Keresés

Részletes keresés

megaliner Creative Commons License 2025.10.15 0 2 169191

Máshogy van.

 

Az IKARUS EAG a gyár egy részlege volt ami később önállósult.

1001 szállal kötődött a gyárhoz.

 

A később ál IKARUSOK pedig csak név bitorlók.

 

Semmi közük az IKARUS-hoz csak megvették-megszerezték- homályos módon hozzájuk került az IKARUS név és csak azzal a céllal, hogy így-úgy össze eszkábált buszaikat az IKARUS nevét felhasználva könnyebben adhassák el a piacon.

 

 

Előzmény: riezaK (169188)
Zsolt223 Creative Commons License 2025.10.14 0 0 169190

Üdv! 

.

Kelenföldtől mely vonalak fognak Óbudára kerülni? Úgy hallottam, hogy a 178/216, 128/129, 39, 102. Ezek valós információk?

18-09 Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169189

Rövidülését a 223E Kálvinig hosszabbítása hozza, hozhatja.

 

Amivel akár 2 kocsi is "nyerhető". Viszont a folyosói visszhangok szerint decemberre csúszik a 223E... 

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169183)
riezaK Creative Commons License 2025.10.14 -3 0 169188

ezzel a logikával az EAG sem Ikarus. 

Előzmény: prOBIgy95 (169174)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.10.14 -2 0 169187

Arriva szerintem ahogy most is mindig csak hétvégén volt rajta az etetős számban.

Előzmény: torqmatic (169185)
nemeza Creative Commons License 2025.10.14 0 2 169186

A Kínában gyártott eIkarusok annyira (se), mint az Agónia..

Előzmény: Dr.V.ker. (169172)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169185

Azon a vonalon mondjuk elég sűrűn változik a felhozatal: korábban is volt már Kőbányás, Kelenföldes, Óbudás, sőt arrivás is, hétvégente pedig Cinkotás...

Előzmény: 08-73 (169182)
08-73 Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169184

"(átmenetileg Kf adja)"

 

Na, akkor ki is derült a pontos igazság. :)

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169181)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.14 0 3 169183

Nem kerül a 15-ös Óbra.

Rövidülését a 223E Kálvinig hosszabbítása hozza, hozhatja.

Előzmény: neodd (169179)
08-73 Creative Commons License 2025.10.14 0 0 169182

Pletyi, vagy sem, de attól még bőven Óbuda van a legközelebb a 121-hez. A 15 sztem marad Kelenföldnél, Óbudának épp elég lesz a most C1-eses vonalaira- már ahová tervezve van K-, meg a 121-re kiadnia, ha utóbbira tényleg megy majd onnan is. 

A 15-ösön kívül meg a többi pesti Citaro K-s vonal Délpesté lesz. 

Előzmény: neodd (169179)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.14 0 8 169181

194, 196, 202 állományba kerúlt, holnap délután kis ünnepség keretében állnak be a 121-esen (átmenetileg Kf adja), a 27-esen csút vagy péntek indulnak.

Dr.V.ker. Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169180

Jogos, nekem így is oké, csak arra utaltam, hogy ez a mostani talán komolyabb próbálkozás, mint a MABI volt. De a lényeg a lényeg, azt számoljuk Ikarusnak, ami a 2007-ben megszűnt cég terméke volt, így meg a megaliner által írt 2026-os búcsúztató is optimista, simán lehet abból már 2025 a C2K-kkal. 

Előzmény: prOBIgy95 (169174)
neodd Creative Commons License 2025.10.14 -1 0 169179

Ez megint egy kicsit olyasmi tartózkodói pletyinek tűnik, mint az, amit néhány Kelenföldes kolléga hallott a diszpécserektől, hogy októbertől a 15-öst Óbuda adja. Ez sem így tűnik. 

Előzmény: 08-73 (169178)
08-73 Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169178

Most még. Az első példányokat Kelenföldről fogják kiadni, Karácsony posztjában is látszott, hogy ott készült a kép.

Előzmény: neodd (169176)
neodd Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169177

JVP szerint is Kelenföld adja holnaptól. 

Előzmény: 08-73 (169175)
neodd Creative Commons License 2025.10.14 -1 0 169176

Egyelőre egy darab Citaro K sincs Óbudán, úgyhogy ez nem így tűnik. 

Előzmény: 08-73 (169175)
08-73 Creative Commons License 2025.10.14 -1 0 169175

Kőbányán nem lesz Citaro K, szóval ismét óbudás lesz a 121.

