A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A Thökölyn az alvázat beszakító sín is a BKV-é és a busz is. Ezzel még a biztosító sem foglalkozik, a sértett és az okozó azonos jogi személy.
A BKV indokolt költséggel működik, a VT km költségre, máshogy nem is nagyon tudnának a szerepüket tekintve. A VT-nek egyszerű a dolga, mert 8+2 évig tudja, mi fog történni, és a szerződés szerinti kötelességeit kötelező csak megcsinálni, plusz pénzt sem mindenért kaphat (pl. elsőajtózás), a többlet igényeket joga van elutasítani - de ők sem hülyék, azért sok ilyen-olyan igényt megcsináltak, megcsinálnak, Citarók ingyen szolgáltatási területen kívüli kiállásokkal, mert a polginak tetszettek az új buszok, stb.
A BKV-nak egyszerű a dolga, mert tudja, hogy a főváros / állam végtére is minden költséget megtérít, cserébe viszont csomó politikai igényt teljesítenie kell. Amúgy a BKV a fővárostól a havi üzemeltetési költséget 2010 óta rendben, fegyelmezetten megkapja (ez úgy pár milliárdocska / hónap). Van a BKV-val egy km alapú szerződés is, a Localós szerződés teljesítménykerete úgy kerülhetett át a BKV-hoz, hogy vállalta a cég, hogy olcsóbban gurítja a buszait, mint a VT. Nem volt nehéz: 1000 indokolt költséges és 50 db kilométerdíjas buszom esetén viszonylag egyszerű úgy intéznem a kimutatásokat, hogy kevés állóköltség jusson az 50 kilométerköltséges kocsira.
Amúgy tegnapi 7-es utasszámok délutánról, a Szent Gellért téren Ferenciek tere felé: 45, 55, 40, 60, 55, 18, 25 fő (735 férőhely, ~300 utas, kb. 40%). Ellenkező irányban: 40, 65, 14, 35, 55 (525 férőhely, 209 utas, kb. 40%).
Flóra? Szép, hogy a BKV egyik legpatentebb Volvojából, hogyan lett a legszakadtabb kohószökevény. A BKV karbantartás és üzemeltetés iskola példája. Jelige: hogyan tegyünk tönkre egy buszt minél hamarabb.
Igen, a baleset miatt van késés és terelés. A Futáron lekövetve úgy tűnik, nem minden Arrivás tájékozott a környéken. Az egyik pl. az Erzsébet körút - Nyomdász utca terelőútvonalról a Pesti útra visszatérve elfelejtett(?) befordulni a Sáránd utcába, ezért kiment az M0-s körforgalomig, onnan vissza és úgy a Sáránd utcába. A másik a Zrínyi utca - Nyomdász utca - Erzsébet körút - Kucorgó útvonalon megspórolta a rákoskerti kört.
Pedig most még nem is fejtette ki a dolog hátterét miszerint ezek a dolgok az Orbán-Trump-Gyapjas alakváltó gyíkemberek-chemtrail-embereket megmérgezni akaró autóslobbi miatt vannak :D
No fene, van még egy közlekedési fórum, ahonan még nem vagy kitiltva. Hogy van az, hogy téged mindig sérelem ér, akkor is Milánóba repülsz, akkor is ha BKV zol mindig csak neked van bajod, de neked aztán mindennel. Próbálj sok pénzt keresni, mert úgy tűnik a tomegkozlekedest nem neked találták ki.
Ne bántsd, amikor meglátom a nevét, én már látatlanban is tudom, hogy baromi jól fogok szórakozni a hozzászólásán, szóljon az bármiről. Ennyi tudálékos, modoros baromságot szerintem akarattal sem lehetne írni, ő meg kisujjból hozza, nagyon szórakoztató. És teljesen komolyan veszi magát :D
Már megint csak az ostoba kötekedés. Láthatólag fogalmad sincs az egészről.
1. Azért mert átrendszámoznak valamit nem kell vizsgáztatni a járművet. 2. Az egyedi rendszám 3 betű 3 szám ugyanannyiba kerül, ha meglévőt minősítenek azzá, mint ha külön vadászni kellene...