A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
2 mentő, 1 tűzoltó, 1 kis meg 1 nagy rendőrautó, 3 zavaros. Autókban mérve persze. Gondolom, hogy volt helyszínelő, különben talán nem tartott volna majd' 1 órán át a nézelődés, fényképezkedés, meg minden. Onnantól, hogy a mentők elmentek (egyik csöndben, másik szirénázva, de nem túl sietősen, úgyhogy remélhetőleg komoly baja nem lett senkinek), még vagy 45 percig senki nem ment semerre semmivel. Aztán először a busszal mentek arrébb önerőből (ezért nem értem, hogy ha önerőből arrébb bírtak menni, akkor most miért áll még mindig itt...), majd a két kocsit tolták arrébb, hogy legalább Csepel felé lehessen menni, persze vagy 10 percnyi homokozás, és annak takarítása után (volt ott olaj meg víz meg minden rendesen, gondolom a kisteherből, mert annak az elejéből nem sok maradt), aztán az egyik roncsot elvitte egy platós, akkor indultak meg Csepel felől is, de a kisteher még vagy 15 percet itt volt, eléggé útban, busszal mellette nem nagyon fértek el. Most már csak a homok meg a busz maradt itt, amiből látszik, hogy volt valami csatt.
Ad1, Sósfürdőig itthonról k..vára nem látok el :D De valószínűleg ott volt annyi eszük, hogy látták az orruk előtt lehúzó buszt...
Ad2, Pe., Baross u. maradt ki (irány Csepel, meg Boráros, meg mindenmás :D), minden busz terelve volt a Baross utca - Határ út - Helsinki út - Csepeli átjáró úton. Meg Csepel felé jött 148-as, meg 151-es, meg 36-os a Baross utcából a Határ út felől!!!!!, hogy hogyan, azt ne kérdezd. Aztán a buszokat beengedték ide a megállóba, hogy utána tízperceket álljanak sorba, mert ugye még a HÉV is bekavart. Aztán jó 1 óra állás után a Csepel felé menő sávot sikerült úgyahogy letolni, de még akkor is volt, aki elment jobbra a Határ út felé. Szóval 100% káosz.
Max 1 megálló maradhatott ki, az Erzsébet felé jövő Sósfűrdő, amit a 119-es megállójával pótolható. És mivel ott zártak gondolom, nagy értelmiségnek kell lenni hozzá, hogy a zárás mögött várjam a buszokat, amikor azok is kanyarodnak lefelé... :o)
Magát az eksönt nem láttam, csak az eredményt. Amit én valószínűsítek, azt leírtam.
Illetve, mivel a busz hátulját még nem láttam (jegyzem meg, még mindig itt áll a ház előtt a középső terelőszigeten), még akár az is lehet, hogy busz vs szgk volt, és a kisteher a busz hátuljába száguldott. A látott törésekből. Bár akkor nem igen tudott volna a kisteher a busz mellé kerülni.. Na mindegy, nem találgatok tovább. Majd valaki (Te? :D) leírja, hogy mi történt, ha meg lehet már tudni.
Ja amúgy két résztvevő autó az gyakorlatilag totálkár, a kék kisteher az tuti, a szürke személyautót szemből nem láttam, de nagy valószínűséggel az is. A busz a sérüléséből ítélve valószínűleg csak nem bírta kikerülni már a balesetet, és a kék kistehert megtolta hátulról a bal elejével (mint az a lenti képen is látható). Egy komplett lámpaszett a bal elejére (index, fényszóró, ködlámpa), egy új lökös, meg egy kis lakat, és holnap már simán utcán is lehet.
Roncsok félretéve, forgalom mindkét irányban megindult a felüljárón, Csepel felé lehet haladni, Csepel felől egyelőre lassan megy a sor a roncsok platósautóra tevése miatt. (Buszhoz vontató még nem jött, de szerintem önerőből viszik majd be, mert önerőből álltak félre is vele.) Takarítás még folyamatban, 1-2 percre néha feltartják a forgalmat, 151-esek Csepel felé még kerülnek egy lerohadt autó miatt, de szerintem 10 perc múlva már ők is az eredeti úton járhatnak majd.
Kisebb töketlenkedés mellett viszonylag jól lezavart terelés volt, de azért a baleset után volt egy jó 20-30 perc, amikor mindenki ment mindenfelé. (És azért a terelés alatt az utasok tájékoztatása az hagyott kívánnivalót maga után, mert ők csak álltak abba a megállóba, ahova busz nem állhatott be...)
bréking: 02-20 @ 35 vs 2 személyautó, Csepeli átjáró, kurvanagy dugó, 35-36-148-151 a HÉV-átjárón át jár, már amennyire tud, de minden vonalon jelentős késésre lehet számítani, mert pillanatok alatt feltorlódott a sor.