Keresés

Részletes keresés

négyszázas Creative Commons License 2024.03.18 0 1 164262

Vanhool felkészül.

Előzmény: R.C. center (164261)
R.C. center Creative Commons License 2024.03.18 0 0 164261

A nyplcvanas években volt 260-asból épült csacsi is is bőven.

Előzmény: négyszázas (164260)
négyszázas Creative Commons License 2024.03.18 -1 0 164260

Mi az 5%?

Előzmény: BX 59-76 (164259)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.03.18 0 2 164259

Kizárt dolog. A BPI-748 a csacsi a mai napig. Amúgy az esetek 95%-ban csuklós 280-asokból szokták a csacsit kialakítani. 

Előzmény: 0010011 (164245)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.18 0 0 164258

riezaK, HBweb hu

 

Köszönöm szépen mindkettőtöknek.

Előzmény: HBweb hu (164240)
Portwest Creative Commons License 2024.03.17 0 1 164257

Kelenföld: BPI-813-at váltja lassan BPO-850.

Előzmény: HBweb hu (164244)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2024.03.17 0 1 164256

Óbuda: BPO-869

Előzmény: HBweb hu (164244)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.03.17 0 4 164255

"egy ház ott 5 millió" nagyon rég volt már, ennyiért bontandó vályog kb. Másrészt arra felé is ugyanannyiba kerül (vagy még drágább pl. a helyi Coopban...) a tej, kenyér, párizsi, paradicsom! Sajnos abben a mindig is rendkívül alul értékelt vármegyében (meg máshol is) kb. annyi a fizetés, amennyiért még találnak embert a munkára. Mondjuk így nem is lesz probléma a későbbi "hatalmas" nyugdíjak kifizetésével sem. :-(

Előzmény: bz79 (164254)
bz79 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 164254

Volánnál az alap kezdő órabér mindenhol ugyanannyi,még a kék volánon is.Területenként más kiegészítések jönnek rá,mert ugye Nórádpusztab.sznádon mások az árak,egy ház ott 5 millió,pesten meg győrben 55.És igen,a legmagasabb kiegészítések roppant meglepően a kék volánbuszon,és a bp/pest megyei telephelyeken vannak,utána meg nyugat felé.

Előzmény: 0010011 (164251)
hamzsabusz Creative Commons License 2024.03.17 0 0 164253

Ráadásul itt hivatalosan, teljesen bejelentve, törvényileg fizetett szabadság napokkal megvan ennyi! Pesti régióban is sok helyen megvan a 4-5e nettóban, csak hát a bejelentett bruttóval és a még pluszban fizetendő munkáltatói járulékkal van probléma. A szabadság is sok helyen csak papíron létezik, a valóságban már kevésbé. :-( És sokan már csak úgy 50+ év körül kezdenek rádöbbenni, hogy így baj lesz...

Előzmény: torqmatic (164248)
0010011 Creative Commons License 2024.03.17 -5 1 164252

Jobb lenne ha az anyagiakon túl egyéb megbecsültsége is lenne a buszsofőrnek igaz.Sokan le lesz..jak a sofőrt, pedig nélküle nem megy a busz, még nem önvezető buszok vannak.Én se mindig köszönök, vagy elől szallok fel a buszra,de átlagban becsülöm a buszsofőröket.Van aki sajnos dohányzik menet közben is, nem takarít, bunkó, és van olyan is aki rendes, és gondos a buszra.

A BKV nak vajmi kevés ilyen sofőre van aki utóbbi (tehát rendes) kategóriába sorolható.Ez természetesen vonatkozik  pl.Angyal Karolyra a leírtak szerint ő rendbe van...De nincs egyedül persze.

De a BKV nak jóval nagyobb figyelmet kéne fordítani a karbantartásra is.

Ahogy más cégnek is

Bocs kicsit eltértem a tématól

 

Előzmény: torqmatic (164249)
0010011 Creative Commons License 2024.03.17 0 1 164251

Bocsi a félmillió az nem tartom nevetségesnek egyáltalán

Én a nógradi 200 ezrest viszont igen..Sokaknak ott az az átlag

 

 

 

Előzmény: torqmatic (164248)
jonas65 Creative Commons License 2024.03.17 0 1 164250

ha már lehet kívánni---

 

R33  Dandár utca-Dráva utca 

 

szerintem ez is egy nagy klasszikus volt.

 

De az R1 is tök jó:)

Előzmény: 08-73 (164230)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.17 0 2 164249

Talán az említett hölgynek az sem könnyíti meg az életét, hogy szinte minden buszon/megállóban/facebook hirdetésben az ő arca van a középpontban

 

Hát speciel nekem fogalmam sincs, hogy ki van a hirdetésen pedig "benne vagyok" a témában, egy átlag utas meg méginkább szarik rá, 10-ből 9-be se néz a fülkébe, teljesen hidegen hagyja, hogy ki vezeti a buszt. 

Előzmény: BU 20-26 (164243)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.17 -1 7 164248

Tudtommal nettó félmillió fölött van már az átlagkereset a BKV-nál is, ez neked nevetséges? Jó látni, hogy ebben a nyomorban ilyen aprópénzekért a hozzászólók, facebook kommentelők le se hajolnak... (a valóságban persze sokaknak teljesen jó ez, szépen duzzad is a létszám)

Előzmény: 0010011 (164246)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.03.17 0 1 164247

Troliban tudtommal már készen van a 851-ből készült példány is.

Előzmény: HBweb hu (164244)
0010011 Creative Commons License 2024.03.17 -5 0 164246

Később is nevetséges marad a buszsofőrök bére..

Ha szereti a munkáját, nem a pénz érdekli lagalbbis pályakezdőként.Később elgondolkodik a folytatáson.

