A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Mindegy,csak ne 280-as legyen.Várom a hivatalos magyarázatot valami bkk fantól/dolgozótól hogy jobb ha lemarad a buszról 30 utas,mint ha magaspadlós busszal menne haza.-:)
Keletiből PCC-927 (szóló) indult 5 előtt pár perccel a 20E vonalon utaslemaradással. WinMenetrend alapján PCC-922 helyett van kint . Úgy látszik az óbudai kocsihiány probléma nem akar megoldódni.
Volt valami vonatpótlózás Nógrádban pár éve BKV-s 260-asokkal. valami hirtelen jött esemény volt (pálya elmosás, omlás, franc tudja, valami ilyesmi) aztán tartott vagy 2-3 hétig. Első napokban ha jól emlékszem Óbudáról mentek a 260-asok aztán meg az volt a rendszer hogy a buszok kinn maradtak a sofőrök meg szolgálati autóval mentek ki Nógrádba,
Ez így van, nem állítottam ellenkezőjét. Hozzátéve a balesetből adódó kieséssel és javítással is számolni kell ilyen esetekben. Egyébként a 90-94% körüli rendelkezésre állás egy kifejezetten magas érték, sok más BKV-s típus a 80%-t is alig éri el.
Szerintem az, hogy pl. egy 100 db-os járműparknak "csak" 93% a rendelkezésre tartása, az nem azt jelenti, hogy a 100-ból 7 db szükségszerűen beteg is. Van pl. vizsgáztatás, mosás, nagytakarítás, tervezett szemlék, karbantartások, karambolos javítások, stb. ami mind csökkenti a kiadható járművek számát, úgy hogy nem azt jelenti feltétlenül, hogy rossz is a busz.
A 260-as kivonás valószínűleg be fog következni, az sem elképzelhetetlen, hogy júniusban fog utoljára közlekedni. Remélhetőleg lesz tisztességes búcsú. 280-asok és 435-ösök nagyobb eséllyel maradnak még év végéig vagy jövő év elejéig.
A 35 darabot nem rendelték meg, az elvileg idén év végén érkezne meg, tehát nyárig van még idő. Tekintettel, hogy 50 csuklós érkezik valószínűleg ősszel még maradnak Ikarusok. Illetve az is kérdés melyik telephely fogja kapni ezeket a bérlősöket. Valószínűleg öregebb ap buszokat is elengednek velük.