A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Azt értem. Na, de végállomásnak jelölni egy garázsmeneti utolsó megállóhelyet? Vagyis nem vonalközi utolsó megállóhelyről van szó. Menetrendben fel van tüntetve az a járat, visszafelé nincs. Tehát az utas nem is tudna azzal Árpád híd felé menni.
Ez olyan, mint ha a 7E "Garázsmenet: Etele tér" táblával menne Etele térig, majd onnan Kelenföldre.
Eddig csak egyről van szó. Csuklós, 5 ajtós MAN. 86oson lesz fél évig. A 86os busz topicban, ha visszalapozol, találsz róla fotót is, meg egyéb dolgokat.
17-59: Hangja ugyanolyan, de egyre kevesebb az ereje :(
04-71: Na őbenne csalódtam kellemesen, naggyon jól ment, jó gyorsult, a váltó sem volt problámás (bár 2-esbe kicsit későn váltott), és a hangja is mesés volt. Egyszóval király.
04-75: Na erre fel se szálltam, elindulni alig bírt az óhegy utcából...:(
19-71: Az elmúlt 1-2 hétben amikor kifogtam mindig jól ment, és váltó is jól váltott, ezt a kocsi rendbetették...
JGD-732: Vsz. eredménye: Teljes fény, azonosító nincs, az első ajtónál fordított "műszakban" dolgozik a lépcsővilágítás (csukott ajtónál világít, nyitásnál elalszik...), amúgy motorikusan,váltóügyileg változatlan...