A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Így-így, garázsba ritkán téved, a tevezővel ritkán egyeztet, a megoldást a politikum és a döntéshozók felé ritkàn közvetíti, a jelenlegi buszokhoz tervezett mech megoldást (csillagkapcsolat alá 280) nem rendelteti meg és nem követi a folyamatot.
Lacus az íróasztal mellől véleményezi a kocsit, Villámhetes pedig a gyakorlati használat alapján. Nem látok mély ellentmondást a kettő között, de mivel más a megközelítés, más lesz a véleményezés végeredménye is. Ez teljesen rendben van így. Nem úgy, mint maga a jármű...
Budafok felé lehet menni, így a Kalotaszegnél tengelyben fordultál, azután Fehérvári -> jobbra Hengermalom* -> balra Szerémi -> balra Hauszmann -> jobbra Fehérvári és aztán tovább a Körtér felé?
Igen,úgy.
Jelenleg a kereszteződés:Fehérvárin kifelé csak egyenesen,befelé csak jobbra,Etelén budafoki felé egyenesen és jobbra,Bikás park felé lezárva.
Az Etele út Kelenföld vá. felől egyirányú a Fehérváriig, plusz ugye a Hengermalom úton a Duna felől csak az Aldiig tudsz bemenni (1-es végállomásának Duna felőli vége).
Ez most nincs előttem, de ott nőttem fel, érdekelnek az ilyen finomságok. :)
Az Etele / Fehérvári kereszteződés közúton most valamelyik irányban nem járható a villamosépítés miatt?
Budafok felé lehet menni, így a Kalotaszegnél tengelyben fordultál, azután Fehérvári -> jobbra Hengermalom* -> balra Szerémi -> balra Hauszmann -> jobbra Fehérvári és aztán tovább a Körtér felé?
Fehérváritól a Duna felé Hengermalom, Kelenföldi pu. felé Etele, ha nem tévedek, ezért is kérdezek rá...:)
Hát óvatosabban kell vele menni,még hullámzik,egy nagy előnye hogy nagyon szűken kanyarodik(pl. a Temesvár utcába a sávomból be tudtam fordulni),és a vészoldót elég sűrűn kell használni,a korlátozást túlzásba vitték.
Hát, ha tömegek akarnának vele végig utazni, éppen lehetne egy Orczy tér -> Kőbányai út -> Hungária körút (itt nincs balra fordulás, de a Mekit megkerülve megoldható, a 909-es is úgy szokta) -> Hidegkuti stadion - Kőbánya garázs előtt fordulós útvonal, de elfogadom, ha azt mondod, hogy nem kellett félszáz dühös embernek elmagyarázni a helyzetet az Orczy téren. :))
Az elmúlt 6 évben rengeteget vezettem a dél-pesti állománnyal. Nekem ne akard megmagyarázni, hogy mi történt, a MaCA-kkal is évekig voltam fővonalon, utána a VH CNG-kel is és az NJV kocsikkal is. Egyáltalán nem voltak kímélve. Az, hogy időközben átvett viszonylatokat a VT, kevesebb lett a kiadás (de leginkább magaspadlósokból, ugye...) stb. nem érdekes abban, amit írtam. Nem a jelen érdekes, ha 5 évig taxizol, vagy futárszolgálatozol egy autóval, majd megveszi egy nyugdíjas és átkerül kímélő üzemmódba, attól már az előző évek terhelése semmissé válik? És ezek ugye nem újként jöttek. Ezt írtam. Erre utaltam eddig is, nem igazán érdekel a most, kiiktatásban éppen mi van, mert nem ez határozza meg az állapotukat. A csuklósokra meg végképp igaz, amit írtam, most, a jelenben is.