Előzmény: BU 20-26 (164243)
0010011 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 164245

Cinkota: BPO 122 

Legalábbis 2020 as adatok szerint.

Amúgy ez a legtöbb buszos cégnél hiányzik.

Nógrádban is  egy 260.32 (ELK 726)használtak egy ideig csacsinak,de más kocsiról nem tudok ott sem

 

Előzmény: HBweb hu (164244)
HBweb hu Creative Commons License 2024.03.17 0 2 164244

T. Szakik!

 

Össze tudnánk szedni a jelenlegi "csacsikat", azaz a belszolgálati vontató munkagépeket?

 

Kelenföld: BPI-813

Kőbánya: BPO-019, 462

Délpest: BPI-840, BPO-466

Cinkota: BPI-748

Óbuda: BPO-836.

 

Ez így helytálló, vagy változott azóta?

BU 20-26 Creative Commons License 2024.03.16 0 6 164243

Talán az említett hölgynek az sem könnyíti meg az életét, hogy szinte minden buszon/megállóban/facebook hirdetésben az ő arca van a középpontban. Legközelebb lehet, egy kicsit óvatosabban bólint rá az ilyen felkérésekre. Amúgy nagyon jól vezet, szépen bánik a járművekkel, a legtöbbet azon a vonalon szokott járni, amerre én is lakom, bár egy ideje már nem láttam. Amikor szökőévente 1x bkvzok és van hely, a jobb egyre fel szoktam csüccsenni és nézem, ahogy vezet. Tisztelem azért, amit csinál, én férfiként nem csinálnám, legalábbis azokért a nevetséges összegekért biztosan nem, amiket a pályakezdőknek kínálnak. Mellette meg még az altalad leírt stresszhelyzeteknek is ki van téve. Mindegy. Tiszteletet és megbecsülést érdemel a cég és az utasok részéről is.

Előzmény: HarunBp (164208)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.03.16 0 0 164242

Be, annyit megér.

Előzmény: Nbbarcs (164234)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.03.16 0 0 164241

Székesfehérváron van kettő is, az idősebb korrektül vezet, a fiatalabb meg mint az öngyilkos japán pilóták... :-)

Előzmény: riezaK (164224)
HBweb hu Creative Commons License 2024.03.16 0 2 164240
Előzmény: Törölt nick (164238)
riezaK Creative Commons License 2024.03.16 0 0 164239

MÁR nem. 

Előzmény: Törölt nick (164238)
Törölt nick Creative Commons License 2024.03.16 0 0 164238

Nem Ik-260 az említett szám - BPI-280 - ??

Előzmény: BX 59-76 (164237)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 164237

a 12-80 az Prága váltós, szívómotoros 280-as. 

Előzmény: ELK671 (164235)
riezaK Creative Commons License 2024.03.16 0 0 164236

Plusz a Várba akár külön díjszabással (a tömeg miatt)

 

amúgy teli volt a vár tegnap is ma is ellenőrrel....

Előzmény: Dr.V.ker. (164227)
ELK671 Creative Commons License 2024.03.16 0 7 164235

Nem volna rossz ötlet a retrózàs, de sajnos a kezdeti lelkesedés utàn hàttérbe szorult ez a dolog. Flotta,ahogy szàmoltam bőven lenne hozzà.

 

7db Ik260/263

6db Ik280/284

400-as szériàból is 5 db,ha nem vesszük ide a 412-est.

 

Kérdés ezek közül egyàltalàn mi hasznàlható,ott a 19-79 ami 1 métert se ment leàllítàsa óta vagy 06-09-es. 12-80 pl D10-es ZF-es?

Mert ugyebàr 06-71-es se épp a legmegbîzhatóbb.

 

Az egész napos fix szàmok ellen làzadàs volt,a retró szàmokon pedig 3 kör édeskevés,azzal az 1-2 kiadott kocsival.

Ha viszont ha ez az opció marad akkor pedig bizony valami jegyet ki kell talàlni 1-2 ezerért,hogy a sulinet küldöttség le legyen takarîtva a kör végén,mert élvezhetetlen. Ami fura nekem a libegő éjszakàra sikerül kivezényelni 4-5db szóló Ikarust, 10 perces követéssel,retro napra miért nem lehet valami hasonló?

 

Esetleg a maszek màr nem Bkv-s gépek üzemeltetőivel is érdemes lenne valami szerveződés,akik aktívan szerveznek különmeneteket,ha a BKV elzàrkózik.

 

Addig is azért ajànlható az itt OFF  Vàrpalota helyijàrat 280-sal,tömegnyomor az biztos nem lesz,és hétvégén is megy,illetve remélhetőleg nyàron a Nyîregyi 280 szintén nyugodt körülmények közt.

 

Előzmény: gorcher (164225)
Nbbarcs Creative Commons License 2024.03.16 0 1 164234

"A járat a többi telkesjárattal egyezően csak hétvégi napokon közlekedett tavasztól őszig, átlagosan húsz perces követési idővel. Viteldíjrendszere is azokéval egyező, speciális volt, bérlettel ugyanis nem lehetett utazni rajta, csak két vonaljegy érvényesítésével."

 

A közlekedési rendje még illeszkedik is a lentebbi kívánalmakhoz. Kíváncsi vagyok a két vonaljegyes tarifát is bevállalná-e, aki retrózna.

Előzmény: trizs77 (164232)
torqmatic Creative Commons License 2024.03.16 0 10 164233

Szerintem is olyan kéne, ahol menni is lehet azért, mert a biciklisek, gyalogosok közti araszolásban vagy a hegymeneti erőlködésben (a BKK-soknak valamiért ez a fétise) szerintem semmi jó nincs, a buszok se bírják.

Előzmény: gorcher (164228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!