Keresés

Részletes keresés

torqmatic Creative Commons License 2025.10.14 -2 8 169161

Értelmetlen, izzadtságszagú magyarázkodás... Az elmúlt 13 évben több tucat használt Citaro állt forgalomba - akkor is, amikor új buszok jöttek - nem zavart senkit, most se zavarna, mégis megy a para. Használt, 12 méteres ugyanabból a típusból jöhetett még néhány héttel ezelőtt is, de 10,5 méteres nem, na ez teljesen nonszensz.

Előzmény: Alexander Pistoletov (169157)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.14 0 3 169160

A villamosost magunknak csináltuk.

Az Arrivásra fizetett a biztosító, Budapesten készült.

Nyíradonyba a tipikusan 3-4 milliós javítás kategória megy amikor a B híd vázkörnyezete van kirohadva.

Előzmény: torqmatic (169156)
MMM-135 Creative Commons License 2025.10.14 0 7 169159

NJV-178 megjelent a futárban AO HZ-844-ként.

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.13 0 5 169158

Pontosan ezért nem kellene megállni a nagy örömmel fogadott 65 után, hanem bedurrantani még ezt a hármat valami másik három roncs helyére.

Előzmény: torqmatic (169153)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.13 0 4 169157

Ok, csak ez más lapra tartozik.

Nem az a téma, hogy mondjuk négy hónappal ezelőtt lecserélhetjük-e a kohószökevényt erre vagy ne, hanem az, hogy most, 2025 októberében a kohószökevényt erre cseréljük-e le éppen, vagy arra, ami vadonatúj, éppen most érkezett, és amiért már pengetjük a pénzt.

Talán e két dolog között különbséget tenni sem lehet annyira bonyolult.

Előzmény: torqmatic (169154)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.13 -1 2 169156

Mondjuk amelyikbe belerongyolt a villamos a Kolosy téren, vagy a csuklós, amibe az arrivás Conecto durrant bele Újpalotán, de az ilyen extrém esetektől eltekintve is jónéhány megfordult már pl Nyíradonyban... Ha az Ikarus 200-asoknál az "újjáépítés" a vázjavítgatás szinonimájaként vonult be a köztudatba, akkor engedtessék meg, hogy más típusok esetén is használjam ezt a szót.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169155)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.13 0 1 169155

Melyik citaro lett ujjáèpítve?

Előzmény: torqmatic (169154)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.13 -2 2 169154

Mondjuk ahhoz se kellene zseninek lenni, hogy sokkal jobban megérte volna forgalomba állítani őket, mint az ilyen összetört meg kigyulladt ősöreg Citarókat újjáépíteni, de hát úgy tűnik, hogy ez a gondolatmenet itt már túl bonyolult vagy legalábbis a különféle cikkektől, blogbejegyzésektől, kommentektől való paranoia felülírja a józan észt...

Előzmény: Alexander Pistoletov (169150)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.13 0 4 169153

Bőven lenne mit lecserélni és attól, hogy másfél méterrel rövidebb, az nem minősül új típusnak...

Előzmény: Jim1987 (169152)
Jim1987 Creative Commons License 2025.10.13 -4 0 169152

amúgy a 3 használttal mi értelme foglalkozni, így, hogy jönnek az új buszok?

 

ha 10-20-30 jönne ugyanabból a típusból használtan, azt megérteném

Dr.V.ker. Creative Commons License 2025.10.13 0 12 169151

Bizony, bár rendes fényekkel nem sikerült elkapnom, de valami azért lett róla:

 

 

 

Előzmény: HarunBp (169148)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.13 -2 1 169150

Nem is kell részletezni. Nem kell zseninek lenni ahhoz, hogy belássa az ember, hogy miért magasabb prioritású érvényes szerződéses új kocsik beállításával foglalkozni, mint levegőben lógó használtakkal.

De hosszú távon mindenképpen érdemes valamit kezdeni velük, és abban is érdemes gondolkodni, hogy lehetnének-e vésztartalékok a kiadáshoz, ha csúszik majd az újak átadása.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169149)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.13 -1 7 169149

Nem kötöttünk a 3 kocsira szerződést és nem fizettünk értúk.

A legkevésbé sem zárom ki, hogy fogjuk őket bérelni.

