Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.10.29 0 28 128871

Úgy bírtuk ki, hogy amikor csak IK-260 és Ik-280 járt Budapesten, minden második utas, estére meghalt a magas padló miatt.

 

A legtöbb halott a babakocsit a buszra felemelő kismamák között volt.

Ez az ország létszámcsökkenésének valódi oka.

 

 

 

 

Előzmény: torqmatic (128870)
torqmatic Creative Commons License 2018.10.29 0 11 128870

Jaja. Én nem is értem, hogy 3-4 évvel ezelőtt hogy bírtunk abban a sötét középkorban élni, amikor még jóval több magaspadlós Ikarus járt a városban...

Előzmény: kamionoszoli (128869)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.10.29 -2 25 128869

Várjál,kitalálom...a 2 lépcső zavar az ikarusban,de 4 emeletes panelban lift nélkül....a 7700 volvokon bezzeg milyen kényelmes a szivacs nélküli fapad...

Előzmény: gorex (128867)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128868
Azt én írtambe, de hogy felújításra, vagy javításra, azt nem tudom. Azért gyanítom, hogy felújításra, mert elviekben a garázs mindent tud javítani a csuklós Volvokon. De Volvo Hungária által lett már felújítva BKV-s Volvo?
Előzmény: Unatkozó rendszergazda (128866)
gorex Creative Commons License 2018.10.29 -34 6 128867

Amíg a BKV-nak van állományban mp járműve,

addig bármikor jöhet mp, ap helyett. 

Tehát h kiszervezés lesz, és remélem, hogy lesz, akkor végre kitakaritják ezt a sok szemét mp hulladékot.

Ma is fájós lábbal alig bírtam felmászni a retkes ikaruszra, amin ráadásul ritka kényelmetlen kék műbőr ülések voltak és persze ap számban jött. 

Mondjuk az egész flotta 90%-a csereérett, szóval ez a beszerzés is kb. nesze semmi fogd meg jól. Amúgy műszakilag és kinézetre is a lovak macák az alja. 

(jöhetnek a mínuszok) 

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128866

A rendszámosban két napja azt írták, hogy felújításra ment be.

Előzmény: BX 59-76 (128864)
18-09 Creative Commons License 2018.10.29 0 4 128865

Remélem nem volt szándék, de szerencsére a wroclawi Volvók roncstelepen végzik :) Meg jó pár gdyniai használtan beszerzett CitaroG... pedig a BKV tuti látott volna még ezekben is potenciált! :D 

BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.29 0 1 128864
Az FLR-701. De hogy mi miatt van ott, azt passzolom.
Előzmény: 7705H (128859)
kamionoszoli Creative Commons License 2018.10.29 0 3 128863

Futómú,légrugó meg millió egyéb dolog...

Előzmény: norbee601 (128861)
Il Leone Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128862

Ez miért annyira érdekes? Inkább elszomorító, hogy évtizedek óta ugyanaz megy, semmi változás, és nem csak ebben a szegmensben, hanem mindenhol máshol is. :(

Előzmény: nemeza (128844)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128861

CNG, facelift-ekből mi jó a bkv-s dízelekbe?   A tartályok nyilván, a Van Hoolokhoz, azon kívül?

Előzmény: kristoof (128860)
kristoof Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128860

Kelenföldön sincsenek donor Volvók... vagy várjáá!

Előzmény: rm40 (128855)
7705H Creative Commons License 2018.10.29 0 1 128859

Mi védi a betont?

Előzmény: BX 59-76 (128858)
BX 59-76 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128858
A Volvo Hungária felújítással is foglalkozik?
Ugyanis október 3.-a óta a Cinkotai Volvo telepen védi a betont az esőtől.
kamionoszoli Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128857

Eszgé majd addigra kifejleszti az antigravitációs hajtóművet,beépitjük a 200asokba és lebegni fognak miközben még áramot is termelnek az akkorra már piacvezető modulo kerekes villanydoboznak,amik eddig is igen szépen teljesitenek a kávénál.

Előzmény: MCA-001 (128856)
MCA-001 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128856

Majd az Ikarusszal mi is megmutatjuk a világnak hogyan is kell elektromos buszt gyártani...

Előzmény: Zahnrad (128854)
rm40 Creative Commons License 2018.10.29 -4 0 128855

> És hogy bizonyítsam: a többi garázsban nem kell donor, mert mindenkinek van alkatrészraktára

 

Óbuda nem "többi garázs"?

Előzmény: gorcher (128852)
Zahnrad Creative Commons License 2018.10.29 0 3 128854

Ja, pontosítsunk: 41 buszra van aláírt megrendelése Kolozsvárnak, ebből leszállítottak 11-et. Még 12 kocsi év végéig megérkezik, az már 23, a következő 18 kocsi pedig 2019 közepéig érkezik.

 

https://www.busworld.org/articles/detail/4062/romanian-cluj-napoca-biggest-customer-of-solaris-electric-buses

 

Ezen kívül Szucsáva terve 30+15-öt beszerezni: https://www.romania-insider.com/suceava-electric-buses-may-2018/, Bukarest pedig 100-at.

 

És ezt meg is csinálják, nekünk 180 dízel csuklós sem ment...

Előzmény: Alexander Pistoletov (128847)
Irisbus Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128853

Szigorúan a fővárosok tömegközlekedésének témájában, annak bizonyos területén igen.

