Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8450

http://hbweb.hu/hbweb/fg/fg010312/html/kep25.htm

BPI-202: Itt már Cinkotás vonal, de GJSZ-es.

 

http://hbweb.hu/hbweb/fg/fg010312/html/kep28.htm

BPI-203. Itt is Cinmkotás már, de GJSZ-es.

 

http://hbweb.hu/hbweb/fg/fg010312/html/kep31.htm

BPI-204. GJSZ és Cinkota.

 

De nem változtat semmit sem a dolgon, mert ezek voltak a legfiatalabb gépek, illetve hát ma is a legfiatalabbak.

Előzmény: Törölt nick (8444)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8449

Még amik türhetőbbek jelen pillanatban nálunk: 10-11, 10-13, 10-17, 10-26, 10-35, 10-40, 10-53, 10-69

(És mi is a "legjobb" koscikat adtuk át nektek (10-35, 10-40) arra az 1-2 hére ...)

Előzmény: BPI-553 (8442)
rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8448

Egyébként télleg kár erre a szó szerintem. Minden garázs a legszarabbját próbálta leadni, és a legjobbakat átvenni. Hülye lenne, aki nem így csinálná! :o)

 

R.

rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8447

Dejó, köszönöm, nem is láttam még képet dél-pesti korából... :o)

 

R.

Előzmény: Virtualbus fan (8445)
rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8446

Nem erről volt szó! :o) Itt a "minden 412-es forgalombaadhatóan ment át"-ra írtam. Kivéve amelyik nem.

 

R.

Előzmény: Törölt nick (8443)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8445

Itt van még felújítás eéőtt DP-n! :)

Előzmény: rally forever (8432)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8444

És előtte nem voltak itt GJSZ-esek?

Előzmény: BPI-208 (8437)
BPI-553 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8442

Szóval az egy dolog, hogy a 412-esek szarabbig többségét lepasszoltátok, magyarul egy csomó trágya 412-est odaadtatok Cinkinek, de KLF nehogy szart kapjon. (Végülis ez is egy felfogás..). Sőt! Kaptatok helyettük jó 412-eseket DP-ről, melyek mögött a KLF-i 412-es állomány megmaradt része is lazán elbújhatott volna, olyan jó állapotban VOLTAK. És itt a hangsúly. Azóta már azok a kocsik is a KLF-i szinten vannak, valahol a béka segge alatt... Szóval szerintem nem fog belehalni KLF, ha nem egy jó kocsit kap amortizálásra, hanem egy közepesen jót vagy rosszabbat. ;-)

Előzmény: Törölt nick (8433)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8441

Tökmindegy amúgy, mert akkor is Cinkota kapta a legjobb kocsikat, majd amiket ők meguntak, mert szívós, azt szétosztogatták:

Troliba mik is mentek Cinkotáról kisebb kitérőkkel? 00-35, 00-41, 00-56, 00-59, 00-74, 00-90, 00-92, 01-59, gondolom van még jópár hulladék.

 

Előzmény: rally forever (8432)
rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8440

Én úgy emléxem, hogy az 53-as Dél-Pestről ment Fehérvárra, és Cinkotára ment haza.

 

R.

Előzmény: BPI-208 (8437)
BPI-208 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8439

Hú, tényleg, az Dp-s gép volt, szóval akkor azt onnan nyúlták már felújítva...

Előzmény: rally forever (8432)
rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8438

2 kocsit a vontató húzott át. A forrás biztos, a saját szemem. Bár ha Ti így adjátok forgalomba, az sem lepne meg :o)

 

R.

Előzmény: Törölt nick (8435)
BPI-208 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8437

Kis pontosítások (mondjuk teljes mértékben egyet értek veled). 12-26 szívós volt, de azt is elég hamar kivágták. 12-02, 03, 04, 53 már Cinkotáról mentek fú-ra, ill. 12-95 Dp-ről. Amikor 12-85, 98 elmentek, már rég megvoltak a fehérváriak. Most kb. a megmaradt fehérváriak, a debreceniek, meg még 1-2 kocsi van, amit szeretek, viszont a felsoroltak között akad pár régi nagy kedvenc. Még egy adalék, anno ezeket úgy adtuk, hogy prágás roncsokat dobhattak ki helyettük, mi meg a 00-s szeretetcsomagot 412-esekért cserébe kaptuk.

