Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 8 124125

Gyakorlatilag ugyanazt írtam,csak röviden.Meg hát én vezetem...

Előzmény: MCA-001 (124124)
MCA-001 Creative Commons License 2018.07.01 -4 0 124124

Lacus véleménye nem egészen fedi le ezt:(

 

Sajnos látványos.

Saját érdekünkben keressük a megoldás, egyre inkább úgy tűnik, hogy mechanikai beavatkozás kell de az lehetséges lesz érdemi vázmódosítás nélkül.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=148011859&t=9157561

Előzmény: Villámhetes (124119)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 1 124123

Budafok felé lehet menni, így a Kalotaszegnél tengelyben fordultál, azután Fehérvári -> jobbra Hengermalom* -> balra Szerémi -> balra Hauszmann -> jobbra Fehérvári és aztán tovább a Körtér felé? 

 

Igen,úgy.

 

Jelenleg a kereszteződés:Fehérvárin kifelé csak egyenesen,befelé csak jobbra,Etelén budafoki felé egyenesen és jobbra,Bikás park felé lezárva.

Előzmény: Lucky76 (124121)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.01 0 1 124122

Az Etele út Kelenföld vá. felől egyirányú a Fehérváriig, plusz ugye a Hengermalom úton a Duna felől csak az Aldiig tudsz bemenni (1-es végállomásának Duna felőli vége).

Előzmény: Lucky76 (124121)
Lucky76 Creative Commons License 2018.07.01 -1 0 124121

Ez most nincs előttem, de ott nőttem fel, érdekelnek az ilyen finomságok. :)

 

Az Etele / Fehérvári kereszteződés közúton most valamelyik irányban nem járható a villamosépítés miatt?

 

Budafok felé lehet menni, így a Kalotaszegnél tengelyben fordultál, azután Fehérvári -> jobbra Hengermalom* -> balra Szerémi -> balra Hauszmann -> jobbra Fehérvári és aztán tovább a Körtér felé? 

 

Fehérváritól a Duna felé Hengermalom, Kelenföldi pu. felé Etele, ha nem tévedek, ezért is kérdezek rá...:)

Előzmény: Villámhetes (124115)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 2 124120

Annak a 3-nak?Nem kellett:)

Előzmény: Lucky76 (124118)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 5 124119

Hát óvatosabban kell vele menni,még hullámzik,egy nagy előnye hogy nagyon szűken kanyarodik(pl. a Temesvár utcába a sávomból be tudtam fordulni),és a vészoldót elég sűrűn kell használni,a korlátozást túlzásba vitték.

Előzmény: attah (124117)
Lucky76 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 124118

Hát, ha tömegek akarnának vele végig utazni, éppen lehetne egy Orczy tér -> Kőbányai út -> Hungária körút (itt nincs balra fordulás, de a Mekit megkerülve megoldható, a 909-es is úgy szokta) -> Hidegkuti stadion - Kőbánya garázs előtt fordulós útvonal, de elfogadom, ha azt mondod, hogy nem kellett félszáz dühös embernek elmagyarázni a helyzetet az Orczy téren. :))

Előzmény: Villámhetes (124109)
attah Creative Commons License 2018.07.01 0 9 124117

Engem jobban érdekelne, hogy járművezetői szemmel milyen a PMP, főleg hullámzás, kanyarodás, letilt-leszabályoz-vészoldó használat stb. tekintetében.

Előzmény: Villámhetes (124109)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.01 0 1 124116

Helyből busszal baromi macerás, nem is nagyon tudod az Etele úttól pótolni. De remélhetőleg egy hét és vége ennek a szívásnak.

Előzmény: Villámhetes (124115)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 2 124115

Úgy van,Kalotaszegi tengelybe fordulással.Nagyon gáz most itt a közlekedés.

Előzmény: Törölt nick (124114)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.01 0 0 124114

Na merre? Etele - Szerémi - Hauszmann?

Előzmény: Villámhetes (124113)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 1 124113

Pedig melegszik...

Előzmény: Törölt nick (124112)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.01 0 0 124112

Na hogy? Gondolom nem a Hauszmann felé mentél.

Előzmény: Villámhetes (124109)
08-73 Creative Commons License 2018.07.01 -4 2 124111

Ennyi, ha csak nem akarják az utasokat elüldözni róla hétvégéken.

Előzmény: Törölt nick (124103)
g86 Creative Commons License 2018.07.01 0 1 124110

Annyit egyébként is szoktak. 

