Keresés

Részletes keresés

tompi03 Creative Commons License 2018.10.18 0 4 128619

A PKN buszon tegnap utaztam. Eléggé idegesen állt meg mindig. Mintha csúszna az utolsó fél méterig aztán "betonfal" stílussal befogtak a fékek. Ez minden megállónál és lámpánál eljátszotta.

Előzmény: Törölt nick (128606)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.18 0 2 128618

Hegyalja->Jagelló busz->közút->busz->Hegyalja.

 

Majd a térfigyelő kamerák felvételei kimondják az "ítéletet".

Előzmény: timetable (128617)
timetable Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128617

A lámpaciklusok itt hogyan követik egymást? Lehetséges hogy valamelyikük úgy gondolta hogy "átér a narancssárgán"...?

Előzmény: Alexander Pistoletov (128615)
gepida09 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128616

A szolo conectoba knorr vagy webco fék van??? 

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128615

Én inkább arra gondolok, hogy a helyismeret hiányából adódó kezdeti túlzott óvatosságból átlendült az a belső inga a másik végpontba...

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (128604)
tdm.friend Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128614
Előzmény: Törölt nick (128613)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -4 0 128613

Én már nem tudom mivan. A különböző hírportálok alapján 2 busz, meg 3 busz ütközött. Az egyik portál egy utcával arrébb írja, 3-as karambolt, mint a másik a 2-est... előbbit átvette még pár újság. Az egyik cikknél nincs sérült, a másiknál 3, harmadiknál 4... egyik helyen mentő, rendőr, tűzoltó értesítve, életveszély.... na most akkor mivan?????????????????????????????????????????????

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (128612)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128612

:DDDDD

 

Bocs, de kicsit csalóka a kép, 3 kocsi ott nem fér el egymás mellett. NCA-457 és PKN-606 a két áldozat, plusz a 4 sérült.

Előzmény: Törölt nick (128611)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -5 0 128611
Előzmény: Törölt nick (128608)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -3 0 128610

Ránézésre okádék kocsi, rendszeresen utazom vele....

Előzmény: g86 (128609)
g86 Creative Commons License 2018.10.18 0 4 128609

Egy difi/hídhajtómű hibából még nem kell messzemenő következtetést levonni az egész busz állapotáról. 

Előzmény: Törölt nick (128587)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128608

Murphy... gyakorlatilag 2 új kocsit sikerült hazavágni....

Előzmény: Törölt nick (128606)
gorcher Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128607

Ilyenről szó sincs!

Előzmény: gepida09 (128603)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128606

Egy mezei Facebook user a hitelesség forrása: "Állítólag eggyik busznak elromlott a fékje!"

https://www.facebook.com/bendeguz.leopold/posts/1745743398867802?__tn__=C-R

Előzmény: norbee601 (128605)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.18 -1 0 128605
miből feltetelezel fekhibat?
Előzmény: gepida09 (128603)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128604

Vagy erre hivatkozik a BKV-s sofőr. Aztán majd kivizsgálják, hogy igaz-e, és a bűnöst megbüntetik.

Előzmény: gepida09 (128603)
gepida09 Creative Commons License 2018.10.18 -3 0 128603

Műszakilag cinkota a legjobb garázs és fékhibás conectot adnak ki forgalomba!!! ???? 

kristoof Creative Commons License 2018.10.18 0 1 128602

Háát itt elég egyértelmű, hogy a PKN, volt a hunyó... :-(

Előzmény: 08-73 (128601)
08-73 Creative Commons License 2018.10.18 -2 1 128601

PKN-606 és az off NCA-457.

Előzmény: rm40 (128599)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128600

De az előzmény (#128572) nem erre vonatkozott.

Egyébként BPI-280.

Előzmény: norbee601 (128584)
rm40 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128599
vrobee Creative Commons License 2018.10.18 0 2 128598

Ez így ebben a formában nem igaz. Némelyik busz elég mocskos, de ez mindent vitt azok közül, amit az utóbbi időkben láttam. Mondom, lehet, hogy a képen nem jön át - de ott a rendszám.

Előzmény: Törölt nick (128597)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -4 2 128597

Ezt a képet bármelyik BKV buszon készíthetted volna. Nem csak buszon. Bármelyik közforgalmú BKV járművön.

Előzmény: vrobee (128596)
vrobee Creative Commons License 2018.10.18 0 4 128596

FJX-209

nem vagyok benne biztos, hogy a képek visszaadják a látványt, mindenesetre 2008-ban éreztem magam.

trizs77 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128595

kösz.

Előzmény: zsig (128594)
zsig Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128594

Nem, ezek a Gellért téren athaladó buszokon mérhető számok. Tehát a Rudas - Gellért megallóközben. 

Előzmény: trizs77 (128593)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128593

Amúgy tegnapi 7-es utasszámok délutánról, a Szent Gellért téren Ferenciek tere felé: 45, 55, 40, 60, 55, 18, 25 fő (735 férőhely, ~300 utas, kb. 40%).

 

 

-----------------------------------

 

Ezek az ott, abban a megállóban  felszálló utasok számai ?

Előzmény: zsig (128590)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.18 0 0 128592

jóóó

Előzmény: zsig (128590)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.18 -1 3 128591

"Annak ellenére sem, hogy a buszpark fiatalodik, és a villamoskocsik terén is egészen jó a helyzet."

Hehe. Jó vicc :D 

Előzmény: 08-73 (128586)
zsig Creative Commons License 2018.10.18 -2 7 128590

A Thökölyn az alvázat beszakító sín is a BKV-é és a busz is. Ezzel még a biztosító sem foglalkozik, a sértett és az okozó azonos jogi személy. 

 

A BKV indokolt költséggel működik, a VT km költségre, máshogy nem is nagyon tudnának a szerepüket tekintve. A VT-nek egyszerű a dolga, mert 8+2 évig tudja, mi fog történni, és a szerződés szerinti kötelességeit kötelező csak megcsinálni, plusz pénzt sem mindenért kaphat (pl. elsőajtózás), a többlet igényeket joga van elutasítani - de ők sem hülyék, azért sok ilyen-olyan igényt megcsináltak, megcsinálnak, Citarók ingyen szolgáltatási területen kívüli kiállásokkal, mert a polginak tetszettek az új buszok, stb.

 

A BKV-nak egyszerű a dolga, mert tudja, hogy a főváros / állam végtére is minden költséget megtérít, cserébe viszont csomó politikai igényt teljesítenie kell. Amúgy a BKV a fővárostól a havi üzemeltetési költséget 2010 óta rendben, fegyelmezetten megkapja (ez úgy pár milliárdocska / hónap). Van a BKV-val egy km alapú szerződés is, a Localós szerződés teljesítménykerete úgy kerülhetett át a BKV-hoz, hogy vállalta a cég, hogy olcsóbban gurítja a buszait, mint a VT. Nem volt nehéz: 1000 indokolt költséges és 50 db kilométerdíjas buszom esetén viszonylag egyszerű úgy intéznem a kimutatásokat, hogy kevés állóköltség jusson az 50 kilométerköltséges kocsira. 

 

Amúgy tegnapi 7-es utasszámok délutánról, a Szent Gellért téren Ferenciek tere felé: 45, 55, 40, 60, 55, 18, 25 fő (735 férőhely, ~300 utas, kb. 40%). Ellenkező irányban: 40, 65, 14, 35, 55 (525 férőhely, 209 utas, kb. 40%).

 

 

Előzmény: Humarci (128487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!