A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A táblás ezüstök (15-42, 15-43, 15-47, 15-59) eredetileg Dél-Pesten szolgáltak az Alacska (vagy Gloriett?) buszon, aztán átkerültek Óbudára, ahol a 49-esről leszedett fokgyemes Nyilakat helyettesítették, s miután a 49-esen (149-esen) típuscsere történt IK 415-re, kerültek fel Hűvösvölgybe.
akk szerintem az történhetett, hogy valamelyik autó fel akart hajtani a Barossról a hídra, de a másik, a Helsinkiről felhajtó nem adta meg az elsőbbséget, és csattantak de úgy, hogy a szemben jövő busz is kapott egyet. bár a Te képed, és Dél-Pesti képe kicsit csalóka, mert a kép szerintem azután készült, miután eltolták az autókat.
Csak nem mindegy mikor. Napsütéses időben elég hülyén süt a nap (kora délután csak a "treffen" álló kocsi fotózható szépen, ajtótlanból), ilyen borús körülmények közt lehet a fordulóban jó képeket készíteni. :)
Akkor most már tudom, hogy a 02-12 -est láttam. A Helikopterről átnéztem a túloldalra és az Aranylúdon láttam egy neonos táblatartós 260-ast, csak nem tudtam elképzelni melyik lehet. Egészen mostanáig a 00-59 volt a tippem.
Természetesen a képek minősége, a már megszokott színvonalat hozza. :)
Sajnos a 46-oson a 19-39-ről nem tudtam neked jelezni, pedig szívessen tettem volna.
Kicsi a világ. :) Fotósbarát jóember, ő nem "kergeti el" a fan -okat, mint az "állomásfőnök bácsi" (lásd lejjebb), hanem ha van ideje, még segít is egy esetleges "sztárfotó" elkészítésében. :)
akkor szerencséd volt, mert engem az a tányérsapkás emberke (akit én állomásfőnöknek hívtam :DD) majdnem elküldött melegebb éghajlatra, hogy én mi a fenét képzelek, hogy én ott fotózom a buszokat, stb. stb. :-)