Keresés

Részletes keresés

nemeza Creative Commons License 2018.08.02 -7 7 125340

Az sem helyes, ha felesleges túlzásokba esünk. Villámhetes tt. szerintem jogosan tette azt az észrevételt, hogy ott nem egyenes az út. Akkor csak szintez, de nem leng. A 921 eltér a "szériától". Ha bevalik, gondolom atalakitják az első 10 kocsit is..

Elég siralmas, hogy a gyártó képtelen volt ezt kitesztelni..

Előzmény: hestonbluementhal (125339)
hestonbluementhal Creative Commons License 2018.08.02 -2 6 125339

A Volvo mégsem csinálja ezt, ennyire. Az is kristálytisztán látszik, hogy álló helyzetben pl; lámpáknál, a jármű egyfolytában szintez, inog. Ne védd a védhetetlent kérlek! 

Előzmény: Villámhetes (125333)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 0 2 125338

Mind a 8-at és mindet az ITK-nak kell honosítania.

Előzmény: nemeza (125336)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.08.02 0 2 125337

Közben Kelenföld mégvált az Ikarus 435-ös típustól ma éjjelén.

nemeza Creative Commons License 2018.08.02 0 0 125336

Mind a 8-at megvettétek? Honosítással, és ezért húzódik? Korábban június elejét jeleztél, mint várható forgalomba állást, gondolom ez húzódik..

Előzmény: Törölt nick (125335)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.02 -2 5 125335

Megvettük, nem béreljük.

Ha beszerzéstechnikailag meg tudjuk oldani, akkor megvesszük a kocsikat általánoságban...

Előzmény: Törölt nick (125330)
nemeza Creative Commons License 2018.08.02 -2 0 125334

Semmi újat nem írtál ezzel a hozzaszolassal olyanoknak, akik legalább fél éve követik a topikot..

 

Előzmény: Törölt nick (125329)
Villámhetes Creative Commons License 2018.08.02 -2 3 125333

azonban kristálytisztán látszik, hogy lengedezik a busz hátulja egyenes terepen is.

 

A Hév sineknél van egy durva úthiba,nem egyenes az..

Előzmény: Törölt nick (125320)
gorex Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125332

mondjuk az LOV-k után a 23-ason kész felüdülés

 

Ez pontosan így van.

Előzmény: Törölt nick (125331)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 12 125331

Remélem én is, hogy az oslói MAN-ek beválnak, mondjuk erre akkor kapunk választ majd, ha a maradék 3 darab is forgalomba áll és éveken át megbízhatóan forgalomban lesznek. Alig 1 hónapja álltak forgalomba, és ennyi idő alatt már megtanulhattuk, hogy minden használtan beszerzett kocsi "jónak" tűnik, aztán 3-4 vagy kevesebb év múlva rájövünk, hogy addigra már mégsem olyan jók. Nyilván az is túl lett tárgyalva, hogy egy használt kocsival nem 10 éves távlatban, hanem fele ennyi időre kellene tervezni. De kétségtelen tény az is, hogy utaskomfort szempontjából magas színvonalú autóbuszok (mondjuk az LOV-k után a 23-ason kész felüdülés) és remélem ezekkel nem nagyon lesz gond, mert a használt beszerzések közül is az egyik legjobba sorolható ez az 5 MAN.  

Előzmény: nemeza (125326)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125330

* annyi kiegészítés, hogy a BKV ezt a 8 darab kocsit egyelőre nem vette meg, csupán az ITK-tól bérli. 

Előzmény: Törölt nick (125329)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 -2 8 125329

"Remélem legalább annyira beválnak, mint a 2db Hommos PXZ - vagy jobban. Akkor felmentősereg."

 

Ez a kijelentés elég ironikus annak fényében, hogy Rijekában ezek a kocsik nem váltak be és finoman szólva volt egy erős vita bontakozódott ki (bírósági vitáig folyamodott az egész) kártérítésért Rijeka és az Evobus között, amelyet végül meg is kaptak új kocsik formájában. Egy érdekes tény, hogy 10 darab kocsit vásárolt Rijeka anno, miközben a BKV csupán 8 darabot vett meg az ITK-tól (mivel az ITK vette meg a rijekai kocsikat, mert Debrecenbe szánták volna villamospótlásra az intermodális csomopont építése kapcsán, csak az késik, ezért a buszok feleslegessé váltak és a BKV beszerezte őket), szóval két példány valahol elkallódhatott (bár a kocsik múltjára tekintettel az sem lenne meglepő, ha üzemképtelen állapotúak lennének és emiatt nem is lehetett beszerezni).

 

Horvát cikk a kocsikról: 

http://novilist.hr/Vijesti/Rijeka/Autotrolej-pobijedio-Mercedes-Rijecki-prijevoznik-uspjesno-okoncao-visegodisnji-sudski-spor 

 

Mondjuk olyan vonalakra, mint a 109-es, 122-es jók lennének, ahol nincsenek túl erőltetve és ha cserélni kell kocsit az könnyen megoldható. Viszont a kocsik múltjával kapcsolatban erős aggályok merülhetnek fel, és az nem sokat fog segíteni, ha megint őket is bedobják a "mély vízbe". 

