Keresés

Részletes keresés

norbee601 Creative Commons License 2018.10.16 -2 1 128508

5 darabnál ennek nincs értelme, abszolút értékben egy vagy kettőnek mindig lesz valamije, attól még nem szar.

Előzmény: Örök Kétkedő (128506)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.16 -1 0 128507

Jogsija sincs (fel van háborodva azon hogy jogsit reklámoznak a bkv-n)

Előzmény: trizs77 (128503)
Örök Kétkedő Creative Commons License 2018.10.16 0 2 128506

Biztos?

A múlt héten három olyan nap is volt, amikor az ötből kettő nem volt kiadható. Az bizony 60%-os rendelkezésre állás...

Előzmény: torqmatic (128500)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.16 -1 3 128505

Akkor a Volvo 7700A csuklós busszal gondolom én varázsló voltam, hogy végigmentem a vonalon. :D Lévén az a 280-asnál rosszabbul fordul.

Előzmény: etomcat (128501)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.16 0 3 128504

Az Ik-280-nak a 128-as felső végén, Virányosnál símán megfordultam.

 

 

 

Majd megkérdezem Villámhetes olvtársat, hogy menne e vagy nem, de nem biztos, hogy meg merném próbálni a felső megfordulást 7700A-val, 435-tel, vagy VanHool-lal?

 

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.10.16 0 5 128503

Tegnap a 95-ös buszon láttam IK280-ast, alig bírt át tekeredni a körforgalmon a Lengyel Templom és a Telefonközpont között.

 

------------------------------------------------------------

 

 

 

Mondták már többen Neked (én még nem) hogy ne igyál annyit !

 

Az Ikarus-280-as az egyik legjobban forduló busz Magyarországon.

Könnyebben fordul mint a szóló buszok legtöbbje.

 

A valóságban mit láttál ?

Előzmény: etomcat (128501)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.16 -1 9 128502

280-as

 

alig bír át tekeredni.

 

 

Neked aztán sok fogalmad van róla :D  A 280-as mindenhol elmegy. Mindenhol IS.

Előzmény: etomcat (128501)
etomcat Creative Commons License 2018.10.16 -15 0 128501

Van még lentebb a BKV-nál? Tegnap a 95-ös buszon láttam IK280-ast, alig bírt át tekeredni a körforgalmon a Lengyel Templom és a Telefonközpont között. Mi történt az alacsony padlós Solo buszokkal, elvitte a Leia hercegnő?

torqmatic Creative Commons License 2018.10.16 0 3 128500

Jól.

Előzmény: 7705H (128499)
7705H Creative Commons License 2018.10.16 0 0 128499

Az oslói MAN-okról alakult ki valami konkrét vélemény DP-n? Edig hogy muzsikálnak? Szervizehetőség stb...?

BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 128498
A BPO-136-ból múlthét hétfőn vették ki a sötétített ablakot a BPO-358-ba. Ilyen gyosan el is vitték volna?
Előzmény: Tofa (128496)
BPI-964 Creative Commons License 2018.10.16 -1 3 128497

Ma 44-esen adta be a kulcsot az egyik Volvo (MHK-923) már 7:18-kor (1 órát bírt), cserekocsit 05-67.

Előzmény: gorcher (128440)
Tofa Creative Commons License 2018.10.16 -1 2 128496

BPO-122,136,146, 603, 1283 -Fefében van.

0136, 1283 már szétvágva,  122,146, 603-még egyben

cinkotán van, de hamarosan fefében lesz még 0143, 0353, 1009,1058

gorcher Creative Commons License 2018.10.16 -1 1 128495

Ha megfigyeled, nem is kérdeztem ;)

 

Csak arra gondoltam, ha már visszatért közénk az, aki a legjobban tolta ennek az egésznek a szekerét, akkor mond valamit a szívügyéről. De úgy látszik már őt sem izgatja. Milyen meglepő...

 

Amit MCA linkelt, abból csak két sort:

A 36-os járat végállomásai viszonylag messzebb helyezkednek el a dél-pesti telephelytől, így ezen a vonalon a VT-ARRIVA Kft. Mercedes Conecto típusú autóbuszai közlekednek.

 

Innen még hiányzik egy mondat, hogy amúgy a csonka menetekről sosem hallottunk BKK-ilag, a 36-os Délpesti buszgarázs megállója pedig nem is az, mint aminek látszik. És érdekes, a 97E-ről szó sincs. Ha ott lehet, nálam 45-ösön is lehetne C2, a Bogáncs még közelebb is van. Lakik is itt egy önkori képviselő, megpróbálom felvenni vele a kontaktot. Biztos nem jár soha busszal, de hátha akar majd ezzel kampányolni. És valószínűleg napjainkban ez a fő vonalelosztási elv: melyik kerületnek mekkora az érdekérvényesítő képessége. De megértem, hogy ezt nem írják le, bár a kutyát nem izgatná itthon, ha azt is írnák, hogy mit érdekel az téged. Utasbarát elosztás, esélyegyenlőség, rezsimenetek racionális felhasználása. Ja, látszik...

