A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Igen, ezt én is hallottam, de akkor is..... ez így trehány:S A 03-50- nél még a díszléc is kapott kék fényezést:S Meg hazafelé láttam a telibekent 18-07- est és vmelyik 412- est is (10-53 asszem), ami a fenekére kapott az új "sötét"kékből:S
Látom azt minden nap, főleg most a mérés miatt (122):P 7 perc múlva érkezik is az ablak alá.....:))) na de az még jónak mondható.... de ez, meg még 1-2 kocsi:S:S:S
Látnád a 03-50- est..... telireklám megtette a hatását, foltokban lejött a fényezés mind a 2 oldalon, de még jónak volt mondható tegnapig....:S Mára a díszléc alatt telibe fényezték mind a 2 oldalon, a díszléc felett pedig ecsettel pamacsolták a lejött fényezést:S:S:S Undorító, ja és persze nuku azonosító, csak az ajtó felett!:(
apropó. mostanában elég sokat "foglalkoztam" az usa helyijárati buszaival és eszembe jutott, hogy a bkv/bkk/budapest/akárki is elgondolkozhatna komolyabban valami más "üzemanyagon". úgy értem, komolyan. mert asszem voltak régebben erőtlen próbálkozások.
arról nagy vonalakban fogalmam nincs, hogy melyik lenne a jó nekünk.
sose üzemeltettem még buszt (mármint úgy, mint egy cég:), de úgy gondolom, hogy egy városi helyi kocsit, legyen az akár alacsonypadlós is, normális körülmények között (karbantartás, használat, esetleg felújítás, stb.) úgy 15 évig eléggé vállalhatóan el lehet rugdosni. már ha szükség van rá.
nyilván, kivételes esetekben ennél tovább is, vagy még eddig se. de az igazi problémák ezután kezdődnek.
Biztos szétrázta a verseny utca. Habár nem értem miért nem mehetnek a Thökölyn, ha úgyis csak a Hsök teérn kell először megállniuk. Néhány napja voltam ott, és be lehet hajtani a végállomásra a Thökölyről, és egy tiszteletkör után ki is tud fordulni oda. Legalábbis jelen állapot szerint.
Szerintem az egész cikkről nem érdemes beszélni, mert igen sok benne a nyitott kérdés.
De ha mégis ez válna be, akkor az lenne a helyzet, hogy nagy valószínűséggel az 1000 busz valóban mind csak lízingelve lenne és azoknak pont az a kor "ideális" arra, hogy lecserélésre kerüljenek. A 100 Volvo meg úgyis a miénk lesz, tehát azok megindulhatnak a BKV-s lerohadás rögös útján... :-) (úgy életkorban, mint műszaki állapotban)
"Ez esetben ugyanott tartanánk, mint most, azaz a járműpark tetemes részét egyszerre kéne cserélni."
a volvók és a van hoolok nem egyszerre lesznek 15 évesek, csak mondom.
a másik meg az, hogy nyilván nem muszáj egyszerre az összes 15 éves kocsit lecserélni, ez amolyan irányadó kor. ha a jobb állapotúak még egy-két évet futnak, semmi extra dolog nem történik.
"...a Van Hool/Volvo buszokat 15 évesen selejteznék, miközben a majdan beszerzendő 1000 új busz csak feleannyi ideig szolgálna.