A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Magát az eksönt nem láttam, csak az eredményt. Amit én valószínűsítek, azt leírtam.
Illetve, mivel a busz hátulját még nem láttam (jegyzem meg, még mindig itt áll a ház előtt a középső terelőszigeten), még akár az is lehet, hogy busz vs szgk volt, és a kisteher a busz hátuljába száguldott. A látott törésekből. Bár akkor nem igen tudott volna a kisteher a busz mellé kerülni.. Na mindegy, nem találgatok tovább. Majd valaki (Te? :D) leírja, hogy mi történt, ha meg lehet már tudni.
Ja amúgy két résztvevő autó az gyakorlatilag totálkár, a kék kisteher az tuti, a szürke személyautót szemből nem láttam, de nagy valószínűséggel az is. A busz a sérüléséből ítélve valószínűleg csak nem bírta kikerülni már a balesetet, és a kék kistehert megtolta hátulról a bal elejével (mint az a lenti képen is látható). Egy komplett lámpaszett a bal elejére (index, fényszóró, ködlámpa), egy új lökös, meg egy kis lakat, és holnap már simán utcán is lehet.
Roncsok félretéve, forgalom mindkét irányban megindult a felüljárón, Csepel felé lehet haladni, Csepel felől egyelőre lassan megy a sor a roncsok platósautóra tevése miatt. (Buszhoz vontató még nem jött, de szerintem önerőből viszik majd be, mert önerőből álltak félre is vele.) Takarítás még folyamatban, 1-2 percre néha feltartják a forgalmat, 151-esek Csepel felé még kerülnek egy lerohadt autó miatt, de szerintem 10 perc múlva már ők is az eredeti úton járhatnak majd.
Kisebb töketlenkedés mellett viszonylag jól lezavart terelés volt, de azért a baleset után volt egy jó 20-30 perc, amikor mindenki ment mindenfelé. (És azért a terelés alatt az utasok tájékoztatása az hagyott kívánnivalót maga után, mert ők csak álltak abba a megállóba, ahova busz nem állhatott be...)
bréking: 02-20 @ 35 vs 2 személyautó, Csepeli átjáró, kurvanagy dugó, 35-36-148-151 a HÉV-átjárón át jár, már amennyire tud, de minden vonalon jelentős késésre lehet számítani, mert pillanatok alatt feltorlódott a sor.
Nem úgy volt, h. mára összedobnak egy indításit a 75TP- re? F@sza, hogy megint 35 percenként jön a 30- as, mert mind a 3 reggel itt kezdő tartalék már javában ott van!:S:( Tegnap is ue. volt!:(
Rally, ha ma dolgozol és ki tod deríteni a Mexikói és a Mogyi tarcsit, akkor ne tartsd vissza magadat!;)
Adott esetben ma az 569nek a hátsói voltak szarok, és mindenki onnan jött, és senki sem mert felszállni a 7-es buszra. Ezenkívül minden stimmel.
A következő a probléma: Mint ahogy ezt is írtam, Cinkota minden 100-as táblája dolgozik (érthető így?), illetve még az is probléma, hogy délutános vagyok, így reggel nem tudok bemenni.
és akkor láttam, hogy ez a GNX titokban 266-os akart lenni. :-)
(és elnézést kérek, Humarci, hogy faképnél hagytalak, de siettem Kelenföldre, hogy az OFF Traxx-ot lekapjam. majdnem lekéstem, már ott állt az állomáson, de végül csak sikerült elérnem. :-) )
Adott helyzetben már nem sok embert érdekel, hogy működik-e a kijelző vagy nem. (Megnézi a buszt...100-as, igen. Felszáll, leszáll, ennyi.)
A táblahiányra vagy Te... bemész reggel Cinkotára és kiviszel onnan 20 táblát (tudom nem ilyen egyszerű...) vagy amennyi kell a Dél-Pestieknek. (Nem értem, hogy ezt miért olyan nehéz megoldani? Tán erre képzik a Logisztikai Menedzsereket?)
Egyébként meg azért sem lenne szerencsés iderakni ezt a kotlát, mert a hátuljából szó szerint nem lehet kilátni. Illetve mivel megtömik, marhajó, hogy 4 üléssel több van benne, csak 20-al kevesebben férnek fel.
Ezenfelül pedig terhelten kilöki a vizet. Tényleg nagy ötlet.
Basszameg, tényleg csak engem zavar, hogy nem voltak képesek két kib@szott buszt összeszedni, amin jó a kijelző, és a vidékről a BNV-re jövők ne azt jegyezzék meg, hogy a 7-es busszal mentek oda????
Egyébként meg ha figyeltél volna, látnád, hogy kurvára nem lenne jó a táblás 435-öst ideadni délpestről, mivel délpesten NINCS 100-as tábla, a cinkotaiak meg mind fentvannak a buszaikon.