Keresés

Részletes keresés

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.08.26 0 5 165461

Az egy helyben szabad ég alatt rohasztás mindenhol megteszi hatását.

Előzmény: 08-73 (165459)
Villámhetes Creative Commons License 2024.08.25 0 2 165460

+ 1915-ös elektromos/benzolos replika

1921-es osztrák elektromos emeletes replika

1928-as Ganz/BARt-os replika,stb...

Előzmény: LSU 106 (165456)
08-73 Creative Commons License 2024.08.25 0 1 165459

"Amúgy a 01-00 vállalhatatlan állapotban van már sajnos."

 

És azt hogy sikerült, amikor alig volt utcán az utóbbi években?

Előzmény: gumikrumpli74 (165454)
trizs77 Creative Commons License 2024.08.25 -1 5 165458

Ha a lottó ötöst megnyerem 1 db ma még hiányzó felújítását/megépítését én fizetem.............:-))

 

 

Előzmény: LSU 106 (165456)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2024.08.25 0 6 165457

Szerintem sem múzeum a BKV!

1) De egy kicsit ezt a szerepet az elmúlt években mégis magára vállalta (például olyan buszok felújításával, amik kevésbbé voltak részesei a BKV történetének - Ik 55, 293) Szerintem ezt helyesen tette, főleg azért, mert az elmúlt évekig ezt a BKV-n kívül nagyon nem csinálta más!

2) Azért nem az n+1 260-as eltételét kérdeztem, hanem egy olyan buszról, amit már egyszer kifejezetten "nosztalgia céllal" - a BPO-583-hoz hasonlóan és nagyjából egyidőben -  a gyártáskori arculatához hasonló állapotba hozták rendbe (ráadásul ZF váltós, eltér a másik háromtól). A kocsi rendezvényeken időről-időre fel-fel bukkan, ezért gondoltam, hogy valami terv mégiscsak van vele... 

 

 

Előzmény: gumikrumpli74 (165454)
LSU 106 Creative Commons License 2024.08.25 -12 4 165456

Lehet már leírtam, de szerintem így kéne kinéznie a BKV buszos nosztalgiaállományának:

 

Agora

FAÜ-csuklós
Ik 60

Ik 180

Ik 211

Ik 260

- .00

- bármely sima 260.45/.46

- ezüstnyíl

- JNG-724

Ik 263

Ik 280

- .00

- bármely 280.49

- 7-173

- ezüstnyíl

Ik 282 (jó lenne, de honnan)

Ik 284

Ik 405

-sima

-ex. DUH

Ik 412 (akkor lesz fontos, ha a maradék párat leselejtezik)

Ik415

-elsőszériás 

-újabb

Ik 435

Ik 556

Ik 620

MÁVAG TR5

MCA

MHK

Háború előtti bármilyen csőrös

 

Persze csak a világ minden pénzéből...

 

A közeljövőben:

Ik E91

Volvo 7700A

Citaro C1

Gázos Van Hool

LOV

Előzmény: banatig (165455)
banatig Creative Commons License 2024.08.25 -10 2 165455

Én nem mertem volna így leírni, de igazad van. Lehet, kapom én is a mínuszokat, de nem érdekel.

Szép volt és jó volt amikor még csak kétszázasok voltak üzemben, de elmúlt. A típusból három nsztalgiakocsi bőven elég, nem beszélve a magánkézben lévő példányokról.

Előzmény: gumikrumpli74 (165454)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2024.08.25 -16 2 165454

Van már 3 darab 260-as, felesleges egy negyedik. A BKV nem múzeum. Amúgy a 01-00 vállalhatatlan állapotban van már sajnos.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (165453)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2024.08.25 0 5 165453

Illetve van-e szándék arra, hogy a 01-00-ből utasszállításra alkalmas nosztalgia járművet csináljanak? Jó lenne...

Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2024.08.25 0 0 165452

Akkor ezek szerint csak azokat az Ikarusokat járatják aR158-asaon, amelyek a Libegők éjszakáján kint voltak.... Vajon a hátralévő 3 (?) alkalmon várható más busz is (01-47, 06-71, 14-15)?

Előzmény: HBweb hu (165451)
HBweb hu Creative Commons License 2024.08.25 0 1 165451

MZE-415.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (165450)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2024.08.25 0 0 165450

Ma az R158-ason mi van kint?

torqmatic Creative Commons License 2024.08.24 0 2 165449

Felesleges a feltételes mód, mert bőven van ezekre jelentkező, még válogatni is lehet(ne)...

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (165447)
Törölt nick Creative Commons License 2024.08.24 -6 0 165448

Ahogyan írtam a téma részemről lezárva mert egyre inkább OFF a téma.

