Keresés

Részletes keresés

7705H Creative Commons License 2018.10.24 0 4 128750

Lehet így jobban bírják ezeket a tükörsima utakat.

Előzmény: kristoof (128748)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.24 0 2 128749

Esős, taknyos időben mindig megemelik a jv-ők. Miért? Talán összeköpi saját magát? Nem tudom. Még a legelső ARC-nál probléma volt ez, saját tükrét összeköpködte a busz esőben.

Előzmény: kristoof (128748)
kristoof Creative Commons License 2018.10.24 -2 0 128748

Miért közlekedik az összes PDZ kiemelve? Úgy lengenek ezek is, mint a PMP-k.

hory004 Creative Commons License 2018.10.24 0 0 128747

Ebben nem igazán értünk egyet, viszont nem offolnék tovább, esetleg kifejthetnéd bővebben "nálunk".

Annyiban igaz, hogy eleinte valóban percekben mérhető volt a különbség a 345G-hez képest.

Előzmény: MCA-001 (128743)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.24 0 0 128746

Az nem teljesen rajtam múlik:)

Előzmény: torqmatic (128745)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.24 0 0 128745

Hogy-hogy nem a Modulóval? :P

Előzmény: Villámhetes (128744)
Villámhetes Creative Commons License 2018.10.23 0 17 128744

Tegnap:

MCA-001 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 128743

OFF

 

Szerintem nem koszosabbak a buszok mint Pesten.

Szemét van rajtuk, de az a tisztelt utazóközönség érdeme.

Az nem ugyanaz mint a pesti több éve gyűlő kosz a tömegközlekedési járműveken.

 

Nem tudom mit lehet várni attól a "gazdától" aki a végállomáson az ablakon dobálja ki a papír zsebkendőt?

 

A Citadellek utastere viszont nagyon kezd szétesni.

 

Econell City-t csak kívülről láttam, de a lepattogzó festék nem sok jóval kecsegtet:(

 

ON

 

Ami viszont megszokhatatlan az a 3 ajtós városi busz.

Lehet, hogy azoknak jó akik keresztül akarják utazni a várost, de az utasok többségének csak problémát okoz.

 

Ha Lacus be akarja váltani az ígéretét és vennének 3 ajtós csuklósokat Budapestre előtte javasolok nekik pár napos pécsi tanulmányutat.

Előzmény: hory004 (128742)
hory004 Creative Commons License 2018.10.23 0 0 128742

off:

rossz= drága, koszos, nem jön időben, ritkán jár (bazzeg a város széli utolsó előtti utcába sehol se megy fél óránál sűrűbb járat) nincs klíma*, ez utóbbi jogos, meg talán az, hogy szűkebb, mint a C12.

Karbantartás itt sincs, a 7700-asoknál felesleges is igazán, végtelen tartalék áll rendelkezésre, ennek ellenére foglalkoznak velük, van motorcserés kocsi is. Kiesés inkább az ajtók visszanyílása miatt (nincs fotocella) ha a sofőr megunja, hogy 5 perceket késnek be miatta, vagy törések miatt. Amire pénzt kell ölni, az a csuklósok, a 7700A-k többnyire hétvégén is ki vannak rugdosva, ráadásul idegeneknek, mert a két C19 és a 3 genfi átlagba még mindig közelebb áll a 2-höz, mint a 3-hoz, és a 7900A-k is törnek, meg a folyamatos hajtás miatt kezdenek nyűgösek lenni, az egyikben komplett vezérlést kellett cserélni, mert a telephely kapuján nem volt hajlandó kimenni. (mondjuk mellette egy darabig más se :D )

 

a pestiekkel összehasonlítva talán az a legnagyobb különbség, hogy gazdás kocsik vannak, akik osztottak, és 0-24-ben kint vannak azokat más többnyire nem is viszi ki, így lehet törődni is velük.

Két részes fordában is van 300 km fölötti, 270-280 körül is bőven.

*van 2db, öregebb, máshol is szolgált kocsi, azokban van klíma, viszont olyan lassú az ajtórendszer, hogy nem szeretik kihozni őket.

Előzmény: BX 59-76 (128693)
7705H Creative Commons License 2018.10.23 0 2 128741

Gondolom akkor engedelyezo sincs bennuk. Igy nem gond.

Előzmény: gorcher (128740)
gorcher Creative Commons License 2018.10.23 0 0 128740

Az csak engem lep meg, hogy a szóló hibridekre nincs külső ajtónyitó gomb felszerelve? Legalábbis a két darab ma elkapott kétajtósból mindkettő ilyen (643 és 648).

Közlekedésguru Creative Commons License 2018.10.23 0 0 128739

Nem nyúltak bele.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (128734)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.23 -1 1 128738

Lett is, az más kérdés, hogy milyen. Mindenesetre a helyközi Reform néhány héten belül bemutatkozik, de ez már itt tényleg off lesz.

Előzmény: vrobee (128736)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.23 -1 0 128737

A típusbizonyítvány megszerzését, illetve kiterjesztését hozta fel a főkonstruktőr érvként, én meg hiszek neki, mert a több évtizedes szakmában töltött munkásságát elismerem, gondolom továbbra is tudja, hogy mit csinál.