Előzmény: Törölt nick (8425)
rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8436

De most nem ez volt a kérdés! :o)

 

R.

Előzmény: Törölt nick (8434)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8434

De hozzátok is úgy ment át, hogy az egyik legjobb gép volt.

Előzmény: rally forever (8432)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8433

Az egy dolog, de akkor sem a 10-10-et, meg az ilyen kotvány 10-18, 10-22, 10-23-asokat vitték át.

És ami jó volt azt most ott leállították BPI-006, ami motorcserére vár. Lehet abban a motorban vagy 8000km, taláén annyit sem ment.

Nem tökmindegy melyiket kell szétbontaniuk? Ha újra össze akarják őket rakni, akkor talán a rosszabbakat szedem szét nem?

Előzmény: BPI-553 (8430)
rally forever Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8432

A lónak a facát! A 12-53-at a 71-79-esről vitték felújításra, ahol a legjobb gép volt, majd innen nyúlta le Cinkota, véletlenül már oda ment vissza. Semmi közötök nem volt már hozzá, mert hosszú ideje Kiliános volt akkor már.

 

R.

Előzmény: Törölt nick (8425)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8431

Segíts már nekem egy kicsit, mert nem biztos hogy jól emlékszem!

Óbudára átment a 13-57, 13-61, 13-62, 13-63.

Ugye jól emlékszem, hogy miket küldött át óbuda ezekután: 05-10, 05-07 (ez jó egyedül), 05-20, 07-20, 07-21,15-11, 15-13, 15-15. Ugye nem kell folytatnom.

Előzmény: RózsaszínPárduc (8421)
BPI-553 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8430

Cinkotán meg hetekig pakolták össze a 412-eseket (nem az összeset, de akadt jópár ilyen kocsi), hogy kiadható állapotba kerüljenek. KLF meg vígan kiadta őket, amit Cinki ki sem mert adni alaphelyzetben. Tényleg ezek lehettek a legjobb kocsik, melyek tőletek elkerültek. :o)

Előzmény: Törölt nick (8427)
zoli07 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8429

A "C" betű már rég nem a klíma. Helyette ezt mondja "Kérem vigyázzanak az ajtók zárodnak" szöveget mondja.

Előzmény: BPI-779 (8420)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8428

12-58 helyett a 12-59 lett selejt.

Előzmény: Törölt nick (8425)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8427

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Atyavilág! Kár, hogy ilyen elfogult vagy a saját telephelyeddel, pedig pontosan ugyanakkora szarkupac, mint a maradék többi garázs. :-)

 

Hát persze hogy pont ugyanakkora szarkupac. Mégis! Ilyen átcsoportosítások után szerinted mit lehet a felújítatlanokból kihozni?

a 12-85, 12-95 és társai elmentek. Akkor még a 12-81, 12-88 ésc 12-91 tervben se voltak felújítás terén.

De nézd meg, a 412-esekből mik mentek át! Főleg a magasabb rendszámúak, vagy ami éppen akkor jött vissza Fehérvárról: BPI-006 (Vadonatúj motor, váltó, hátsó futómű, teljes vázjav.), BPI-011 (Milyen érdekes, hogy pont az utastéri klímás ment át), jajj el ne felejtsem: BPI-017 (Vezetőtéri klímás). Folytassam vagy már érted miről beszélek.

Előzmény: RózsaszínPárduc (8421)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8426

a 12-63-nál megjegyzeném, hogy többször is összetörték, de motorikusan és minden téren vezérgép volt, ahopgy a régi képek is árulkodnak róla.

Délpetyán meg a hülye hozzáállás miatt mindenféle díszítést meg kellett szüntetni, nehogy már legyen legalább 1 kúltúráltan kinéző busz is.

Az BKV arculati kézikönyve arról szól, ha valami jól néz ki, azt nem szabad úgy hagyni, mert akkor nem egységes az arculat. Ugyanúgy le kell pusztítani  a legszakadtabb szívós rettenetek szintjére.

