A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Akkor viszont nem garázsmenet, mint ahogy azt a tábla írja. Akkor már szvsz korrektebb lenne, ha vinne magával egy 160-as táblát, és a Bojtár utca(Bécsi út)-nál átrakná 160-asra.
A 01-84 és a 12-07 az udvar hátsó traktusában cövekelnek lezáratlan motortér ajtóval, nincsenek megbontva. A 12-07 nagyon szét van már rohadva. A 12-45 a csarnokban áll.
IK280:
A 04-18 vészesen fogy, a szélvédő alatt már semmi nincs meg. A 04-82 elejéről a homloklemez hiányzik, a hátulja hiánytalan. A 17-30 elején csak a hűtőrács van már meg, hátulja hiányos. A 04-76 szerintem nem sokára kész lehet, a sárhányók viszont még nincsenek lefestve. A 18-13 volt utánfutóján már nem sok minden található. Mindegyik az udvaron áll.
IK405:
Hátul a 13-96 megbontva, a Nagyszőlős utcai oldalon a 02-02 és a 13-95 egyben. A mosónál is áll még pár 405-ös.
IK412:
A 10-22-t átvitték a hátsó részbe. A 10-39 és a 02-41 bekerült a mosó mellé. 10-43-at nem láttam.
IK415: Hátulra került a 15-13 és a 13-75, kettőjük közt a 13-70 áll (mellettük áll még a régi csacsi is). A mosó mellett a 13-42 már elég hiányosan. A másik 4 leállított kocsit nem láttam sehol (13-09 ami elvben készül; 05-08; 13-29; 13-68).
IK435:
05-54 teljesen lerabolva csuklógumi nélkül, valamint a két fődarab nem áll valami egészségesen egymáshoz képest. 11-76 és a 11-77 állapotán nem sok minden változott, már alig van rajtuk valami, ahogy írták korábban is átkerültek a mosóhoz, ők takarják a 280-asokat. A Hamzsabégi út oldalán szerintem újdonságnak számít, hogy a 11-31 és a 11-57 - mind2 bontatlanul áll - közé csapódott a 11-56 is.
Volvo7700:
A Hamzsabégi út oldalán van két Volvo. Az X-214 belül már kissé megbontva, míg az X-212 még egyben. Az X-218 a listám szerint a Volvoban van, de ezt valamiért erősen kétlem, ezért cáfolatot/megerősítést várok valakitől, köszönöm.
Nemhogy figyelembe veszi, de az efféle garázsmeneti meghirdetésekre és azok leszabályozására (még olyan esetekben is, ahol a garázs tök más helyre esek az alap útvonaltól) elég nagy igény van. Ezen kívül ezekkel a "csonka" menetekkel sok helyen még zsúfoltságot is lehet csökkenteni. Sőt, bizonyos helyeken és időszakokban (amikor mi még, vagy már bőven durmolunk) szintén nagyon igénylik a ki- és beálló csonkákat. Napi utazási időt lehet ezekkel spórolni.
Akik meg eddig nem vették figyelembe, azok majd a harmadik alkalom után (amikor valahol lepakolja őket a járművezető, ahol nem akarnak lenni), akkor majd onnantól kezdve figyelembe fogják venni.