A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
85E: Változatlan, az indulások kökiről azok, amik a 2. köki megállóból voltak meghírdetve befelé.
Nem tudom mit néztél régen, de biztos hogy nem. Pl.: régen 7:20 után már 10 percenként indult kőkiről, most pedig egészen 7:50-ig 8 percezik. Az üzemidő is több mint 2 perccel módosult és még sorolhatnám.
Igen, GJSZ-es. Nem volt balesetes. Lehet, hogy vázproblémái voltak, de a leállítás tényleges okát nem tudom. Gondolom a vizsgája is lejárt, amikor leállították.
Amíg az ideiglenes köki volt addig volt, hogy olyannyira hamar beértünk, hogy végig mentem a vá.ig és úgy értem be oda 56-57-re, mert egyszerűen volt idő a 93-asig. Mostmeg úgy kellett sietnem hogy elérjem. Pedig akkor '30-kor, most '29-kor indult bár ez az 1 perc ilyenkor nemigen jelent sokat.
85E: Változatlan, az indulások kökiről azok, amik a 2. köki megállóból voltak meghírdetve befelé.
Talán a 00-20 az ami nem akar szétesni, de ő kamionos és a motorja viszont neki a leggyengébb...
A 19-92 ő még határeset, viszont nem sokkal utcára jövetele után hídat cseréltek benne, kvázi a muzsikáló hangját elhagyta...
Ami a vázjavok közül a legjobban sikerült az a 04-53. Addig nem szerettem, de miután az első napján belefutottam rendkívül megtettszett hisz nem akart szétesni és valami piszok erős motorja lett. Ment is...
00-05: Na ő szinte alig változott, megyegetett, de nyikorgott nyekergett már, hetekkel a vázjav után...
nekünk határozottan az lett mondva (és ahogy hallom, egyeseket le is qrt a fehérautós), hogy CSAK előről szabad indulni.
más: a 85-öst csak holnap tesztelem, de semmi jót nem hallok a menetidőről. ha már itt tartunk, a 182-184 téboly (ma napközben kifelé 1-2, visszafelé 2-3 perc késéseim voltak gyakorlatilag padlógáz mellett, 412-essel. már amíg foglalkoztam vele. de ugyanezt mondják mások is.)