Keresés

Részletes keresés

ikarus435 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 396

2008-ba volt csak 160A mindenszentekkor azóta nem volt

Előzmény: Peti817172M (388)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2011.02.24 0 0 395

"Végeredményben ugyanannyit vár, és ugyanakkor ér el a céljához."

 

Ja, hát végeredményben igen. Csak közben megmászik többször több lépcsőt, hidegben mire kicsit felenged, addigra újra leszállhat megfagyni, valamint ha közben az eredeti tartózkodási pontján keres és talál alternatív eljutási lehetőséget, akkor lehet, hogy még jobban is járhat.

Az általad leírt egyszerűséggel majd akkor lehet kezelni az ilyen eseteket, amikor minden megálló fűtött lesz, jó lesz a közvilágítása és a közbiztonsága, mindegyikben lesz valamilyen szociális kiszolgálóegység és a járatok is maximum 5 percenként fogják követni egymást és természetesen a teljes állomány 100%-ban csak akadálymentes járműveket fog tartalmazni. Ja, és természetesen az olcsó jegyeddel az utazásodat is megszakíthatod bárhol bármennyiszer, mert az olcsósága mellett időalapú is lesz.

 

Szerintem akkor már új garázsmeneti táblákat nem is kell rendelni, mert néhány hét és ezen kritériumok megvalósulnak... :-)

Előzmény: Peti817172M (390)
11-88 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 394

Na ilyen képeket sikerült összehozni:

 

10-17 10-17

Virtualbus fan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 393

Előzmény: Virtualbus fan (392)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 392

Egy mai kép ;-)

Egyre jobban kezd ideszokni ...


* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 391

Igaza van RózsaszínPárducnak! Mert temetőnél jön a busz, látja, hogy garázsmenet (mindegymeddig) akkor tudatosan nem száll fel azért a néhánymegállóért, mert már ott tudja, hogy végállomásról nem fordul vissza.

 

Számomra más miatt nem világos, de mondom, hogy az én problémám! :)

Előzmény: Peti817172M (390)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 390

Ez érthető. De nézzük a gyakorlatban:

 

Jön a garázsmenetes busz, nem száll fel, megvárja a következőt.

 

Jön a sima táblás busz, felszáll, vasútállomásnál lerakják, megvárja a következőt.

 

Végeredményben ugyanannyit vár, és ugyanakkor ér el a céljához.

Előzmény: RózsaszínPárduc (387)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 389

Nem világos. De ez legyen az én bajom!

Előzmény: RózsaszínPárduc (387)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 388

160A kell, mert mindenszentekkor közlekedik betétjáratként, tehát létező járat.

Előzmény: BPI-779 (385)
RózsaszínPárduc Creative Commons License 2011.02.24 0 0 387

Azt próbáld megérteni, könyörgöm, hogy hurokban (körforgalomban, körjáratban, ahogy tetszik) végződő járatoknál a hurok elejében felszálló utas nem feltétlenül az oldal-iránytáblán, a menetrendi laptáblán, Fok-Gyemen, stb. szereplő (amugy a Paraméterkönyvben meghatározott) megállóig, hanem akár tovább is szeretne utazni. Most attól tekintsünk el, hogy a 118-as esetében van egy betérés Óbuda vasútállomáshoz.

 

Tehát az általad eredetileg belinkelt kép például azoknak szól, akik mondjuk a temető bejáratától az MTV-hez akarnak utazni a 118-assal. Nekik kell ez a tábla, hogy tudják azt, hogy az ilyen táblával felszerelt busszal soha a büdös életben nem fognak a céljukhoz elérni.

 

Így már világos?

Előzmény: * * BPO-700 * * (380)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 386

Én sem. Csak írtam, mert Eteléről megy garázsba, mint ahogy a 118-as is Óbuda vasútállomásról (végállomásról) garázsba (vagy átszerelni).

 

Előzmény: I9-62 (383)
BPI-779 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 385

Vagy szimplán nem kell a 160A, és akkor már rögtön kettőt.

Nyilván megvan a miértje mondjuk, hogy miért van ott mindkettő.

Előzmény: Peti817172M (384)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 384

Mondjuk nem ez az egyetlen ilyen. Pl. Volvó vultronjában van 160 Garázsmenet Óbuda vasútállomás és 160A Batyi-Óbuda vasútállomás is (utóbbi persze visszafelé is). Az is nyugodtan mehetne garázsmenetben is 160A jelzéssel a vasútállomásig. Menetrendbe be kell írni, hogy a garázsmenet 160A jelzéssel közlekedik, és rögtön nyertünk egy helyet a vultronban.

