Keresés

Részletes keresés

sompolyka Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140925

dél-tepsi lévén, akinek az 525 km2 legjava már fekete luk, az összehasonlítási alapom a Szállító úti NCA-kra korlátozódik. azokkal az összehasonlításom kezdetektől fogva megáll. ;)

Előzmény: BX 59-76 (140920)
Mykulás Creative Commons License 2020.02.12 0 1 140924

csak egy van AZ RVA majd törlődik  az volt a neve alapból valamiért ...ma irták át  az új generációs sémára

Előzmény: BX 59-76 (140922)
nemeza Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140923

Ha jól tudom az újak Citaro2 alapra épülnek, a  korábbiak még a Citaro1/Faceliftre.

Az RRP és a legjobb állapotu C1esek között van összehasonlítási alap? Vagy az RRP és PKNek között?

 

Valamelyik PDB szólóval utaztam a kedden es a jobb1 lábtérnél már elkopott minden padlóréteg a pucér műanyagig. Ez jó így?

Előzmény: BX 59-76 (140920)
BX 59-76 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140922

Segítsetek már nekem. Van egy RVA-600 ami hétfő óta van Délpesten és van egy RWA-600 is, ami mai napon jelentkezett be. Ez most ugye csak vicc?

Előzmény: Mykulás (140919)
Bedus58 Creative Commons License 2020.02.12 -1 2 140921

//www.instagram.com/p/B8eSXvsHEo4/?igshid=mgh76zoowoqo&fbclid=IwAR0E1F7VeNQ2STE-N4dDobIEyUTv9R6ZkZ90qFFdBH0vQajb4pxw4_6BcBQ

Az RYH-836-ról találtam néhány képet:)

 

BX 59-76 Creative Commons License 2020.02.12 0 3 140920

Azért ezzel a fék,rendszerrel, motor rángat,  stb várjunk legalább egy fél évet. Amikor bejöttek a Conectok Cinkotára, 3750 km-es állapotában voltam az.Úszó EB idején a PDB-378-cal. Akkor az volt a meglátásom, hogy Istrnkitály egy típus. Ment mint a rakéta és olyan volt a fék mint egy álom.

Aztán mikor Cinkotán újfennt Conectora kellett lnöm a 45-ösön egy vasárnapi napon, kb fél evre rá. Hát alig bírtak megállni az utasok a lábukon, főleg mikor kivágott elém egy B kategóriás. Tény, hogy az NBW-NWB szett a legrosszabb ilyen téren, de azért az a PDB-PKN szett is kezd alakulni. Nem.azt mondom, hogy nem javíthattak rajta, de azért kell egy km telítettség, míg összeáll bennük minden.

Debreméljük tényleg jobbak lettek.

Előzmény: sompolyka (140911)
Mykulás Creative Commons License 2020.02.12 0 7 140919

Papír forma szerint holnaptól 40db RVY kiadható 

sompolyka Creative Commons License 2020.02.12 0 8 140918

értem én, h első blikkre vicces, de borulás vagy vízbepottyanás esetén rögtön menekülőútvonallá válhat

Előzmény: Mykulás (140915)
sompolyka Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140917

bocs, az előző hozzászólásomat neked szántam.

Előzmény: nemeza (140913)
sompolyka Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140916

a tender eredményhirdetésében olvastam. kettőre feláras opcióra emlékszem, amivel éltek, de konkrétan csak a "szálcsiszolás" maradt meg bennem. :)

Előzmény: Ladás Gergő (140914)
Mykulás Creative Commons License 2020.02.12 -7 1 140915

VÉSZKIJÁRAT   hangosan felnevettem :D

Előzmény: sompolyka (140911)
Ladás Gergő Creative Commons License 2020.02.12 0 2 140914

RVY-kat meg bevágták a 99-re.

Az erős kezdés egy újszülöttnek...

nemeza Creative Commons License 2020.02.12 0 1 140913

Azt honnan tudod, hogy úgy rendelték meg?

Lehet azért olcsóbb a busz, mert nem kérték.

Egyébként jó találat.

A másik opció azt hiszem az utasszámláló berendezes.

Előzmény: sompolyka (140912)
sompolyka Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140912

ja, még valami! a kapaszkodókat a feláras (rozsdamentes és) szálcsiszolt változatban rendelték meg, de hogy tényleg úgy szállították-e le, az számomra láthatatlan maradt, mert bilincstől bilincsig kék bevonat borítja azokat. (pl. a VH-kon leginkább csak ott van ez a bevonat, ahol megfogjuk a kapaszkodókat...)

