A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Az iho-ra készítettél fényképeket. A legelső kép a BPI-337-ről szól. Na azt tedd el emlékbe, hogy ilyen is volt. De mára megszünt a fok-gyem hibája. A Teljes Front kijelző hibátlanul működik.
Többieknek:
Aki lát Kelenföldi 415-ös buszokat, aminek rossz a kijelzője, az kérem jelezze. BPI-328-ról tudok, hamarosan javítva lesz. BPI-309 oldalt kijelző hiányos, utastérben az oldalsó kijelző hiánya miatt felejtős. BPI-325 teljes kijelzőrendszer hiány.
Ez a poént nem tudom kihagyni :) : A MAN-nél ugye nagy népszerűségnek örvendett a fényáteresztő csuklóharmónika, pedig igazából ez a bkv-nál egyáltalán nem ismeretlen dolog.... :) : http://m.blog.hu/bk/bkvfigyelo/image/trolicsDSC00509.JPG
"17-42 mióta megkapta a D10-esét, egyszer nem volt a 196-oson (na jó, talán egyszer). Egyből "lefoglalták" Budán a 34/106-osra... pedig szívós korában sokszor volt 196-os... Ilyen sokat számít, hogy D10 van benne!??"
Ezekszerint pesti oldalon szívósok mehetnek,budai oldalra tisztább levegő miatt csak d10-es motor mehetnek:P
villányi fadrusz sarkon csőtörés, nem tudtak befordulni a fadruszba
egyébbként időben rövidebb volt volt olyan kocsi ami nem is várt lámpát a kosztolányin zöldre érkezett, míg az eredeti útvonalon 2-3 lámpánál kell megállni
00-26-nak tegnap eltörött a sofőrülése, valami ékkel kitámasztották. A délutános - 18.29-kor kezdő - fél kör után kérte is a cseréjét. A 31-esen végző 08-52 maradt kint helyette.
17-42 mióta megkapta a D10-esét, egyszer nem volt a 196-oson (na jó, talán egyszer). Egyből "lefoglalták" Budán a 34/106-osra... pedig szívós korában sokszor volt 196-os... Ilyen sokat számít, hogy D10 van benne!??
Maradt már nekem ott azon a gumin hűtősapka, akksikulcs, égő cigi. A hűtősapka kibírt egy teljes kör 164-est, az akksikulcsot Solymár, Templom téren észrevettem, a cigi csak teljesen leégett, de a csikk bennmaradt a gumi bordái közt. :D