Keresés

Részletes keresés

Humarci Creative Commons License 2018.10.12 -1 2 128269

Na hát, jó hogy nekem tartasz előadást aki több mint 30éve lakik a vonal mentén.

És amiket leírsz, azt szörnyülködve olvasom. Pont az jön le belőle amit írtam.

 

A "villamos mániás" éned nagyon lecseng, és olyanokat is belelátsz ami nem is úgy van.

ha már budán akarsz kinyírni vonalat, ott van a 49es! na az ami minden lényeges megállójánál van metro. Ha hiteles akarsz lenni ez belátod.

Az meg hogy a bartókon mindenki villamosozik nem igaz. Akkor nem lenne ennyi utas a 7esen, aminek utasszáma a bikásnál lefeleződik és a ferenciekig újra megtelik

ha nem szállna le ott annyi utas fel se férnének kórháztól már

a 114es család meg a bikástól befelé pang, felesleges férőhelymozgatás a sűrűbb 7es jobban ellátná

 

azt meg mikor érjük meg, hogy ha mérnek akkor a párhuzamos járatokat is egyszerre mérik...

 

amúgy meg jól látható, hogy mire megy a játék, és hogy megkésik a 7es a rossz menetidő miatt és pont elé jön be a 114es család és szedi előle az utast

és az utasoknak biztos jobb a szóló buszokon tömődni mikor csuklóst igényelne

a kettes hármas fogatok meg nagyon jó a bartók/tétényin hogy egymást tartsák fel ez is utasvonzó, ja nem

 

ismerősi körömben sose látott arányban van az autós, aki korábban tömegközlekedett

azt meg fel se tudom sorolni hányszor volt pótlás a fehérvárin az elmúlt években

és gondolom az se érdekel téged, milyen sok embernek kedvezőtlen, hogy nincs a 114es a régi útvonalán...

 

Előzmény: zsig (128263)
vrobee Creative Commons License 2018.10.12 -1 1 128268

Mert nem megy a fonódó átadásakor bekapcsolt tömegközlekedési program

Mi van helyette? Lemaradtam. Túl tömegközlekedés-orientált volt a Bartók is, vagy itt másról van szó?

Előzmény: zsig (128265)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.12 0 7 128267
Nem tudom ki hogy van vele, a Gyrosokat mint kocsikat imadtam, de rohadtul nem sirom vissza azt az egymasba érő tömött buszkonvojt... A Bartók is egy kellemes élő hely lett abból az elviselhetetlen ketsavos dugobol...
Előzmény: zsig (128263)
430 322 Creative Commons License 2018.10.12 0 2 128266

A futóban áll, az okát nem tudom. 

Előzmény: dani1988 (128239)
zsig Creative Commons License 2018.10.12 -2 2 128265

Mert nem megy a fonódó átadásakor bekapcsolt tömegközlekedési program. Az, hogy még a buszok is akadályozzák az amúgy is szanaszét duguló villamosokat a Körtéren, nem hiányzik a fonódónak. A Körtéren amúgy nagyon jó, hogy a 114-es család tud a 7-es megállóból indulni, amíg a Fadruszból mentek ezek a járatok, ugyanolyan üresen indultak, mintha a Kosztolányiról mentek volna.  

Előzmény: vrobee (128255)
zsig Creative Commons License 2018.10.12 0 2 128264

2017-2018

Előzmény: gorcher (128245)
zsig Creative Commons License 2018.10.12 -6 4 128263

A 7-esen akkor volt 3-4 perces indítás Albertfalváról, amikor még nem volt M4. A metró átadásakor is a 7-107 közös 3 percet adott a Bornemisszától befelé, az első hónapok után a 107-esen csapnivaló kihasználtsággal. Ahogy az utasok a 114-es családról szívódtak át lassan a 101-esre, 141-esre, a 250-esre úgy csökkent a Fehérvári úti buszokon az utasszám, így hatékonyabb azokat a Tétényi útra terelni, ahol még fel tudnak venni utast. A pesti oldalon a gyorsjáratok többlet megállításai teljesen kigyengítették az alap 7-est, Budán meg az M4 miatt átalakuló buszforgalom tette ugyanezt. 

