezét, gyakorlatilag a gyártó már nem is létezik, de most már kerül amibe kerül, azért is végigviszik ezt a fantasztikus projektet!

 

Komolyan HIHETELEN, hogy még mindig, messze sincs vége ennek a sztorinak!  

Előzmény: Irisbus (128179)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!