Keresés

Részletes keresés

diamond way Creative Commons License 2018.10.11 -12 0 128184

Ez a csuklós busz úgy szánalmas ahogy van! Én már a legelején megmondtam ez egy elb@szott konstrukció  na és igazam lett! Délpestre pont jó lesz az a párdarab amit már legyártottak!

Előzmény: MCA-001 (128176)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2018.10.11 0 4 128183

Ajaj...

 

BX 58-79 Selejt: 1999.10.01 Kijelölve: BPO-012 Nem lett átrendszámozva. (Nem tudom milyen ajtaja volt sajnos.)

 

BX 59-63 Selejt: 1999.10.01 Kijelölve: BPO-013 Nem lett átrendszámozva. Elbontva: Cegléden

Ez a kocsi ráncajtós volt!

Előzmény: BX 59-76 (128128)
Jim1987 Creative Commons License 2018.10.11 -3 2 128182

a Modulós sztori mögött az is lehet, hogy új busz kell a BKV-nak és másra nem volt lehetőség...

hogy dobhatnák ki őket, mikor most is új buszok kellenének

nem értem a logikát...

g86 Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128181

Ha nagyon precízek akarunk lenni, akkor a forgalmasságot utaskilométerben mérjük. :-)) A kihasználtságot pedig utaskilométer/férőhelykilométerben. :D

Előzmény: zsig (128153)
kristoof Creative Commons License 2018.10.11 -3 5 128180

Jójó, igazad van! ;-)

 

De nekem ez már tökéletes bizonyíték arra, hogy az illetékes elvtárs soha nem telefonált le a BKV-nak, hogy: Nektek vennetek kell 30 Modulót és nem mondom többször! Annyira szervilis a cég, hogy azért csinálták az egészet, ahogy igazából volt is, mert megpróbáltak felfele nyalni, hátha lesz új busz, és megakarták előzni az idézet, soha el nem hangzó telefont, mert azt gondolták, hogy ha nem ezt teszik maguktól, akkor elvtársak kérni fogják. Hiszen már a vak is látja, hogy bármikor elengedhetné a BKV a Modulók kezét, gyakorlatilag a gyártó már nem is létezik, de most már kerül amibe kerül, azért is végigviszik ezt a fantasztikus projektet!

 

Komolyan HIHETELEN, hogy még mindig, messze sincs vége ennek a sztorinak!  

Előzmény: Irisbus (128179)
Irisbus Creative Commons License 2018.10.11 -1 6 128179

Egy olyan cégtől várod az "ELÉG!" kifejezést, amelyiknek ez nincs a szótárába. Ahol ez elmúlt években olyan csodálatos dolgok történtek, mint a LOV, MPW, NJV, PHG sikertörténetek :D 

Előzmény: kristoof (128177)
7-es troli Creative Commons License 2018.10.11 -1 1 128178

Ahogy ez kinéz...atya ég...

Előzmény: MCA-001 (128176)
kristoof Creative Commons License 2018.10.11 -3 13 128177

Nagyon sok mindent szerettem volna írni, azon kívül persze, hogy mit keresnek ezek még mindig forgalomban és meddig fog még kísérletezni velük a BKV? De inkább hagytam a francba, hiszen a BKV-s kolléga elmagyarázta múltkor, hogy ezek igazából tök jó buszok és nem is hullámzanak! (Biztos ezért kell már egy második megoldást kipróbálni... gondolom lesz harmadik meg negyedik is... de meddig?) 

 

Azért annyit mégis csak megkérdeznék, hogy mikor lesz az amikor a BKV azt mondja, hogy elég volt a kísérletezésből!? Két hét múlva? Három hónap múlva? Tíz év múlva? Mégis mikor?

Előzmény: MCA-001 (128176)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.11 -2 7 128176

PMP-917 új, pneumatikus csillagkapcsolattal ma ismét forgalomba állt.

 

Új magyar szabadalom...

 

 

forrás:http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149269511&t=9090032

Irisbus Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128175

Igen? Akkor én már a kitolt határidős verziót láttam. Sorry

Előzmény: rusenuxu (128173)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128174

Ezek szerint a vaslemezzel pótolt szélfogó lesz a sztenderd?

MUT 890 szélfogója még mindig egy fehér vaslemez:(

Előzmény: MCA-001 (124463)
rusenuxu Creative Commons License 2018.10.11 0 1 128173

Az eredeti tervek szerint már rég le kellett volna vonuljon. A BKK Infón viszont most október 26-ig mutat terelést a 30-ason.

Előzmény: Irisbus (128172)
Irisbus Creative Commons License 2018.10.11 0 2 128172

Az eredeti tervek szerint tudtommal a főtáv jövőhéten levonul a munkaterületről..

Előzmény: BENczúr utca (128161)
rusenuxu Creative Commons License 2018.10.11 0 2 128171

Tegnap este is kinn volt, előbb 230, utána 30A vonalon.

Előzmény: Aron_son (128170)
Aron_son Creative Commons License 2018.10.11 0 4 128170

PDZ-830 (ha hihető az Online járműkövető által jelzett info) napra pontosan 1 hónap állás után ma 30/F41 volt reggel.

Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128169

Kétlem, hogy ez így volna.

De talán kérdezzünk meg erről egy jelen lévő forgalomszervezőt, vagy bármilyen BKK-st, vagy BKV-st, aki rálát ilyesmire. Konkrétan a végállomási technológiára gondolok, feltéve, ha van ilyen.

Előzmény: BX 59-76 (128163)
18-09 Creative Commons License 2018.10.11 0 1 128168

Elég lett volna ráküldeni a gugli fordítóját...

