A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Majd nézd meg kérlek, hogy mit linkeltél be és egy-egy kulturális rendezvényre mennyiért lehet jegyeket vásárolni.
Értem én, hogy arra gondoltál, hogy ezt mind a főváros szervezi, tehát a retro/nosztalgia járatokat is szervezhetné, de ezek a kulturális rendezvények nem egyeznek meg a BKK alapdíjaival.
tehát félre ne értsd én nem a nosztalgiázás ellen vagyok, felőlem szervezhetné a BKK, még a magán kézben lévő járműveket is bevonhatná.
(azt valószínűleg nem lenne egyszerű, de biztos nem kivitelezhetetlen).
Az én vélemény az, hogy ezek a járművek ne járjanak vonalakat, menetrend szerint.
Ne legyenek alapárasak, hanem olyan menetjegy ár legyen kikalkulálva ami hellyel-közzel fedezi a fenntartásuk, üzemeltetésük egy részét.
Abban egyetértek több hozzászólóval, hogy legyenek gyakoribbak és hosszabbak a menetek, érintsék a város nevezetességének egy részét (menet közben is lehetnek ezek a járművek jó fotótémák egy-egy nevezetesebb épület előtt).
Aki magasabb árért hajlandó használni az kapjon egy díszesebb emléklap szerű mentejegyet.
Vagy ki tudja használni, hogy egész Pest megyére vagy ráfizetéssel az egész országban szinte korlátlanul használható bérlete lesz, szemben a Budapest bérlet területi korlátával.
Egy szóval nem mondtam, hogy Karácsony tarifaváltoztatásai jók lennénkek, vagy hogy én mit veszek, csak azt, hogy ha valakinek plusz ok az, hogy a megye- és országbérletek bevételei nagyobb részt mennek az államhoz, mint a fővárosból, az feltehetően ezt politikai megfontolásból csinálja. Biztos komoly magyarázata lehet annak, aki inkább a kormány kasszáit akarja gyarapítani, de hát ugye jól kiszúr a fővárossal, vagy mi.
Sajnos nem. VPS-t használok (több különböző, aktívan futó komponens van). Igazából csak az évekkel ezelőtti GTFS-ek foglalják a helyet, hátha csinálok vele valamit, de ettől függetlenül lehet megpróbálok bővíteni majd.
Szerintem bőven ki lett már vesézve ez a téma, de zárásként is csak annyit tudok mondani, hogy ha Nyíregyen vagy Miskolcon nem jelentett csődöt az önkormányzat a rendszeres retrójáratok miatt, akkor ez a több mint 10x nagyobb Budapesten se történne meg valószínűleg... Itt eleve az akarat hiányzik, az a legnagyobb baj.
(Na de most vasárnap szerencsére ismét lesz magánszervezésű Ikarusozás, úgyhogy szerencsére nem kell a BKK/BKV töketlenkedésére várni.)
Felőlem lehet ingyenes is,meg lehet 100 ezer is,valószinű egyik esetben sem megyek vele..magaspadlósozni mikor tegyük fel havi 1-1 vasárnap lenne kiadva 1,vagy 2 jármű a többi ezer ap közt ami ugye 1,vagy 2 ezrelék lenne az sem tűnik a legerősebb érvnek ellene..
És az E91, és a villany Modulo flotta teljesen el lesz engedve? Gondolom emellett még jó pár kis Volvo és szóló C1 is selejt lesz (meg talán a maradék 412 is).
Ez a felsorolás bőven nem teszi ki a 65 db C2K-t, a 85-öt meg pláne. Tehát más vonalakra is jut még belőlük.
Másik kérdésedre válaszolva: a felszabaduló Urbinók elvileg a 121-esre mennek, ott még kettőnek van helye, hétköznap egy szokott Urbino lenni a háromból.