Szánt szándékkal és itt nem részeltezendő okokból a 65 kocsi beállása megelőzi ezek beállását.

Előzmény: nemeza (169146)
HarunBp Creative Commons License 2025.10.13 0 1 169148

Most éppen a 15-öst járja be.

Előzmény: Zsombor 22 (169130)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.13 0 4 169147

Na az konkrétan bűn lenne.

Előzmény: nemeza (169146)
nemeza Creative Commons License 2025.10.13 0 0 169146

Holnaptól utasforgalomban, vagy még tart a képzés?

A régebbi 3 kocsi akkor 0km es kuka?

Előzmény: Alexander Pistoletov (169144)
Caladee Creative Commons License 2025.10.13 0 5 169145

PJZ-072 (Mercedes Sprinter City 65, Homm) a cinkotai garázsban áll teljes harci díszben.

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.13 0 1 169144

Induló listának az AO FL-194, 195, 196, 197, 201, 202 helytálló lehet?

Angyal Károly Creative Commons License 2025.10.13 0 2 169143

Amikor az autómentes napon láttam a gépet, akkor feltűnt a fülke hátfalának a jobb oldalán egy fekete sín (profil), én arra gondolok, hogy az is a fülke előkészítésének része lehet.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169142)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.13 0 10 169142

egyik sem, fain lezárást kapott, kvázi gyárit

Előzmény: torqmatic (169141)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.12 0 2 169141

A fülke nyitott maradt vagy a Conectós tákolmányt kapta meg vagy...? Nem látszik a képeken.

Előzmény: Zsombor 22 (169130)
BX 59-76 Creative Commons License 2025.10.11 0 4 169140

Sajnos a hídáttétel miatt ilyen lomhák. Ugyanez volt a genfieknél is...

Ha nem lenne korlátozva, 130-140 körül simán mennének.

A váltón is lehetne csiszolni, de sajnos az összes ZF-es alatt hidat kéne cserélni.

 

Előzmény: nemeza (169139)
nemeza Creative Commons License 2025.10.11 0 3 169139

Ez nem csak váltóprogram kérdése? Az MFW-k egy része is holland járgány.

Előzmény: neodd (169138)
neodd Creative Commons License 2025.10.11 0 3 169138

Sajnos a kevés síkvidéki budai vonalon is nagyon gyengék, főleg, ha esetleg klímázni is kell. És nem mindegyik ilyen, annak ellenére, hogy mindegyik ugyan onnan származik, ergó ez bug és nem fícsör. 

Előzmény: riezaK (169137)
riezaK Creative Commons License 2025.10.11 0 3 169137

de ezeket bele sem veszem (annak ellenére, hogy ezek is távol állnak a hibátlantól, van köztük nem egy harmatgyenge

 

síkvidéki holland váltóáttételezésük van, nem annyira szeretik a budai hegyeket. 

Előzmény: neodd (169129)
18-09 Creative Commons License 2025.10.11 0 0 169136

Reggel van két kocsi ami itt kezd, aztán 277-esbe szerel át. 

Előzmény: megaliner (169135)
megaliner Creative Commons License 2025.10.11 0 1 169135

174

Viszont nagyon kedvenc vonalad lehet, nem először hozod fel, hogy vezetnéd.

 

--------------------

 

Nem tudom átszerelős e ma már vagy sem.

 

Kb. 10 éve (?) egy ismerős 50+ évesen kezdett új karrierbe.

Előtte folyami hajós volt.

S ott kezdett.

Kimentem hozzá párszor.

Tetszett.

 

Előzmény: gorcher (169133)
18-09 Creative Commons License 2025.10.11 0 0 169134

A 15-ös lesz. 

Előzmény: megaliner (169131)
gorcher Creative Commons License 2025.10.11 0 0 169133

Cinkotára C2k nem jön, itt csak a BKV Volvóit vonják össze a hattyúdalukra. Úgy év végéig, januárig. Úgyhogy a 174-es biztos nem. Viszont nagyon kedvenc vonalad lehet, nem először hozod fel, hogy vezetnéd.

Előzmény: megaliner (169131)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.10.10 0 0 169132

Azt hiszem örültek volna neki az utasok ha inkább már őket viszi. Bár ma kétségtelenül jobb volt a helyzet, mint szerdán.

Előzmény: Zsombor 22 (169130)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!