Mivel lett volna egyébként jobb nektek, ha a helyközi változatot mutatják be elsőnek? Gondolom arra meg az lett volna az aduász, hogy az is felesleges, hiszen ott van a Credo...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (128735)
vrobee Creative Commons License 2018.10.23 0 8 128736

ja, meg az is le lett írva sokszor, sok helyen, hogy Modulóból lesz 6,7,9 meg 200m hosszú, dízel, elektromos, troli, meg talán vízmotoros is...:)

Előzmény: torqmatic (128733)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2018.10.23 0 4 128735

Stratégiai okokból bemutatni a termékpaletta legértelmetlenebb darabját teljesen logikus ám...

Előzmény: torqmatic (128733)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2018.10.23 0 2 128734

A LOVok ajtórendszere nem olyan rossz azért. Sőt...

(Kivéve ha a felújításokkor belenyúltak.)

Előzmény: BX 59-76 (128695)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.22 0 2 128733

Pedig már az elejétől fogva le lett írva sokszor, sok helyen, hogy lesz kétajtós LE helyközi, sőt normál padlós, amolyan C56/E95 féle intercity busz is, de ezek mellett majd sok minden más is. Stratégiai okokból lett a 3 ajtós LE lesz az első bemutatott típus, de nem ez lesz az egyetlen.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (128727)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.22 0 5 128732
A Volánbusz csuklós Volvo 7905AH tulajdonosa. Ők azt adnak ki éjszakába ami van.
A szóló Hybrid buszok pedig BKV-sok és tsszesen egyszer volt 1 db kiadva a 908-as viszonylatra.

De ha már Hybrid. PHG-640. Ma reggel Rákoskeresztúr, vkp es Köki között minden megálló és piros lámoa esetében üzemszerűen leállította a rendszer a motort és elektromos hajtással indult el minden alkalommal.
Szóval megfelelő karbantartással még akár jó is lehet ez a típus.

Amúgy szerintem nem bíznak meg szóló Hybridekben, azért nem mehet éjszakába.
Előzmény: norbee601 (128729)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.22 -2 0 128731
A tulajdonos írta ki az oldalára. 😃

https://www.bkv.hu/hu/jarmuveink/autobusz/volvo_7000a
Előzmény: Dante001 (128721)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 128730

Azért vannak ott is összeszerelési fokozatok.

Lásd. PKD Modulók.

Előzmény: kristoof (128725)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.22 0 2 128729
Főleg hogy a csuklós hibrid rendszeres a 956-on.
Előzmény: 7705H (128728)
7705H Creative Commons License 2018.10.22 0 0 128728

Visszatérve, Hybri Volvo miért nem mehet éjszakába?

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.10.22 -1 5 128727

Ezt nem értettem már én se az elejétől fogva: Miért 3 ajtós a kocsi? Ez eléggé egy rétegigény, amire inkább vesznek LF kocsit, mert még a Localók sem voltak igazán jók. A volánoknak ellenben el lehetne adni 2-3 ezer db kétajtós LE kocsit semmi perc alatt. Ez is a NER keze lenne?

Előzmény: 49-es villamos (128726)
49-es villamos Creative Commons License 2018.10.22 -3 1 128726

A Reform buszok nem 100%-ban LF alacsonypadlósok. Ez a baj velük. Gyártsanak inkább midibuszt, az még jól is jönne a BKV-nak, de szólókból az impozáns megjelenés ellenére sem kellene Budapestnek. Pláne a hátsó szűk ajtó lépcsővel nem túl szerencsés. Az Aabenraat idézi kissé.

 

OFF

Inkább gyártsanak elővárosi buszt, a Volánnak kell így is az új busz. 

A Credo pedig elkezdhetne az eddigi szólós sikereiből egy csuklóst kifejleszteni (megtehette volna már eddig is rég), és akkor kis túlzással a piacot felosztva egyik a szólót másik a csuklóst gyárthatná...

 

ON

Előzmény: kristoof (128723)
kristoof Creative Commons License 2018.10.22 0 2 128725

Csak az a baj, hogy a Conecto nem járóképes alvázra épül, ugyanis önhordó. Tehát valószínűleg egy székek nélküli busz érkezne, amibe az MOLITK szerelné be az üléseket. Ahogy a Rába-Volvo hibrid buszainál is volt.

Előzmény: trizs77 (128724)
trizs77 Creative Commons License 2018.10.22 -5 4 128724

Conectókat végszerelne az ITK.

Rába-Volvo sztori újratöltve.

 

-------------------------------------

 

Nem egészen.

Nagyon nem.

 

Szerintem nagy különbség van abban ha odamegyek az autódhoz és ráragasztok egy matricát (ezt csinálták Győrben)

 

vagy

 

küldesz egy járóképes alvázat és onnan nekem kell alkatrészekből felépítenem az autódat.

 

kristoof Creative Commons License 2018.10.22 -1 0 128723

Conectókat végszerelne az ITK. Rába-Volvo sztori újratöltve. De legalább lehetne a BKV-nak új "magyar" busza:

 

http://iho.hu/hir/mercedesekkel-fejleszt-debrecen-181021

norbee601 Creative Commons License 2018.10.22 0 0 128722
Ha benne van a hazai tipusbizonyitvanyban az az utaster lehet, ha nincs benne akkor nem lehet. Ennyi.
Előzmény: MCA-001 (128720)
Dante001 Creative Commons License 2018.10.22 0 1 128721

Ez nem tudom honnan jött, de a váltó nevében is benne van hogy 5 sebes a váltó, hiszen ZF 5 HP 602 C a neve.

Előzmény: BX 59-76 (128679)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!