Előzmény: nemeza (125326)
nemeza Creative Commons License 2018.08.01 -2 6 125328

921 volt már 32-esen? Szerintem sokkal normálisabban menne át ugyanilyen, vagy nagyobb sebességgel is!

Ilyen normálisan álldogált a végállomáson is. Bár egy-egy megállóban (álló helyzetben) azért kevés utassal mutatta a jellegzetes PMP-s formát - csak nem olyan erőteljesen.

Előzmény: hory004 (125323)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125327

A PXZ-876-on és 877-en felül még 3 db MAN csuklós jön a Hommtól, honosítás alatt vannak.

Előzmény: nemeza (125326)
nemeza Creative Commons License 2018.08.01 -3 1 125326

2018.június + késés. Remélem legalább annyira beválnak, mint a 2db Hommos PXZ - vagy jobban. Akkor felmentősereg.

A Hommtól várható még több MAN Lion's City csuklós?

Előzmény: Viko88 (125325)
Viko88 Creative Commons License 2018.08.01 -1 2 125325

Vajon az ő forgalomba állásuk mikorra várható?

Előzmény: Törölt nick (125324)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 -2 2 125324

Friss bejelentkező: PDZ-830 (rijekai csuklós Citaro) az óbudai garázsból.

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/PDZ830

hory004 Creative Commons License 2018.08.01 -1 4 125323
Előzmény: Törölt nick (125320)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 -1 1 125322

Nem érdemes vele foglalkozni, minden nyáron bedobja kánikula időszakában ezt a "kártyáját", de már rendkívül unalmas és kiszámítható. 

 

Tavaly ez jelent meg a Világgazdaság egyik cikkében: 

"Az Egységes Közlekedési Szakszervezet végül azt is szeretné elérni, hogy a cégvezetés a rendkívüli forróságban – szintén a csúcsforgalmi időszakban – függessze fel a menetrendet azért, hogy a járművezetők a hűvösebb pihenőkben kellően regenerálódhassanak két forduló között legalább azokon a végállomásokon, ahol erre lehetőség van."

 

Semmi nem változott azóta, bár mintha azt ígérte volna, hogy kiszáll az EKSZ-ből az új "munkájára" tekintettel.

Előzmény: lapaj74 (125314)
18-09 Creative Commons License 2018.08.01 -1 0 125321

Meglepve láttam, hogy az egyik Cityos a Bánkút utcában, az egyik buszos alkatrészbolt udvarán áll. Vizsga? 

Előzmény: Törölt nick (125317)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 0 3 125320

http://hvg.hu/gazdasag/20180801_Nezze_meg_hogy_himbalozik_az_uj_magyar_csuklos__video 

 

HVG a tegnapiakból csinált egy kisebb cikket a Modulo csuklósok hullámzása kapcsán. 

KápCity Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125319

Úgy hogy még benne van a FUTÁR vagy már kiszerelték, de bekapcsolták és még az azonosítója BPO225.

Előzmény: bpo255 (125318)
bpo255 Creative Commons License 2018.08.01 -1 1 125318

Bpo-225 ma bejelentkezett a winmenetrenden az hogy lehet?

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.01 -1 5 125317

vázjav

Előzmény: Viko88 (125315)
HBweb hu Creative Commons License 2018.08.01 -3 10 125316
Koncentrálhatna Nemes elv az új hivatárására. Ott sem kell brillíroznha az elméjével, de ott legalább több kárt nem okoz.
Előzmény: lapaj74 (125314)
Viko88 Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125315

A 10-44-nek mi lesz a sorsa Kelenföldön? 06. 15 óta nem jelentkezett be.

lapaj74 Creative Commons License 2018.08.01 0 2 125314

Azt írja Nemes Gabi , hogy klíma nélküli járatokon kell a legnagyobb csökkentés . Klíma nélküli ( az nem sok kocsi ) vagy inkább nem működő klíma ( na ez már sok ) .  

Előzmény: lapaj74 (125313)
lapaj74 Creative Commons License 2018.08.01 0 0 125313
Il Leone Creative Commons License 2018.08.01 0 4 125312

OFF topik új, akarom mondani felújított, vagyis mégsem, szóval ki tudja milyen 3-as metró szerelvényen a tetőventilátorok felől óriási zúgás, csak éppen nulla légáramlat van, odatettem a kezem, és semmi, még egy lágy szellőfoszlány sem.

Előzmény: gorcher (125311)
gorcher Creative Commons License 2018.08.01 -2 8 125311

Szeretném megragadni az alkalmat, hogy gratuláljak: a szóló Conciknál is elértük, hogy meleg levegőt befúvó kocsi van kiadva vonalra. Zúg a klíma, mellé 500 fok és izzadás.
 
És amikor direkt elkerülöd a genfiket, meg az FLR-eket, mert lángra kapsz rajtuk és inkább Concival indulsz az utadra, mert az jó lesz a kinti 40 fok mellett. Hát nem. Gratulálok, csak így tovább! Remélem a kövi használt adagban már klíma sem lesz. Hiszen minek? Úgyse működik...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!