Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -4 2 128597

Ezt a képet bármelyik BKV buszon készíthetted volna. Nem csak buszon. Bármelyik közforgalmú BKV járművön.

Előzmény: vrobee (128596)
vrobee Creative Commons License 2018.10.18 0 4 128596

FJX-209

nem vagyok benne biztos, hogy a képek visszaadják a látványt, mindenesetre 2008-ban éreztem magam.

trizs77 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128595

kösz.

Előzmény: zsig (128594)
zsig Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128594

Nem, ezek a Gellért téren athaladó buszokon mérhető számok. Tehát a Rudas - Gellért megallóközben. 

Előzmény: trizs77 (128593)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128593

Amúgy tegnapi 7-es utasszámok délutánról, a Szent Gellért téren Ferenciek tere felé: 45, 55, 40, 60, 55, 18, 25 fő (735 férőhely, ~300 utas, kb. 40%).

 

 

-----------------------------------

 

Ezek az ott, abban a megállóban  felszálló utasok számai ?

Előzmény: zsig (128590)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128592

jóóó

Előzmény: zsig (128590)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -1 3 128591

"Annak ellenére sem, hogy a buszpark fiatalodik, és a villamoskocsik terén is egészen jó a helyzet."

Hehe. Jó vicc :D 

Előzmény: 08-73 (128586)
zsig Creative Commons License 2018.10.18 -2 7 128590

A Thökölyn az alvázat beszakító sín is a BKV-é és a busz is. Ezzel még a biztosító sem foglalkozik, a sértett és az okozó azonos jogi személy. 

 

A BKV indokolt költséggel működik, a VT km költségre, máshogy nem is nagyon tudnának a szerepüket tekintve. A VT-nek egyszerű a dolga, mert 8+2 évig tudja, mi fog történni, és a szerződés szerinti kötelességeit kötelező csak megcsinálni, plusz pénzt sem mindenért kaphat (pl. elsőajtózás), a többlet igényeket joga van elutasítani - de ők sem hülyék, azért sok ilyen-olyan igényt megcsináltak, megcsinálnak, Citarók ingyen szolgáltatási területen kívüli kiállásokkal, mert a polginak tetszettek az új buszok, stb.

 

A BKV-nak egyszerű a dolga, mert tudja, hogy a főváros / állam végtére is minden költséget megtérít, cserébe viszont csomó politikai igényt teljesítenie kell. Amúgy a BKV a fővárostól a havi üzemeltetési költséget 2010 óta rendben, fegyelmezetten megkapja (ez úgy pár milliárdocska / hónap). Van a BKV-val egy km alapú szerződés is, a Localós szerződés teljesítménykerete úgy kerülhetett át a BKV-hoz, hogy vállalta a cég, hogy olcsóbban gurítja a buszait, mint a VT. Nem volt nehéz: 1000 indokolt költséges és 50 db kilométerdíjas buszom esetén viszonylag egyszerű úgy intéznem a kimutatásokat, hogy kevés állóköltség jusson az 50 kilométerköltséges kocsira. 

 

Amúgy tegnapi 7-es utasszámok délutánról, a Szent Gellért téren Ferenciek tere felé: 45, 55, 40, 60, 55, 18, 25 fő (735 férőhely, ~300 utas, kb. 40%). Ellenkező irányban: 40, 65, 14, 35, 55 (525 férőhely, 209 utas, kb. 40%).

 

 

Előzmény: Humarci (128487)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128589

Reig vótt, tan ígaz se vótt!

Előzmény: norbee601 (128588)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.18 -1 5 128588
Rég volt már mikor még Flóra volt és valakinek a barátnője a 86-oson..
Előzmény: g86 (128585)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -3 6 128587

Flóra? Szép, hogy a BKV egyik legpatentebb Volvojából, hogyan lett a legszakadtabb kohószökevény. A BKV karbantartás és üzemeltetés iskola példája. Jelige: hogyan tegyünk tönkre egy buszt minél hamarabb.

Előzmény: g86 (128585)
08-73 Creative Commons License 2018.10.18 -1 1 128586
g86 Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128585

A 911-gyel én is találkoztam tegnap, kb. 15-tel csorgott el mellettem. Általa értelmet nyert az ócska járművekre aggatott "kávédaráló" kifejezés. 

