A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
A Villamos maximum tilos jelzésen mehetett keresztül. Ugyanis a Villamosnál holdfényjelzőt alkalmaznak, megy tilos jelzés esetén 3 pötty vízszintesen, az előkészítő jelzés 1 pötty , a szabad jelzés pedig függőlegesen két pötty. És mindegyik izzósárga vagy ledes fehér színnel világít.
Más: 02-53 jobb eleje a szokásos 412-kórban szenved, plusz szabadságon vannak a lovak belőle, és vmax 40. Mindig ilyen. Ja, és 254E. Gratulálok. Legalább gyorsjáratra....
Nah, ma véletlen a 276E-n összetalálkoztam a 169E sofőrjével aki épp vitte a papírokat be cinkotára. Ő a 17-36-al ment szépen a zöld lámpán át amikor a piros lámpán áthajotott a villamos.
Erre azért kíváncsi leszek, mert nem látom be, hogyan lehetett ezt kivitelezni az átjáró biztonságos, a körülménxeknek megfelelő megközelítése mellett.
Van ilyen esetekre pl. sebességkorlátozás?
Esetleg villamosnak vmax 10 km/ó, hangjelzés folyamatos adása mellett, közútnak kötelező megállás, körbetekintés? (A stop tábla pontosan mit ír elő? Nyugi, nem vezetek. :))