A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Nézd meg jobban! :-) (Azért ennyire még nem ittam el az agyam! :-P :-D :-) )
Ott van az első kocsitest és a csuklóharmonika merevítő között! Egy fényes, vékony, munkahenger az egész, mint az Agorán, csak sokkal-sokkal igénytelenebbül felszerelve.
> Sok mindent mondhatunk a VH New AG-kra, de azt hogy lomhák lennének, na azt nem. Azt a betyárját hogy megy ez az MUT... és jól fog a féke is ;)
Ez csak a sofőrülésből vicces... Sajnos mivel a vanhool húzócsuklós, a gépészetlen utánfutó rész túl könnyű a motorerőhöz / max. sebesség / fékhez képest. Akik ott hátul állnak és ülnek utasok, azoknak valóságos rodeóban van részük - különösen amikor a 200E-n használták a kereklámpás VH-kat. Gurulós bőröndök feldőltek, volt aki hányt, úgy dobált. (Ennyiben az IK280-nál is gonoszabb, talán annyi, hogy az Ikarus még keresztirányban is tudott bedőlni a kanyarban, elsöpörve a hátsó álló utasokat...)
Emiatt sokkal jobbak a tolócsuklósok, mert a nehéz dízel-blokk az utánfutónak is kulturált futásjóságot biztosít.
Erzsébet híd budai hídfőben régebbi fajta csuklós Volvó kékbusz áll döglötten, a motortér sátor előtti székek mintha szét lennének hajigálva? A lehető legrosszabb helyen van, ahol a rakparti lejáróhoz amúgy is fel van marva egy sáv aszfalt és ő még szűkít. Nagy a torlódás már a Ferenciektől emiatt. Faun-nak se híre se hamva.
Valami "csodálatos" a PMP-915 tetején az a munkahenger! Mint valamelyik román gyártó 90-es évekbeli újítása! Biztos, hogy állandóan tele megy majd kosszal. De legalább nem hullámzik annyira...
Bár mintha lett volna arról szó itt, hogy mp csuklósból is lesz selejtezés most nyáron. De ezt csak halkan írom, nem találom a hsz-eket, amik erről szóltak.
OFF - a múltkori VT-s Mercedes buszkerék margójára:
Ma Dániában így adta át a bérautómat a Hertz, amiben egyébként kevesebb, mint 3000 km van, tehát még szinte új. Kulturálatlan honfitársam példáját követve én is odamehettem volna kamerázva, ordibálva az ügyfélszolgálatoshoz, hogy ezt mégis hogy képzelik, de inkább csak diszkréten jeleztem neki, hogy ezt így inkább nem vinném el, inkább adjon egy másikat (szó nélkül meg is tette). Mielőtt még valami idióta szándékosan félreértené: természetesen nincs ez így jól, de még a hűdefasza fejlett nyugaton is történhetnek érdekes dolgok, pedig ott ám kolbászból van a kerítés...
Igen csekély valóságtartalommal bír, amit ideböfögtél. Én egyáltalán nem foglalkoztam a Rovar sztorival, más eseteket említettem, kikérve az oda írogatók véleményét, ki mit gondol, hogy látja a kérdéses sztorikat. Erről kéne szólnia egy fórumnak szvsz, de hamar kiderült a topic ú.n. keménymagjának reakcióiból, hogy estleges kritikát megfogalmazni a minősítéssel kapcsolatban égbe kiálltó bűn, itt minden jó ,minden szép, aki kritizál, az csakis provokátor lehet.
Te is tovább viszed ezt a vonalat, ámokfutásnak nevezed azt, hogy le mertem írni a véleményemet.
Valóban nagyon jó kocsik, nekem egyik kedvenc típusom lett. Tényleg már csak az átkozott klímájukkal kellene valamkt végre kezdeni. Sokak mondjuk panaszolták, hogy metrópótlóra miért kerültek, pedig ott is beváltak szerintem. Simán tartja a menetrendet és nagyon kényelmesek is utaskomfortra.
Az után az ámokfutássorozat után, amit sunyisüni haveroddal levágtok legalább havonta egyszer a veterános topikban egy 12 évvel ezelőtti veteránminősítés következményeként, inkább neked kéne önkritikát gyakorolnod trollocska.
Azért jó lenne látni ha piacképes áron gyártanátok le használható járművet időre a pajtásaiddal ahelyett, hogy irtózatos arccal vagytok büszkék a semminél épphogy kevesebb teljesítményre. Ezt úgy a takarítónőtől a mérnökökön át (van az még egyáltalán az istenkoplexusos vénemberen kívül?) a Mészároscsaba[info]-n át mindenkire értem.