A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ez így van, nem állítottam ellenkezőjét. Hozzátéve a balesetből adódó kieséssel és javítással is számolni kell ilyen esetekben. Egyébként a 90-94% körüli rendelkezésre állás egy kifejezetten magas érték, sok más BKV-s típus a 80%-t is alig éri el.
Szerintem az, hogy pl. egy 100 db-os járműparknak "csak" 93% a rendelkezésre tartása, az nem azt jelenti, hogy a 100-ból 7 db szükségszerűen beteg is. Van pl. vizsgáztatás, mosás, nagytakarítás, tervezett szemlék, karbantartások, karambolos javítások, stb. ami mind csökkenti a kiadható járművek számát, úgy hogy nem azt jelenti feltétlenül, hogy rossz is a busz.
A 260-as kivonás valószínűleg be fog következni, az sem elképzelhetetlen, hogy júniusban fog utoljára közlekedni. Remélhetőleg lesz tisztességes búcsú. 280-asok és 435-ösök nagyobb eséllyel maradnak még év végéig vagy jövő év elejéig.
A 35 darabot nem rendelték meg, az elvileg idén év végén érkezne meg, tehát nyárig van még idő. Tekintettel, hogy 50 csuklós érkezik valószínűleg ősszel még maradnak Ikarusok. Illetve az is kérdés melyik telephely fogja kapni ezeket a bérlősöket. Valószínűleg öregebb ap buszokat is elengednek velük.
üzemképes de nem forgalomképes, a hatósági papírjai, eljárásrendjei készülnek, főleg annak a figyelembevételével, hogy az eljárásrend passzoljon a többi 19 átalakításhoz (ha lesz azoknak is átlakításuk, teljesen irreálisak az árak, de ugye csak úgy kidobni sem lehet őket ha nincs pótlásuk).
Egyiknek sincs már helye. De azt sem hiszem el hogy a 75 litert fogyasztó 7700a kevesebb károsanyagot bocsájt ki mint az 50-et fogyasztó 280.Persze papíron igen.