Előzmény: 18-09 (124101)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 3 124109

Amint leaszfaltozod a vágányokat a Salgótarjánin,megyek!:)

 

Első kép,47-es.Hogy lett megoldva a fordulás Etele/Fehérvárinál?

Előzmény: norbee601 (124107)
Bobeno23 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 124108

Bár Orczy tér van ráírva, a menetnek a Hidegkutinál van vége.

Előzmény: norbee601 (124107)
norbee601 Creative Commons License 2018.07.01 0 4 124107
De le kell pótolni végig, be kell állni a busszal a Barossba, onnan mehet haza a busz is :)
Előzmény: Villámhetes (124106)
Villámhetes Creative Commons License 2018.07.01 0 4 124106
Előzmény: 7705H (124105)
7705H Creative Commons License 2018.07.01 0 5 124105

24G viszonylatot is kell busszal pótolni? Azt hittem az csak garázsmenet.

Előzmény: Villámhetes (124104)
Villámhetes Creative Commons License 2018.06.30 0 29 124104

Mai:

Törölt nick Creative Commons License 2018.06.30 0 4 124103

A 114/213-ra továbbra is tartom, hogy nem kéne...

Előzmény: 18-09 (124101)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.06.30 0 6 124102

Az elmúlt 6 évben rengeteget vezettem a dél-pesti állománnyal. Nekem ne akard megmagyarázni, hogy mi történt, a MaCA-kkal is évekig voltam fővonalon, utána a VH CNG-kel is és az NJV kocsikkal is. Egyáltalán nem voltak kímélve. Az, hogy időközben átvett viszonylatokat a VT, kevesebb lett a kiadás (de leginkább magaspadlósokból, ugye...) stb. nem érdekes abban, amit írtam. Nem a jelen érdekes, ha 5 évig taxizol, vagy futárszolgálatozol egy autóval, majd megveszi egy nyugdíjas és átkerül kímélő üzemmódba, attól már az előző évek terhelése semmissé válik? És ezek ugye nem újként jöttek. Ezt írtam. Erre utaltam eddig is, nem igazán érdekel a most, kiiktatásban éppen mi van, mert nem ez határozza meg az állapotukat. A csuklósokra meg végképp igaz, amit írtam, most, a jelenben is.

Előzmény: Törölt nick (124093)
18-09 Creative Commons License 2018.06.30 -3 2 124101

Átlag 4 perceket szedtek össze. Volt aki többet is. 

Előzmény: lautnermark (124100)
lautnermark Creative Commons License 2018.06.30 -1 2 124100

68-as, első napi első ajtózásban miként teljesített?

John Howard Creative Commons License 2018.06.30 0 4 124099

Köszönöm, befogadtam a 212-essel kapcsolatos magyarázatokat, képes vagyok el is fogadni. Én csak annyit láttam (talán 12-15-ször vezettem csak a vonalon, tényleg nem szignifikáns a véleményem tehát), hogy _sokszor_úgy_véltem_, hogy gyorsabban be tudtam volna fordulni közvetlenül. De lehet, hogy tényleg csak az akkori hirtelen vélemény diktálta ezt nekem, és nincs így... ;-)

zsig Creative Commons License 2018.06.30 0 6 124098

2008-ban azon a balos sávon indult be a 212-es, és ez után nem sokkal a csoportvezető vetette föl az indirektet, mert akkor végig lehet a buszsávban menni, és onnan kell csak lejobbozni a Győri út felé, illetve menetidőben is kedvezőbb, a balost nem lehet elérni, míg a Csörsz jelzése nagy biztossággal elérhető. Én egy-kétszer este, amikor már nem dugult az Alkotás, kipróbáltam azt a balost, de nagyon szűk, és majdnem egy teljes periódust kell várni a zöldre. 

Előzmény: John Howard (124089)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.06.30 -1 4 124097

Minden sorod igaz. Amit én írtam csak annyi, hogy azt még megérteném, hogy nem kell mindenhova csak új busz. Ami csak csúcsidőben kell (hasznosul, magyarul a hét nagy részében bent állna a garázsban) arra felesleges új buszokat venni. Ezek lehettek volna használtak az Ikarusok felújítása helyett, erre tökéletesek lettek volna a használt beszerzések. Az, amire vásárolták ezeket, arra viszont egyértelműen nem alkalmasak, főleg nem hosszútávon.

Előzmény: Itoérambolafoci (124090)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.30 -2 2 124096

A nemzeti légitársaságok foglalkoznak repüléssel is, de alapvetően a politika más célra használja.

Előzmény: Törölt nick (124094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!