Előzmény: * * BPO-700 * * (378)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 383

7E garázsmenet? Ilyen táblát még nem is láttam a garázsmeneti útvonal meg nem is egyezik azzal amin járnak.

Előzmény: * * BPO-700 * * (365)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 382

Én mást hallottam pár topictárassal (időt).

Előzmény: 18-09 (364)
Peti817172M Creative Commons License 2011.02.24 0 0 381

Eteléről elvileg a Somogyin kéne beállni. Régen legalábbis ott álltak be, és az 550 méterrel rövidebb is (1,7 km vs. 2,25 km)

Előzmény: * * BPO-700 * * (380)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 380

a 7E-nél meg mintha a 7Eg szent imre kórházig a helyes

 

Azt tudom, hogy mi a helyes. De a teljes vonalon közlekedő járat mitől garázsmenet?

 

Ennyi erővel akkor legyen mondjuk a 198-as. Utasnak mindegy, hogy egy irányba közlekedve a garázsnál visszafordul, vagy beáll a garázsba!

Előzmény: Humarci (375)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 379

Már könnyen leeshetett.:)

Előzmény: BPI-791 (377)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.02.24 0 0 378

No de, ha nem is garázsba, garázsból jön, hanem átszerel, akkor meg végképp! Meghírdetett teljes vonalon közlekedő menetről van szó. Ha végállomásról megy garázsba, akkor meg már mindegy az utasnak. 

 

Van egy A-C vonal. A B ponton van a garázs (vagy legyen csonkamenet, vagy aminek nevezzük). Ha a menet A-tól elindulva végig megy a C pontig, akkor miért nevezzük garázsmenetnek?

 

Óbuda vasútállomásról nincs olyan indulás (menetrend szerint) amikor a nevezett buszunk elindul.

 

lehetne a xy utca ami az utolsó megálló de fél óbuda se tudja hol van

 

Például: Óbuda autóbuszgarázs. Ez megállónév. :)

Előzmény: Humarci (375)
BPI-791 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 377

08-30...

A 3. ajtó mögötti táblatartó bal oldalán elengedett a ragasztás így az ablakon lifeg...(vajon mikor esik le teljesen...?)

Valamint lassításkor enyhén üvölt a B-híd...

Humarci Creative Commons License 2011.02.24 0 0 376

nem is jönne rosszul, akkor lenne ott 10perces követés pont két 160-as közé menne

Előzmény: Dr.V.ker. (371)
Humarci Creative Commons License 2011.02.24 0 0 375

nem, ez így jó ahogy van lehetne a xy utca ami az utolsó megálló de fél óbuda se tudja hol van és nem is jellemző az odáig utazás

ilyen pl a 240E daykáig

 

a 7E-nél meg mintha a 7Eg szent imre kórházig a helyes

Előzmény: * * BPO-700 * * (365)
Aeslan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 374

Ja, megvan.

 

http://bkv.hu/busz/233evissza.html

 

 

Jelzáóés esetén minden megállóhelyen megáll. Fel is venne utasokat??

 

 

Előzmény: Aeslan (372)
Aeslan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 373

~2 hete szintén egy érdekességet láttam, valamikor hétköznap 21:37-kor egy Gyros 33-as kanyarodott le a Fehérváriról az Etele útra.

Aeslan Creative Commons License 2011.02.24 0 0 372

De jó! Ez amúgy  közzé van téve valahol?

Előzmény: ikarus435 (318)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2011.02.24 0 0 371

Ez ér ki 6:50 körülre a vasúthoz, és utána átszerel a 204-esre, ha minden igaz. Ink azt kéne meghirdetni, csonka 160-asként...

Előzmény: * * BPO-700 * * (350)
BPI-553 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 370
Ma délután...
Előzmény: EcoLife AP2000 (369)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 369

Ja, vagy két hete...

Előzmény: BPI-553 (367)
BY-75-98 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 368

Az FJX-218-at a 139-en ma javítják éppen harmadszor!! Jó lehet,délelőtt éppen csak a fülkeajtó szakadt le...................

BPI-553 Creative Commons License 2011.02.24 0 0 367
02-30 megérkezett Dél-pestre!
Előzmény: BPI-553 (355)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!