Előzmény: sompolyka (140911)
sompolyka Creative Commons License 2020.02.12 0 7 140911

mivel ma az új, csuklós Connectók közül egy házhoz jött, volt szerencsém kipróbálni, a rövid utazás során szerzett első tapasztalatok alapján pozitívumokat és negatívumokat is lehet találni, de egyelőre az előbbiek fajsúlyosabbak tűnnek, mint az utóbbiak.
negatívumok:
- "székezettség": a második ajtóig végig kétszer két ülés miatt állóhely csak a rokisarokban van, két babakocsi, és nincs hova állni, azaz az ajtók előterébe, de amiatt meg az infra finnyáskodik,
- vészkijárati tetőnyílások hiánya (lehet, nem előírás, de a biztonságérzetet fokozza): ha jól emlékszem, az ITK-s rendelkezésre tartásos Connectókon az arrivásokhoz képest is eggyel több van azokból (kettő helyett három), ezeken viszont egy sincs. mindenesetre furcsa,
- jellegtelen külső: egy bilikék (egyhangú, rikító fehér tetővel), csuklóval ellátott téglatest (ez persze szubjektív).
pozitívumok:
- masszív futómű (Sori úti buszsávban tesztelve), robusztussága a szóló Modulóéra emlékeztet, mindenesetre stabilabbnak tűnik, mint az elődé (igazi tesztpálya nekik az Előd utcában lenne a Vörösmarty és a Vágóhíd utca között, ahol a 36-oson a Connectókkal nem igazán mernek 20-nál gyorsabban menni),
- finomabban szabályozható fékek, ezek nem vagy kevésbé buktatnak, mint az arrivásoké (az ITK-sokkal nincs tapasztalatom),
- befelé-kifelé a motor jobban hangszigetelt,
- ami érezhetően erős (persze a légkonditűrő képességére még várni kell), a hajtás nem rángat úgy, mint az előző generációé.

nemeza Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140910

Update: most látom, hogy javítva lett már nap közben. #winmenetrend

Előzmény: nemeza (140909)
nemeza Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140909

Ma RVA600 is bejelentkezett Délpestről.

Conecto szólóként, nem Conecto 2 szólókent

nemeza Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140908

Hogy hogy nem 32 a vége? Úgy illeszkedne az MHKk után. (PRM-531 az utolso)

Előzmény: Bedus58 (140907)
Bedus58 Creative Commons License 2020.02.12 -1 2 140907

RYH-836@139:)

torqmatic Creative Commons License 2020.02.12 0 9 140906

Mondjuk ez a Conecto azért nem egy csúcskategória és lehet, hogy a BKV féle specifikáció se a legjobb, de több értelme lenne, ha a topctárs kifejtené néhány bővített mondatban, hogy mi nem tetszik benne. (A vételáruk egyébként publikus, sokszor, sok helyen le lett már írva.)

Előzmény: 430 322 (140903)
Fradista Utazó Creative Commons License 2020.02.12 -3 11 140905

>és ez ennek a városnak a tragédiája

Ugyan már, ez dettó ugyanígy van nagyjából a világ bármely olyan városában, ahol ötnél többen laknak. 

Előzmény: 08-73 (140904)
08-73 Creative Commons License 2020.02.12 -2 1 140904

A jelek szerint nincs, és ez ennek a városnak a tragédiája...

Előzmény: Fradista Utazó (140902)
430 322 Creative Commons License 2020.02.12 0 10 140903

Nyilván mindenkinek nem lehet megfelni és a kedvében járni. Csak le vagyok döbbenve, hogy már a zsír új, 0 km.-es busz is le van degradálva.

Előzmény: Fradista Utazó (140902)
Fradista Utazó Creative Commons License 2020.02.12 0 13 140902

Van olyan bármi, ami minden budapesti lakosnak megfelelne? 

Előzmény: 430 322 (140901)
430 322 Creative Commons License 2020.02.12 -1 14 140901

Nem bírok a kérdés mellett elmenni: van olyan busz, ami minden budapesti lakosnak megfelelne?

Előzmény: Fenyőfatalp (140900)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2020.02.12 -14 0 140900

Megneztem ezt az uj Conectot.

 

A velemenyem: remelem, tenyleg olcso volt.

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2020.02.12 0 1 140899

Pedig a 196-t láttam is múlt héten. :D (A többi majd ha kész lesz.)

Előzmény: Kisvolvó (140898)
Kisvolvó Creative Commons License 2020.02.12 0 0 140898

Kieg. a táblázathoz: FJX196 sky, FJX226 és FLR714 készül.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (140897)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2020.02.11 0 4 140897
Előzmény: gorcher (140894)
7-es troli Creative Commons License 2020.02.11 0 1 140896

Mennyivel jobb lenne nélkülük...

de az értük kifizetett vételárat mar soha nem kapjuk vissza.

Előzmény: MCA-001 (140895)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!