 

A 7-es középtávon biztos nem tud így fennmaradni, egyszerűen kifogy alóla a város, a Kosztolányi egy sima kereszteződés lett, a Körtéren, Bikásnál ott a metró, a Bartók villamosozik, a Rákóczin ott a 8E-110-112, meg az 5-ös, egyik oldalon épül a BudaPart és a budafoki úti nagy lakótömbök, másik oldalán a Budapest One, keresztben pedig az 1-es villamos, ez a szerencsétlen járat pedig középen, a metró és a villamosok mellett próbál megélni. 

 

Nagyon megtisztelő, hogy személyes közreműködésemnek tudod be a 7-es csapnivaló utasszámait, természetesen én is örömmel fogok rögöt dobni a koporsójára, ha végre kipusztul a Bartókról, de az elmúlt négy év töretlen utasszámvesztése egy természetes folyamat, és ha megvalósulnak az ingatlanfejlesztések Kelenföld vá. környékén, akkor tényleg semmi érdemi jelentős súlypont nem marad a budai útvonalán, a pestit meg akár holnap teljesen ki lehetne váltani a 110-112-es brigád meghosszabbításával (na jó, reggeli csúcsban kellene valami betét-alapjárat Újpalotától a Blaháig). 

Előzmény: Humarci (128253)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.12 -3 2 128262
A 7-es szerepe mar nem az mint régen, arra ott a metró. Helyi igenyekre meg eleg ennyi.
Előzmény: Humarci (128253)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128261

bezárni nem hiszem bezárnak, mert a vt-nek nincs szabad helye nagyon telephelyein.

amúgy ez a C1 melyik régió vonalai?

Előzmény: Törölt nick (128251)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128260

Az elmúlt napokban többször láttam eredeti fényezésű new vh -t menni délpest irányából vjsz felé

Előzmény: 49-es villamos (128213)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 -2 5 128259

Az gondolom feltűnt nincs elég busz a metro miatt

Te fosnád tele a netet, ha ezek leállása miatt majd visszakerül 15db 435-s kelenföldre és azok járnak majd 5/7/8E stb stb

gondolkodj már kicsit, kényszerpálya

Előzmény: kristoof (128177)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128258

ezt is a metropotlás idejére kellett...

emlékszem daboczki 1,5lve mit mondott, mindent egybe tudnak majd kezelni és nem engedi majd ütni a projekteket 

ezt látjuk ez is csak üres ígéret volt, mint amit abkk-tól megszokhattunk

Előzmény: rusenuxu (128173)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128257

20E mehetne terelve...

Értem van negatívuma, de legalább a metro miatt lehetne értelmes gyors járat

Előzmény: BENczúr utca (128161)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128256

na most akkor mégis benne a 7es? 

tessék...

Előzmény: zsig (128151)
vrobee Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128255

Miért nem mehetnek fel a sínre?

 

---

 

A belső Bartók amúgy szerintem attól csak gyorsabb lett, hogy megszűnt a két sáv. Korábban simán állt masszívan mindkettő, most az az egy azért halad.

Előzmény: Humarci (128253)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128254

A volvok érkezésekor óbuda ész nélkül dobálta ki a kocsikat

Közben troli meg szenvedett sokkal rosszabb állapotú kocsikkal.

És mire kapcsoltak, akkor már kicsit rosszabb kocsik mentek át, 08-20, 08-23, 08-46....

Előzmény: BX 59-76 (128132)
Humarci Creative Commons License 2018.10.12 0 2 128253

Ha már a 7est ennyire semmibe veszed állandóan...

Nem csoda, hiszen úgy ki van ritkítva, hogy aki teheti nem használja

 

Tipikus példája amit rendkívül jól csinál a bkk/főváros hogyan kell leszoktatni az embereket!

A tények makacs dolgok, régen volt 3db 3perces indulás 7kor albertfalváról annyi utas volt, utána is 4-5perc volt.

Most meg 2x annyi idő a követés... Délutánról nem is beszélve

 

És e-mellé kapott jó kis piros hullámot bartókon, ahol még el is vettek a legfontosabb részen egy sávot és a sínre nem mehetnek fel már persze.