Előzmény: abauj (169173)
prOBIgy95 Creative Commons License 2025.10.14 0 5 169174

Szerintem ha az ARC-/Modulo alapú Ikarust nem tekintjük Ikarusnak, akkor a CRRC alapút se tekintsük annak, utóbbinál sincs több hozzáadott érték a márkanévnél...

A klasszik Ikarus, amit búcsúztatni készülünk 2007-ben szűnt meg, a fenti logika alapján a későbbi gyártmányok már csak a márkanevet használják

Előzmény: Dr.V.ker. (169172)
abauj Creative Commons License 2025.10.14 0 5 169173

Nos, úgy néz ki, hogy a 121-esen kezdenek a citarok. Lesz Kőbányán is, vagy visszakerül sok év után a vonal Óbudához. 

Dr.V.ker. Creative Commons License 2025.10.14 0 0 169172

Az nem igazi Ikarus, nem gondolnám, hogy annak kellene számolni. Egy fokkal izgalmasabb kérdés lenne - de ez csak feltételes mód -, ha elektromos Ikarus közlekedne a BKV-nál, azt esetleg bele lehetne számolni, bár ebben sem vagyok biztos. 

Előzmény: morgó mh. (169171)
morgó mh. Creative Commons License 2025.10.14 -3 3 169171

Ott vannak még a Modulo-Ikarusok.

Előzmény: megaliner (169170)
megaliner Creative Commons License 2025.10.14 0 4 169170

Hát ha 2026 lesz a budapesti IKARUSOK vége akkor = 2026-1949 = 77 év után búcsúznak az IKARUS autóbuszok a fővárosi tömeg/közösségi közlekedéstől.

 

Előzmény: Dr.V.ker. (169169)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2025.10.14 0 2 169169

Jogos, a 412-esek kivonásáról sok szó esett, de az E91 is érdekes. Kíváncsi vagyok, végülis melyik lesz az utolsó Ikarus, bár nem lepne meg az sem, ha a két típus egyszerre fejezi be a pályafutását Budapesten. Akárhogy is, elég komoly mérföldkő, nem marad többé Ikarus a buszos ágazatban a BKV-nál, ez történelmi esemény lesz. 

Előzmény: timetable (169168)
timetable Creative Commons License 2025.10.14 0 4 169168

Engem jobban érdekel az, hogy a maximidik bármi tervszerűséggel állnak-e be sorrendben az egyes vonalakra: jó lenne még "midizni" egyet pl. a 27-esen, meg nyilván érdekes lehet az is, meddig futnak még az E91-esek...

Előzmény: Dr.V.ker. (169167)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2025.10.14 0 4 169167

Nekem amúgy az is gyanús, hogy tegnap a 68-ason, ma a 217-esen van kint az összes maradék 412-es. Nem hivatalos búcsú szaga van ennek, remélem holnap a 95-ösön folytatódik a turné. :D

Előzmény: Alexander Pistoletov (169166)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.14 0 1 169166

Reggeli 415-szpotting: 14-15 és 71-56 kombója Csepelen, gyermekszállítás közben.

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2025.10.14 0 0 169165

Persze, teljesen felesleges emiatt parázni, faszság az egész.

Nem is értem, minek kellett ebbe bármilyen politikai szálat belekeverni már a topik keretein belül is.

 

Abból viszont remekül lehetne politikát csinálni, ha valamelyik kiszolgált romhalmaz útközben szétesik vagy kigyullad.

Előzmény: torqmatic (169161)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2025.10.14 0 6 169164

Semmikép nem semmi amikor az egész garázsnak van egy hónapra 80 milliója gunistúl, takarításostúl, mindenestül.

A GNX egy adminisztratív hülyeség, igyekszünk kiegyenesîteni.

Előzmény: torqmatic (169163)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.14 -4 0 169163

Most akkor megint ott tartunk, hogy a 3-4 millió forint az a semmi kategória? :D

Ha ennyire nem számít a pénz, akkor miért nem lehetett odaadni a GNX-339-et a DKV-nak egy megbeszélt összegért, miért kell licitáltatni?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (169160)
torqmatic Creative Commons License 2025.10.14 0 8 169162

És ki mondta, hogy meg kell állni? Max azon megy a vita, hogy nem a 65 után, hanem ELŐTTE kellett volna, ha már úgyis készen állnak a bevetésre hónapok óta.

Előzmény: Alexander Pistoletov (169158)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!