Előzmény: Törölt nick (8425)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8425

Folytatva a sort! akkor összeszedem neked a Kelenföldi áthelyezett kocsikat. 12-01, 12-02, 12-03, 12-04, 12-10, 12-12, 12-20, 12-21, 12-26, 12-27, 12-31, 12-35 (*),12-39,12-44, 12-52 (S), 12-53, 12-54, 12-55, 12-56, 12-57, 12-58 (S), 12-59, 12-60, 12-61, 12-62, 12-63, 12-64, 12-65, 12-68, 12-70 (S), 12-71, 12-73 (S), 12-74, 12-75, 12-76, 12-85, 12-90, 12-92, 12-93, 12-94, 12-95, 12-96, 12-97, 12-98, 13-00, 13-01, 13-02.

Ebből egy darab szívós. És miért is lett ilyen szar az állománya a Kelenfölsi garázsnak?

mert ilyenek maradtak itt, mint 12-84, 12-87, 12-89 és társai. Ezekután még jó hogy leromlott a színvonal.

 

Felújították átcsoportosítás előtt:

12-01 (Motorcsere), 12-02(GJSZ), 12-03(GJSZ), 12-04(GJSZ), 12-10(motor+váltócsere), 12-53 (tőlünk ment Fehérvárra), 12-62(GJSZ), 12-63 (GJSZ), 12-65 (GJSZ), 12-68 (GJSZ), 12-70 (S), 12-71 (GJSZ), 12-73 (S), 12-74 (GJSZ), 12-76 (GJSZ), 12-85(GJSZ), 12-90, 12-92(Mezőtúr), 12-93, 12-94(GJSZ, majs Ikabus), 12-95(GJSZ), 12-96(Mezőtúr), 12-97, 12-98(GJSZ), 13-00(Gyöngyös), 13-01, 13-02(Fehérvár).

 És amiket kihagytam, azok között is lehet felújított. De enmnyi is bőven elég.

Ezek szerinted egy szinten vannak a Cinkotáról szétszórt selejtekkel?

Előzmény: RózsaszínPárduc (8421)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8424

a 12-30 és 12-32 már régesrégen selejtben vannak. A 12-35 tény és való, hogy szívós, illetve már BME Turbós. De azért az arányok nem egyeznek meg szerintem, de nem fogok veled vitatkozni.

Előzmény: RózsaszínPárduc (8421)
D Carlos Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8422

161 pótlás 04-24, elméletileg 9:20-kor indult a Kucorgó térről vissza az Örsre.

 

00-40 pedig a 95-ösön van, ha valakit érdekél.

RózsaszínPárduc Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8421

"Kelenföldről egyetlenegy szívós nem ment át egyik garázsba sem, még anno idestova 5-10 éve sem."

 

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))

Atyavilág! Kár, hogy ilyen elfogult vagy a saját telephelyeddel, pedig pontosan ugyanakkora szarkupac, mint a maradék többi garázs. :-)

 

És csak hogy egy kicsit átérezd amit írtál, kicsit kifejtem neked: 5 éve például azért nem adtatok senkinek szívóst, mert konkrétan nem volt. (azaz hazudok, mert 1db {igen, jól olvasod, EGY darab} volt, méghozzá a BPI-805)

10 éve pedig osztogattátok őket rendesen. Csak úgy említésképpen néhány rendszám, amiket úgy nagy hirtelenjében szétosztogattatok: 12-30, 12-32, 12-35... Azért ezek eléggé beszédes rendszámok, nem? Főleg a 12-35...

 

Szóval szerintem kár ilyen hülyeségeket leírkálni...

Előzmény: Törölt nick (8407)
BPI-779 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8420

C a klíma, de elvileg megy automatikusan is. Most azt nem tudom, hogy a keringtető vagy effektíven a hideg levegő bekapcsolásával. (Volvóról beszélek csak.)

Előzmény: Virtualbus fan (8419)
Virtualbus fan Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8419

Én idáig csak a Vultronos kocsikban hallottam ezt. Autóbusznál nálunk itt a sofőr szokta nyomkodni az alábbi betük valamelyikét (A;B;C;D)

Villamosoknál (Comibno)-nál szerintem autómatikusan mondja be a mű néni...

Előzmény: g86 (8418)
g86 Creative Commons License 2011.05.31 0 0 8418

Urak! Az utastájoló néni mi alapján mondja, hogy működik a klíma? Összefüggésben van a klíma tényleges működésével (na jó, bekapcsolásával ;-)? Ha igen, ez technikailag hogyan működik? Köszi a segítséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!