Előzmény: Dr.V.ker. (128846)
gorcher Creative Commons License 2018.10.29 -2 6 128852

Elnyomás? Szó sincs róla. Csak ti vagytok egyenlőre többségben, akik semmit nem hajlandóak elismerni és mindent támadásnak vesznek. Ebből jön az a hangulat, ami átütött a neked címzett hsz-emen. Ja, meg az is irritál, hogy mindig csak a személyeskedés megy részedről (persze, ebben én sem vagyok már makulátlan, de hát te akartad), a hsz lényegi részére megint nincs válasz és korábban is csak a mellébeszélés volt. Szóval ha hülyének nézel, ne várj tiszteletet. De nem baj, az a lényeg, hogy higgyetek, a többi nem számít ;)

 

És hogy bizonyítsam: a többi garázsban nem kell donor, mert mindenkinek van alkatrészraktára, csak szegény délpestnek nincs. Ja, ezért áll Cinkotán 3 donor genfi, 2-2 darab 412, 415 és 435, meg a hibrid. De nincs donor máshol. Puszi a félretájékoztatásnak uraim ;)

Előzmény: nemeza (128823)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.29 0 0 128851

Nem tudom mennyire pánikkeltő inkább, vagy tényleges az állapot, mindenesetre hátha így közvetlenebbül (hamarabb) eljut, akihez kéne: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/38023/a-puc-204-rendszamu-buszon-az-utasterbe-jut-a-kipufogogaz

tirdi Creative Commons License 2018.10.28 0 1 128850

A 11-35 volt. Szerencsére mostanság szinte gyakori, két héten belül ez legalább a harmadik, nemrég volt a 05-51 és a 11-72 is.

Előzmény: norbee601 (128849)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.28 0 4 128849

Péntek este volt egy 435 a 133E-n nem tudok rendszámot mondani sajna :) Valamikor mindennapos volt Tétényben, most azért elég ritka :D

Törölt nick Creative Commons License 2018.10.28 -3 3 128848

Mindenki örül, hogy a mai nap ilyet tudtak produkálni. Legyen is így a jövőben, csak eddig a PDZ-k nem nagyon remekeltek. Főleg, hogy volt olyan hónap, amikor 830 hetekig nem volt kiadva, vagy mindig lerohadt napközben. Hétköznap is a legtöbb kétrészes számra van kiadva, és hétvégén sokszor néhány darab került kiadásra.

 

Egy adott napból nem érdemes messze menő következtetéseket levonni, miközben hónapokig nem alakult fényesen a kiadásuk. Kívánom legyen így, hogy a 8-ból minimum 6 kocsi mindig legyen fixen kint estig PDZ-ből, ha már ennyi pénzt költöttünk rájuk. Ez egy hosszabb tendencia lesz, ami igazolni fogja, hogy valóban jó-e/rossz-e a rendelkezésre állásuk. Egy adott nap az lényegében nem mérvadó. 

Előzmény: norbee601 (128822)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2018.10.28 -2 8 128847

Pontosítsunk: több használható elektromos busz.

Csak Kolozsvár 11 elektromos Solarist szedett össze az idén. Itt írom alá látatlanban, hogy sokkal többre viszik, mint a húsz egérkamionunk.

Előzmény: kristoof (128842)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2018.10.28 0 0 128846

Azt nem tudom, de akkor bezzeg ország lesz?

Előzmény: kristoof (128842)
norbee601 Creative Commons License 2018.10.28 -5 6 128845
Az elektromos busz meg vagy egy evtizedig egy semmire sem használható fos lesz, egy dizelbusz generáció meg pont kiszolgál addig.


Előzmény: kristoof (128842)
nemeza Creative Commons License 2018.10.28 -3 1 128844

Engem ez is jobban erdekel, mint hogy hany donor buszt vett a bkv, szóval köszi 😉

Előzmény: kristoof (128843)
kristoof Creative Commons License 2018.10.28 -2 8 128843

"@Zahnrad: ok, hogy belekeseredtetek sokan, meg is értem. Attól még szerintem érdekel talán pár embert mi volt a szöveg - ha van róla nyilvános anyag, vagy egy kicsit több konkrétum és van kedvetek leírni, örömmel olvasnám. (pl. végighallgattam pár Busexpos előadást is) Sajnálom, hogy itt tart a magyar autóbuszgyártás - ahol..

Remélem az omniB* szerkesztősége és támogatói köre egyébként örömmel látja, hogy megritkultak a hozzászólásaim, ne aggódjatok, nem miattatok van ;)"

 

Had válaszoljak én. Hidd el két mondatot sem ér az egész. Mindenki elmondta azt amit áprilisban hallottunk Zsámbékon és kész! :) A BKV-nál szuper minden, sokat fejlődtek, de vannak problémák. Az ITK általánosságban beszélt az új, egyelőre nem működő, közlekedési rendszeréről. A Kravtex jövőre hatalmasat fejlődik, csinálnak 13 méteres Inovellt, vagy mit. A Currus pedig elmagyarázta, hogy mit csinálnak, meg miért találták ki ezt a belső modulos buszt. Ennyi... 

 

Mindenki jópofizik, mindenkivel, aztán a háta mögött legszívesebben a másik hátába szúrná a kést... tipikus magyarosch hozzáállás. Persze közben semmire sincs pénz, de az összes megjelent vendég sokmilliós autóval érkezett a helyre... méregették egymás pöcsét, ahogy az ilyenkor lenni szokott... undorító volt az egész rendezvény... :-(

Előzmény: nemeza (128820)
kristoof Creative Commons License 2018.10.28 -6 7 128842

Nem kéne idehozni a 888-ról a kommentek stílusát!

 

Inkább cáfold meg a mondanivalót! Nem igaz, hogy több elektromos busz lesz ez év végén Romániában, mint nálunk?

Előzmény: Dr.V.ker. (128840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!