A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Budafok felé lehet menni, így a Kalotaszegnél tengelyben fordultál, azután Fehérvári -> jobbra Hengermalom* -> balra Szerémi -> balra Hauszmann -> jobbra Fehérvári és aztán tovább a Körtér felé?
Igen,úgy.
Jelenleg a kereszteződés:Fehérvárin kifelé csak egyenesen,befelé csak jobbra,Etelén budafoki felé egyenesen és jobbra,Bikás park felé lezárva.
Az Etele út Kelenföld vá. felől egyirányú a Fehérváriig, plusz ugye a Hengermalom úton a Duna felől csak az Aldiig tudsz bemenni (1-es végállomásának Duna felőli vége).
Ez most nincs előttem, de ott nőttem fel, érdekelnek az ilyen finomságok. :)
Az Etele / Fehérvári kereszteződés közúton most valamelyik irányban nem járható a villamosépítés miatt?
Budafok felé lehet menni, így a Kalotaszegnél tengelyben fordultál, azután Fehérvári -> jobbra Hengermalom* -> balra Szerémi -> balra Hauszmann -> jobbra Fehérvári és aztán tovább a Körtér felé?
Fehérváritól a Duna felé Hengermalom, Kelenföldi pu. felé Etele, ha nem tévedek, ezért is kérdezek rá...:)
Hát óvatosabban kell vele menni,még hullámzik,egy nagy előnye hogy nagyon szűken kanyarodik(pl. a Temesvár utcába a sávomból be tudtam fordulni),és a vészoldót elég sűrűn kell használni,a korlátozást túlzásba vitték.
Hát, ha tömegek akarnának vele végig utazni, éppen lehetne egy Orczy tér -> Kőbányai út -> Hungária körút (itt nincs balra fordulás, de a Mekit megkerülve megoldható, a 909-es is úgy szokta) -> Hidegkuti stadion - Kőbánya garázs előtt fordulós útvonal, de elfogadom, ha azt mondod, hogy nem kellett félszáz dühös embernek elmagyarázni a helyzetet az Orczy téren. :))
Az elmúlt 6 évben rengeteget vezettem a dél-pesti állománnyal. Nekem ne akard megmagyarázni, hogy mi történt, a MaCA-kkal is évekig voltam fővonalon, utána a VH CNG-kel is és az NJV kocsikkal is. Egyáltalán nem voltak kímélve. Az, hogy időközben átvett viszonylatokat a VT, kevesebb lett a kiadás (de leginkább magaspadlósokból, ugye...) stb. nem érdekes abban, amit írtam. Nem a jelen érdekes, ha 5 évig taxizol, vagy futárszolgálatozol egy autóval, majd megveszi egy nyugdíjas és átkerül kímélő üzemmódba, attól már az előző évek terhelése semmissé válik? És ezek ugye nem újként jöttek. Ezt írtam. Erre utaltam eddig is, nem igazán érdekel a most, kiiktatásban éppen mi van, mert nem ez határozza meg az állapotukat. A csuklósokra meg végképp igaz, amit írtam, most, a jelenben is.
Köszönöm, befogadtam a 212-essel kapcsolatos magyarázatokat, képes vagyok el is fogadni. Én csak annyit láttam (talán 12-15-ször vezettem csak a vonalon, tényleg nem szignifikáns a véleményem tehát), hogy _sokszor_úgy_véltem_, hogy gyorsabban be tudtam volna fordulni közvetlenül. De lehet, hogy tényleg csak az akkori hirtelen vélemény diktálta ezt nekem, és nincs így... ;-)
2008-ban azon a balos sávon indult be a 212-es, és ez után nem sokkal a csoportvezető vetette föl az indirektet, mert akkor végig lehet a buszsávban menni, és onnan kell csak lejobbozni a Győri út felé, illetve menetidőben is kedvezőbb, a balost nem lehet elérni, míg a Csörsz jelzése nagy biztossággal elérhető. Én egy-kétszer este, amikor már nem dugult az Alkotás, kipróbáltam azt a balost, de nagyon szűk, és majdnem egy teljes periódust kell várni a zöldre.
Minden sorod igaz. Amit én írtam csak annyi, hogy azt még megérteném, hogy nem kell mindenhova csak új busz. Ami csak csúcsidőben kell (hasznosul, magyarul a hét nagy részében bent állna a garázsban) arra felesleges új buszokat venni. Ezek lehettek volna használtak az Ikarusok felújítása helyett, erre tökéletesek lettek volna a használt beszerzések. Az, amire vásárolták ezeket, arra viszont egyértelműen nem alkalmasak, főleg nem hosszútávon.