Előzmény: zsig (128116)
Grikon Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128252

1050(?) körüli állományi kocsira van 800 körüli kiadás (76-78%), az 50+ metrópótlóval együtt. Valójában ma is felesleges egy telep, valószínűleg többe kerül egyet pluszban fenntartani, mint elosztva a ki- és beállási rezsimenetek, új szolgálati járatokat is beleértve.
(Újabb kiszervezés -> ITK Óbuda?)

Előzmény: Törölt nick (128251)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.12 0 3 128251

Ez is jó kérdés. Valamint megint esélyes, hogy felmerül az a kérdés a BKV részéről, hogy bezárjanak-e egy autóbuszgarázst, ha a BKV kivon kb 100 darab kocsit állományból, és az OFF szolgáltató meg forgalomba állít 120 kocsit. Ha ők ezt megnyernék, akkor nem kéne ilyenen agyalni (erre mondjuk nincs sok esély). 

Előzmény: 18-09 (128250)
18-09 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 128250

Attól függ mikorra. Ha jövőre, mondjuk iskolakezdésre szeretnének rittyenteni új kocsikat, annak akkor lett volna realitása, ha már folyik a közbeszerzés. 

 

Másfelől van bőven orosz és török gyártó, akár udvaron álló készlettel is;) 

Előzmény: Törölt nick (128249)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.12 0 4 128249

Mondjuk a Localók szerződése is jövőre lejár, szóval részben őket is pótolják majd ezzel. Kíváncsi leszek, hogy ezt az egészet ki fogja megnyerni, illetve mivel. Illetve jó kérdés, hogy a BKV milyen kocsikat szándékozik majd kidobni (mondjuk lesz miből vállogatni).

Előzmény: 18-09 (128248)
18-09 Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128248

Nem valami eget verő mennyiség lesz... opciókkal együtt a három kategóriában talán 120 kocsi összesen. De lehet rosszul emlékszek. 

Előzmény: Törölt nick (128247)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.12 0 2 128247

Újabb kiszervezés indul hamarosan.  

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128246

Margit - hídon is elment volna így, csak ott rendes, magas padka van.

Előzmény: 7705H (128244)
gorcher Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128245

Mikori mérési adatokból számoltad?

Előzmény: zsig (128241)
7705H Creative Commons License 2018.10.12 0 1 128244

https://youtu.be/grgxvtK74Lk?t=67 Ez a hely keskenyebb, mint a Margit-híd ugye?

zsig Creative Commons License 2018.10.12 0 3 128243

Ez jogos, de egy ilyen táblát nem fogok összedobni. A felszálló / km nagyjából jó közelítést ad. A csomóponti hatást függvényesítve (cserélődést) lehet közelíteni az átlagos kihasználtságra, ezt összevetni a keresztmetszeti mértékadó forgalom görbéjével van egy kihasználtságod durván. 

 

 Érdekes amúgy, hogy a felszálló/km számban a 149-es előzi a 7E-t, a 8E-t és a 23-ast is, többek között. Kicsi a bors, de erős!

Előzmény: g86 (128181)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.12 0 2 128242

Továbbá több példány már skyblue színre fényezve áll a VJSZ-ben.

Előzmény: 49-es villamos (128240)
zsig Creative Commons License 2018.10.12 0 3 128241

Itt a top 10-es lista, csökkenő sorrendben:

Felszállás/km szerint: 196-196A, 136E, 103, 9, 110-112, 16, 159, 85, 220, 11.

Napi felszállószám torzít, mert a hosszú járatoknak értelemszerint nagyobb a felszállószámuk. 

Előzmény: zsig (128157)
49-es villamos Creative Commons License 2018.10.12 -1 1 128240

Nem olvastam sajnos a korábbiakat.

 

Ebben a videóban (ha ezek a csuklósok jönnek), akkor a 2. ajtó kívételével bolygóajtós buszok érkeznek. És jól kanyarodnak.

 

https://www.youtube.com/watch?v=grgxvtK74Lk

 

Előzmény: Aron_son (128226)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!