A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Valóban, nincs nagy alternatíva és mozgástér midi kategóriában 9 méter körül. Nem is lesz szerintem, valahogy ez a kategória nem népszerű európában.
(OFF: Igen, valóban spórolni akarnak, ezért lett az extra tartós és az elitet képviselő Conecto helyett Citaro megjelölve a tenderben. Pedig mennyivel vagányabb a Conecto )
Akiket meghívtak azok között nincs "busz", mivel ilyen rövid 9 méter körüli kategóriában nincs más, csak kínai meg török.
(OFF: Egyébként meg már jól látható, hogy az Arriva új tulajdonosa erősen spórolna a cégen, pont leszarják magasról, hogy mit vesznek, csak olcsó legyen. ON)
Majd nézd meg kérlek, hogy mit linkeltél be és egy-egy kulturális rendezvényre mennyiért lehet jegyeket vásárolni.
Értem én, hogy arra gondoltál, hogy ezt mind a főváros szervezi, tehát a retro/nosztalgia járatokat is szervezhetné, de ezek a kulturális rendezvények nem egyeznek meg a BKK alapdíjaival.
tehát félre ne értsd én nem a nosztalgiázás ellen vagyok, felőlem szervezhetné a BKK, még a magán kézben lévő járműveket is bevonhatná.
(azt valószínűleg nem lenne egyszerű, de biztos nem kivitelezhetetlen).
Az én vélemény az, hogy ezek a járművek ne járjanak vonalakat, menetrend szerint.
Ne legyenek alapárasak, hanem olyan menetjegy ár legyen kikalkulálva ami hellyel-közzel fedezi a fenntartásuk, üzemeltetésük egy részét.
Abban egyetértek több hozzászólóval, hogy legyenek gyakoribbak és hosszabbak a menetek, érintsék a város nevezetességének egy részét (menet közben is lehetnek ezek a járművek jó fotótémák egy-egy nevezetesebb épület előtt).
Aki magasabb árért hajlandó használni az kapjon egy díszesebb emléklap szerű mentejegyet.
Vagy ki tudja használni, hogy egész Pest megyére vagy ráfizetéssel az egész országban szinte korlátlanul használható bérlete lesz, szemben a Budapest bérlet területi korlátával.
Egy szóval nem mondtam, hogy Karácsony tarifaváltoztatásai jók lennénkek, vagy hogy én mit veszek, csak azt, hogy ha valakinek plusz ok az, hogy a megye- és országbérletek bevételei nagyobb részt mennek az államhoz, mint a fővárosból, az feltehetően ezt politikai megfontolásból csinálja. Biztos komoly magyarázata lehet annak, aki inkább a kormány kasszáit akarja gyarapítani, de hát ugye jól kiszúr a fővárossal, vagy mi.
Sajnos nem. VPS-t használok (több különböző, aktívan futó komponens van). Igazából csak az évekkel ezelőtti GTFS-ek foglalják a helyet, hátha csinálok vele valamit, de ettől függetlenül lehet megpróbálok bővíteni majd.
Szerintem bőven ki lett már vesézve ez a téma, de zárásként is csak annyit tudok mondani, hogy ha Nyíregyen vagy Miskolcon nem jelentett csődöt az önkormányzat a rendszeres retrójáratok miatt, akkor ez a több mint 10x nagyobb Budapesten se történne meg valószínűleg... Itt eleve az akarat hiányzik, az a legnagyobb baj.
(Na de most vasárnap szerencsére ismét lesz magánszervezésű Ikarusozás, úgyhogy szerencsére nem kell a BKK/BKV töketlenkedésére várni.)