Csak egy ironikus részletet ragadtál ki a hozzászólásomból, légy oly kedves és olvass vissza, valamint értelmezd a hozzászólásokat!

Szíves megértésed köszönöm!

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (165447)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.08.24 0 4 165447

Szerintem minden garázsban lehetne találni több járművezetőt is aki szívesen menne bármikor bármennyit Ikarussal sokkal inkább eltűrve a "mániás hülyegyerekeket", mint az állítólagos átlagutast, akinek nem érthető a kiírt végállomás még úgy se, hogy br is mondja négyszer a hangos is, hogy mi a helyzet.

Előzmény: Törölt nick (165417)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2024.08.23 0 0 165446

Utóbbi, bár kettő még nem vizsgázott le.

Előzmény: BX 59-76 (165444)
neodd Creative Commons License 2024.08.23 0 1 165445

Hát, ha ezek után, hogy ide beírtad megjavítják, én is itt fogom ezentúl jelezni minden alkalommal, ha klíma nélküli kocsival dolgozom, mert a műszaki könyvbe beírva érdekes módon nem nagyon sikerül megcsinálni, annak ellenére sem, hogy a garázskapuban is szinte mindig rögzítik esténként, hogy mi volt a klímával aznap. :P 

Előzmény: abauj (165440)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.08.23 0 3 165444

Ezek nyárra ki lettek vonva, vagy nem úgy alakult a Citarok beállítása - ahogy el lett tervezve?

Előzmény: gumikrumpli74 (165443)
gumikrumpli74 Creative Commons License 2024.08.23 0 4 165443

Hétfőtől LOV-877 és 878 ismét forgalmi állományban.

SKR Ádám Creative Commons License 2024.08.23 0 0 165442

SGY-989 negyedik ajtajánál nem ég a leszállás-visszajelző. Mivel a monitor sem jelzi a leszállási szándékot, rengetegen tétováztak, hogy jó-e a gomb:D Köszi, ha javítják a kollégák:)

morgó mh. Creative Commons License 2024.08.23 0 0 165441

Ezt ki várja el? Amennyire én látom, a jellemző inkább az, hogy 8-10 (max 15) évesen jönnek a használt buszok, és húsz-egynéhány éves korukra szép fokozatosan mennek a levesbe.

Előzmény: riezaK (165439)
abauj Creative Commons License 2024.08.23 0 0 165440

SRN-170-en a klíma szinte 0 hatásfokú, tegnap a 169-es testvérén hibátlanul működött.

riezaK Creative Commons License 2024.08.23 -1 0 165439

20 éves busztól elvárjuk, hogy húzza ki még egy új busz élettartamát.... 

Előzmény: torqmatic (165436)
MIHI Creative Commons License 2024.08.22 0 0 165438
Előzmény: 08-73 (165437)
08-73 Creative Commons License 2024.08.22 0 1 165437

Már szinte el is felejtődött a SIE... Mikor volt utoljára kiadva?

Előzmény: gumikrumpli74 (165428)
torqmatic Creative Commons License 2024.08.22 0 15 165436

Nem, a BKV-nál eltöltött 3,5 év számít rövidnek...

Pont az ilyeneknél kellene elgondolkodni, hogy a vásárlás, honosítás, javítás, pótlás ilyen rövid távon megéri-e? Mert élek a gyanúperrel, hogy ez így drágább móka, mint a zsír új busz.

Előzmény: HBweb hu (165434)
négyszázas Creative Commons License 2024.08.22 -4 5 165435

Igen, tekintve, hogy az MFW-k 68%-a 20 dolgos év után is állományban van.

Előzmény: HBweb hu (165434)
HBweb hu Creative Commons License 2024.08.22 -1 1 165434

18 dolgos év rövid életnek számít?

http://hbweb.hu/jarmu/bkv_v7700_cim.htm

Előzmény: négyszázas (165433)
négyszázas Creative Commons License 2024.08.22 -2 2 165433

Miért volt ilyen rövid életű ez, meg az RKM? 

Előzmény: gumikrumpli74 (165428)
tirisztoros szaggató Creative Commons License 2024.08.22 0 8 165432

"Rendszeres utazója vagyok a 80-ason a GVM-nek, de semmi érdekeset, rendkívülit nem szoktam tapasztalni.

Szeptembertől majd nagyon figyelek, mire gondolhatsz"

 

A titok abban rejlik, jogy a 80-ason csak elso reszben vannak GVM-ek, viszont a 75-oson delutan is van kint. Igy ertelemszeruen suli utan ott tobzodnak azon az egy kocsin a szerenyebb ertelmi kepesseguek is. Szeptembertol viszont lesz a 80-ason is du. GVM, illetve a 75-os helyett a 77-esen lesz egy beugro.

Előzmény: Nbbarcs (165407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!