A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nem tudok válaszolni, tekinttel arra, hogy az ajtóra belülről fölkenődve még azt se tudom megállapítani, hogy mi van nyitva vagy zárva, nemhogy tenni valamit.
A MAN csuklósok nem fognak egyhamar, pár napja jártam a Homm telepe felé, az egyik példány elég hiányos állapotban állt a fák alatt (még a csuklóharmonikája is hiányzott).
Kétségtelen, hogy komolyak. A hírek meg beszédesek. Garázdaság miatt indított eljárást a BRFK. De nem írták ki ellen. Ha a buszvezető lenne a gyanúsított, akkor garázda buszvezető címmel jönne a hír is. Így Ágik és több újság is ráfázhat. :)
Lakhatásra a bevételek fele elmegy. Itthon is, Nyugaton is.
Csak az nem mindegy, hogy a nettó 200-400 E Ft-nak a fele megy el vagy az 1,5-2 M Ft fele...
Ha idehaza valakinek nincs egy tehermentes ingatlana, arra buzdítom, menjen ki. Tehermentes ingatlannal (nincs albérlet, nincs hitel) azért el lehet kényelmesen éldegélni idehaza is.
A budapesti utasok nagy része szerintem fél az ablakoktól, mert 10-ből 9 ki nem nyitná még a kánikulában sem, viszont ha már nyitva van, akkor se csukják be, ha pl elkezd esni az eső.
A Mészároscsaba[info] szerint kettő volános kocsi létezik - vicces, hogy emellett azért picsognak, hogy az omnibulvár így meg úgy így a szállítási problémákról, vagy az állományból kivont esőbeállóról.