 

A buszokkal az üzemeltető a rendkívül magas fogyasztás (72l/100km) és a folyamatos meghibásodások miatt nem volt elégedett.

 

Mondjuk pont illenének a flottába:P 

 

Egy 2011-es cikk:

https://www.nahverkehrhamburg.de/zu-viele-pannen-hochbahn-legt-xxl-busse-still-971/

 

Ez kell ide, biztos :)

Előzmény: MCA-001 (128114)
John Howard Creative Commons License 2018.10.11 0 3 128167

Az utas honnan és kitől tudja meg vajon, hogy most éppen engedélyezte a diszpécser a másodikkénti ajtónyitást, vagy sem, kell-e "rohangálni a hátsó kocsihoz, mert még egyszer nem fog megállni, vagy majd előregurul a tábláig ő is?

 

Ez így marhaság. Vagy mindig legyen egyes, vagy mindig kettős (inkább) minden metrópótló megállóhely. A táblán legyen kint két M betű egymás alatt, ahogy kell (bármily különösnek hangzik, az utasok minimum fele tudja, hogy ez jelenti a kettős megállóhelyet!), és akkor egyértelmű a dolog.

 

Ez egy kicsit ahhoz hasonló (mármint hogy a diszpécser majd engedélyezi/elrendeli), mint amikor a Vámház körúton a BUSZ-sáv a villamossínen volt kijelölve, útburkolat jellel és táblával is, kiadtak egy olyan "utasítást", hogy csúcsban a diszpécser engedélyével használható a villamossín is, nem kell az egyetlen forgalmi sávban sorbaállva araszolni. Én ránéztem a főnökömre, és közöltem vele, hogy nem is mehetünk máshol csak a síneken, mert az ott a BUSZ-sáv. Nem hitte el. Másnap vittem neki fotót a helyszínről. Az irományt visszavonták. Manapság meg már másképpen van jelezve (és leszabályozva).

Előzmény: BX 59-76 (128163)
7705H Creative Commons License 2018.10.11 0 1 128166

Villamost pótol ;)

Előzmény: HSJ-448 (128164)
08-73 Creative Commons License 2018.10.11 -3 0 128165

A legforgalmasabb, csak munkanapokon közlekedő járatok a 23E, 85E, 282E, 284E.

Előzmény: zsig (128153)
HSJ-448 Creative Commons License 2018.10.11 0 5 128164

Ez a kocsi legalább július közepe óta ilyen módon meghibásodott első kijelzővel üzemel.

Egy főleg turisták által használt járaton ez fokozottan megtévesztő.

 

Miért nem érte még el senkinek az ingerküszöbét?

BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128163
Csúcsidőben BKK menetirányító diszpécseri utasításra lehet 2.-ként ajtót nyitni.
Előzmény: abauj (128162)
abauj Creative Commons License 2018.10.11 0 2 128162

Urak! Lehel téren Újpest irányába engedett a metrópótlón másodiknak ajtónyitás vagy sem. Elég idegesítő, hogy valaki nyit ajtót, míg mások megvárják, hogy kimenjen az előtte lévő busz. Ide-oda rohangálhat az ember. Elől meg természetesen szinte állandóan a tolakodás, furakodás megy. Sokkal jobb, ha egyszerre két busz áll bent, jobban eloszlik a tömeg is. (Természetesen a csúcsidőre értem.)

BENczúr utca Creative Commons License 2018.10.11 0 3 128161

Én már azt várom, hogy a Hősökön legyen vége a felújításnak.

Ha sokan is vannak a buszon, legalább lehessen haladni, mert csúcsban az a környék teljesen használhatatlan.

Előzmény: abauj (128159)
Viko88 Creative Commons License 2018.10.11 0 5 128160

MPW-632 február 20-óta ma kint volt 99-sen!

abauj Creative Commons License 2018.10.11 0 1 128159

Arra leszek kíváncsi, hogy ha a középső szakaszát fogják újítani a metrónak, akkor marad-e legalább minimális sűrítés, vagy visszatér az alap követés. Visszatértek az iskolások, a szabadságon lévők, így szeptembertől reggelenként tényleg sokszor katasztrófa. 

Előzmény: BENczúr utca (128154)
zsig Creative Commons License 2018.10.11 0 0 128158

Ez hétköznapi sorrend.

Előzmény: 08-73 (128156)
zsig Creative Commons License 2018.10.11 0 4 128157

Összedobok majd egy listát a napokban. A 20E éppen kimaradt az első tízből. Amit írtam lejjebb, az napi felszállószám alapú sorrend, a kihasználtsági % ebből nem látszik, mert pl. a 7-es annyira sűrűn megym higy így is a csúcsidei átlagos kihasunáltsága a legforgalmadabb szakaszon 60% körülim míg a 105-ösm 5-ös, 99-es kb. ugyanennyi utashoz annyival kevesebb férőhelyet nyújt, hogy a csúcsóra 90% körül van. %-os listában a 16-os is előkelőm de a 16A nagyon lapos így is. 

Előzmény: BENczúr utca (128154)
08-73 Creative Commons License 2018.10.11 -1 0 128156

Mondjuk meglepő, hogy a 148 ennek ellenére hétvégén szóló...

Előzmény: zsig (128151)
08-73 Creative Commons License 2018.10.11 -2 0 128155

Jó, mondjuk a 7, 7E, 8E, 133E kvartettet érdemes egyben kezelni ilyen téren, főleg Újpalota miatt. De pl. a 133E a dél-budai szakaszán is baromi kihasznált, hétvégén is.

Előzmény: Törölt nick (128147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!