Előzmény: Törölt nick (128557)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.18 -1 0 128584

Gondolom a BPI-205 rendszámot akarják valamiért, azért lett neki új.

Előzmény: Alexander Pistoletov (128572)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128583

Jé, valóban. :)

Előzmény: Peto (128581)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128582

84E-n 94E-n meg egy MYK Volános hibrid helyett meg MUM-643 zötyögött.

Előzmény: Peto (128576)
Peto Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128581

Akkor kimaradna a Nyomdász utcai megálló is, így csak az Olcsva utca és a Nyomdok utca.

Előzmény: Fenyőfatalp (128580)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128580

Hm. A Csongrád utca-Szigetcsép utca nem lenne járható út nekik? Bár nagyobb kerülő, mint az Erzsébet-Nyomdász, az tény.

Előzmény: Peto (128579)
Peto Creative Commons License 2018.10.18 0 2 128579

Igen, a baleset miatt van késés és terelés. A Futáron lekövetve úgy tűnik, nem minden Arrivás tájékozott a környéken. Az egyik pl. az Erzsébet körút - Nyomdász utca terelőútvonalról a Pesti útra visszatérve elfelejtett(?) befordulni a Sáránd utcába, ezért kiment az M0-s körforgalomig, onnan vissza és úgy a Sáránd utcába. A másik a Zrínyi utca - Nyomdász utca - Erzsébet körút - Kucorgó útvonalon megspórolta a rákoskerti kört.

Előzmény: BX 59-76 (128577)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.18 -1 1 128578

Pedig most még nem is fejtette ki a dolog hátterét miszerint ezek a dolgok az Orbán-Trump-Gyapjas alakváltó gyíkemberek-chemtrail-embereket megmérgezni akaró autóslobbi miatt vannak :D

Előzmény: Törölt nick (128574)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128577
Gondolom a Pest úti baleset miatt sűrít/pótol.
Előzmény: Peto (128576)
Peto Creative Commons License 2018.10.18 -1 1 128576

LOV-878 a 97E-n.

08-73 Creative Commons License 2018.10.18 -2 2 128575

NCZ-539 átment Cinkotára.

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.17 0 9 128574

No fene, van még egy közlekedési fórum, ahonan még nem vagy kitiltva. Hogy van az, hogy téged mindig sérelem ér, akkor is Milánóba repülsz, akkor is ha BKV zol mindig csak neked van bajod, de neked aztán mindennel. Próbálj sok pénzt keresni, mert úgy tűnik a tomegkozlekedest nem neked találták ki. 

Előzmény: etomcat (128550)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.10.17 0 0 128573

Elvileg nem egyediek, hanem kértek.

Előzmény: norbee601 (128569)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.10.17 0 0 128572

Minek kellene esetünkben egy új rendszámot egyedivé minősíteni?

Előzmény: Törölt nick (128568)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.17 0 11 128571

Ne bántsd, amikor meglátom a nevét, én már látatlanban is tudom, hogy baromi jól fogok szórakozni a hozzászólásán, szóljon az bármiről. Ennyi tudálékos, modoros baromságot szerintem akarattal sem lehetne írni, ő meg kisujjból hozza, nagyon szórakoztató. És teljesen komolyan veszi magát :D

Előzmény: trizs77 (128555)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.17 0 0 128570

Ráadásul céges szinten ez a pár ezer forint luf@sz, főleg, hogy sok esetben 100 milliók meg milliárdok mennek el értelmetlen hülyeségekre...

Előzmény: Törölt nick (128568)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.17 -1 1 128569

Eleve az összes BPI és BPO egyedi nem?

Előzmény: Alexander Pistoletov (128566)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.17 -2 3 128568

Már megint csak az ostoba kötekedés. Láthatólag fogalmad sincs az egészről.

1. Azért mert átrendszámoznak valamit nem kell vizsgáztatni a járművet.
2. Az egyedi rendszám 3 betű 3 szám ugyanannyiba kerül, ha meglévőt minősítenek azzá, mint ha külön vadászni kellene...

Előzmény: Alexander Pistoletov (128566)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!