Előzmény: D Carlos (128471)
g86 Creative Commons License 2018.10.16 0 1 128494

Én például azért mentem el mellette, mert akkora marhaság, mint ide a Harmat utca. Reagálni sem érdemes rá. 

Előzmény: timetable (128457)
Il Leone Creative Commons License 2018.10.15 -2 0 128493

Nézd, láthatóan sokan magukra vették a dolgot, és a már megint a BKV-t bántják következtetés esik le a többségnek.

 

Csak annyit tudok ígérni, hogy később pontosan kifejtem, hogy mire gondoltam, de most sajnos nincs rá időm.

 

 

Előzmény: Közlekedésguru (128485)
kerTTi Creative Commons License 2018.10.15 -1 1 128492

Mondtam! Nesze semmi fogd meg jól...

Előzmény: MCA-001 (128489)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.15 0 1 128491
Nem kötözködésképpen, de Pestszentlőrinc, MÁV-állomás annyira nincs messze a Dél-pesti garázstól. És jópár autó a 36-os vonalon vagy a Dél-pesti garázstól indul, vagy Pestszentlőrinc Máv-állomásról.
Előzmény: MCA-001 (128489)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 0 128490

Mp-s kocsit lassan 3 hónapja Óbuda is üzemeltet. Őket a közlemény kihagyta az Ikarusokat üzemeltető garázsok közül. 

Előzmény: MCA-001 (128489)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.15 0 3 128489

Megérkezett a válasz a kérdésre:

 

A BKK Zrt.-hez 2018. szeptember 21-én érkezett „Miért egyenetlenül 
kerülnek szétosztásra Budapest területén a pár éves és a lassan nagykorú 
buszok?” tárgyú adatigénylésére hivatkozva az alábbi választ adjuk.:

 

https://kimittud.atlatszo.hu/request/miert_egyenetlenul_kerulnek_szet#incoming-17230

 

 

Lehet rajta csámcsogni:)

Előzmény: MCA-001 (128419)
Humarci Creative Commons License 2018.10.15 0 2 128488

*****

van sapkád, dir egy pofon

nincs sapkád, dir a másik....

 

nagyon kényelmes szitu a bkk-nak, megy a kötbér bőven

 

meg a bkk csak azt nézi hol tud pénzt fogni bármi áron, utas se számít csak spórolni tudjon

kitűnő példa volt a 2VP nem léte, utazz 15/115 azt 6:30-tól jár csak... dilettáns barmok

Előzmény: Közlekedésguru (128485)
Humarci Creative Commons License 2018.10.15 0 1 128487

hát azért erre erősen kivi lennék, hogy pl a váztörés miatti xft költséget, meg az mp miatti kötbért megtéritik-e

erősen rózsaszín köd és idilli állapot, ami tuti nincs

 

pl a thökölyn az alvázt beszakító sínelemet, v. pl. a bartókon szarráment 435-k

Előzmény: vrobee (128484)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.10.15 0 5 128486

"Azokban a Divíziókban volt egy ideig jobb az idősebb állomány is, ahol megjelent vagy új, vagy használt flotta a régiek mellé. Ez itt nem történt meg."

 

Pontosabban miután a használtak elfutottak gond nélkül 2-3 évet, utána ide, nem igazán érkezett semmi. A csuklósok kivonására visszalettek téve Volvok, a gázosok problémáira pedig van 412-es. Hát, igen. Abszolút ugyanaz, mint az új kocsik jelentenének...

Előzmény: Közlekedésguru (128485)
Közlekedésguru Creative Commons License 2018.10.15 0 9 128485

Pontosan milyen esélyről beszélsz?

 

Amikor volt megrendelői kontroll? Egy olyan megrendelőtől aki azt se értette miért baj, ha hétvégén minden szóló? :D

Igen, átmenetileg volt egy jobb időszak, de vegyük már észre, hogy ezek a kocsik akkor jöttek frissítésként. Persze, hogy jobb volt, de azóta már mindegyik használt ment annyit, mintha új beszerzés lett volna, pont ez a bajom.

 

Hagyjuk már Dél-Pestet. Fiatal kocsi egy sincs, mégis mitől várjuk a csodát? Azokban a Divíziókban volt egy ideig jobb az idősebb állomány is, ahol megjelent vagy új, vagy használt flotta a régiek mellé. Ez itt nem történt meg. Egyik VH se lenne ekkora ramaty, ha nem 0-24-es állandó szolgálat lenne rájuk erőltetve, mintha 0 évesek lennének.

 

Na pont ez a bajom. 69-75% a kiadás egy 18 éves flottánál? Borzasztó, mi? Mégis ki, hol tanult? Mennyinek kellene legyen, 90-nek? De ne is legyen rájuk költve, mert nem éri meg. Akkor hogyan?

 

Attól, hogy te nem látod, vagy én nem látom, még mitől biztos? De ha nem történik velük semmi, akkor gondolom nincs hozzájuk az, ami kellene. A nincsből nehéz. Majd ha eldöntik, hogy rájuk költenek még egy valag pénzt és beszerzik amit kell, akkor lesz vélhetően kezdve velük valami.

 

Az egész honosítás baromság. Az is, hogy újak helyett használt hibridekre költöttek. De ennek mi köze a fentiekhez? A csukló problémák is azért vannak, mert 1. nem újak, 2. nem épp kis terhelést kapnak itt (utasmennyiség, utak állapota), szintén nem hiszem, hogy felróható.

Előzmény: Il Leone (128478)
vrobee Creative Commons License 2018.10.15 0 3 128484

Ami kimaradt, hogy a BKV-nak indokolt költség alapján megy a kifizetés, ami elvileg pont az, amit mondasz: elvileg is mindegy, hogy rosszútpótlék, vagy kiesettszélfogó-pótlék rovátkába írva fizetik ki a 85-ösön járó buszok magasabb karbantartási költségét, gyakorlatilag meg nyiván épp annyi lesz az idokolt, amit abban az évben a főváros a közlekedésre tud fordítani ill. a BKV ki tud alkudni...

Előzmény: vrobee (128483)
vrobee Creative Commons License 2018.10.15 0 4 128483

Ez a "kettős mérce" soha nem volt még titok sem, vagy ilyesmi, tök más a két szerződés jellege.

A BKV mint a város tulajdonában álló belső szolgáltató, teljesen más státuszban van, mint a többi. A külső szolgáltatók km. utáni díjat kapnak a megadott szolgáltatás után, x évre előre lefixált feltételek szerint, és minden más extra, amit legfeljebb kérni lehet tőle ellentételezésért. A BKV egyik szerepe pont az, hogy ezeket az egyebeket megcsinálja. De a BKV-nak nem is fogják 6-8 év után kiadni az útját, hogy vigye a buszait, ahova akarja, a budapesti buszközlekedés fix része (most nem emlékszem, garantált 50%?) az övé, a kötöttpályáról nem beszélve...

Előzmény: Fradista Utazó (128464)
Humarci Creative Commons License 2018.10.15 0 0 128482

hát ha ez igaz, az nagyon durva.

 

De az tény anno a vt több vonalat a rossz út, meg viszonyok miatt nem járt

Előzmény: timetable (128457)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.15 0 10 128481

LOV-ból 31 darab van, egyet már kidobtak. Azért a BKV-t sem kellene zsigerből utálni, azért kaphatna esélyt, mert ilyen állomány mellett ne csodálkozzunk, hogy itt tartanak. Jogos, hogy sok rossz lépés volt a részükről, ugyanakkor sok esetben (pl: takarítás) jobban teljesít, mint az OFF alválalkozó. Elég szánalmas, hogy az OFF C2-eseken a mocsok ragad össze-vissza, és évek óta felmosórongyot nem láttak. Ez a fajta hozzáállás is nagyon messze van a színvonalas közlekedéstől, hiába szolgáltatnak C2-esekkel (ezért ne szervezzenek ki, hogy tojnak a szolgáltatás ellenőrzésre). Mi a baj a new AG-kal? Nem kell a csuklót átalakítani, csak megerősíteni kell. De erről nehogy már a BKV tegyen, hogy olyan utakon szolgáltat, ahol rettentő nagy amortizáció éri a buszait. Hibridet, LOV-t értem, hogy miért kifogásolod, de nem értem a new AG-knál miért zavar, hogy a csuklót rendbe teszik. 

Előzmény: Il Leone (128478)
rm40 Creative Commons License 2018.10.15 -1 6 128480

OFF

És nem nem is a MÁV, sőt nem is START, hanem gyártó állította félre, hanem a Stadler, akinek az ekkor még a tulajdonát képezte.

De hát miért is lenne követelmény visszaolvasni a szaktopikot, a lényeg, hogy meggyőző erővel hirdessük a fake newst.

ON

Előzmény: FLR-700 (128474)
18-09 Creative Commons License 2018.10.15 0 0 128479

Köszi:)

Előzmény: zsig (128470)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!